შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მარიონეტი


30-05-2015, 02:02
ავტორი nini bali
ნანახია 2 049

კიდევ ერთი დილა...ისევ გაათენე,არ დაგძინებია,..მთელი ღამე მათ,დედამიწაზე მოხეტიალე სულებს ელაპარაკებოდი...ბევრი რამ გითხრეს...ისინი ყოველ ღამე მოდიან შენთან და ძილის საშუალებას არ გაძლევენ...ეს სულაც არ არის ცუდი,შენ მათზე ყველაფერი გაინტერესებს...ადრე ისინიც ხომ ადამიანები იყვენ მაგრამ ადრეულ ასაკში სასტიკი ტანჯვით მოკვდნენ,ისე რომ ვერ გააკეთეს ის რაზეც ოცნებობდნენ,ახლა კი არ შეუძლიათ დედამიწის დატოვება და ჯერ კიდევ აქვთ ოცნებების ასრულების იმედი...დახეტიალობენ აქ,ამ სამყაროში...უყურებენ ადამიანებს და უკვირთ თუ რატომ არიან ისინი ასეთი შეუბრალებლები...საღამოს კი ხეტიალისგან დაღლილები შენთან მოდიან და გესაუბრებიან ყველაფერზე,რაც მათ დაინახეს,შენც უსმენ...ასე გადის ღამე...სულების შესახებ ვერავის ვერაფერს უყვები,რადგან გეშინია, შეშლილად არ შეგრაცხონ და არ გაგრიყონ შენი აზრების გამო,გეშინია მარტო დარჩენის...არადა შენ ისედაც მარტო ხარ...ბევრჯერ გიცდია ,მაგრამ სულებმა შეგაჩერეს,რადგან არ უნდოდათ ერთერთი მათგანი გამხდარიყავი,იმიტომ რომ მათი აზრით ეს საშინელებაა...შენ უკვე საკუთარ თავს მკვდრად თვლი...გგონია რომ მოსიარულე ლეში ხარ და ნელნელა იხრწნები,გგონია რომ მარიონეტი ხარ,რომელსაც ვიღაც მართავს,გინდა გათავისუფლდე,მაგრამ არ გამოგდის...სული გეხუთება...გეშინია...გაქცევა გინდა,მაგრამ ვერ მოძრაობ,კივილი გინდა მაგრამ ხმას ვერ იღებ...მოულოდნელად გახსენდება რომ შენ ერთი უბრალო,საცოდავი მარიონეტი ხარ,და აღარ ეწინააღმდეგები ამ ყველაფერს...ისევ ღამდება,ისევ მოდიან სულები და გიყვებიან ამბებს,და ასე მეორდება ყოველდღე...



№1  offline წევრი madamfiso

რაღაც ახლოსაა თითქოს ჩემთან
--------------------
"კედელზე თავის სახეს ხატავენ, ან სახის მაკეტებს, მერე ვიღაც ღვთისნიერი მოვა და მზედ გადააკეთებს"...

 


№2  offline მოდერი Mary Drey

........................................

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent