შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

- შეიცვლები? _ მოიცა რა ! 14


19-04-2015, 00:00
ავტორი niakoo
ნანახია 7 771

გაუსაძლისი ტკივილი ნელდება!
და ნუ დამიწყებთ ახლა არაო და ესეო დაისეო, მონატრებაც ნელდება, ოღონდ მაშინ როცა საერთოდ ვერ ხედავ, ვერც ხმა გესმის მისი და ვერც სუნს გრძნობ, როცა არაფერი გაკავშირებს..
...............................................
ჩემი და გეგას შეხვედრა იმ დღის მერე გეგასთან შეხვედრა ხუთი თვის თავზე მომიწია, უკვე უკეთ ვიყავი, დაიგნორებას ვცდილობდი ნელნელა ვახერხებდი კიდეც, ნუ დღე შემეძლო არ მეფიქრა, ღამე? ღამე ხომ ყველაფერი სხვანაირადაა, მიჩვეული ვარ რომ ასე უნდა იყოს, დღე გეგას გარეშე ღამე მასთან ერთად....
ხო, პირველი ნახვა ხუთი თვის თავზე მოხდა თქო, ახალმა შექმნილმა სამეგობრო წრემ უნივერსიტეტიდან აიჩემა რომ უნდა აგვეღნიშნა ერთმანეთის პოვნა, შეხვედრის ადგილას კლუბი დაინიშნა აქამდე არასდროს მივლია მაგრამ როდესმე ხომ უნდა წავსულიყავი? არაფერი განსხვავებული ჯინსით თეთრი მაისურით და კეტებით წავედი.შესვლისთანავე მომხვდა თვალში ტრადიციულად მოხარხარე პატარა მაგიდა, მუხლები მომეკეცა ერაძეს კალთაში ჩამომჯდარი მოკლე კაბაში გამოწყობილი ბ*** დანახვაზე, მარჯვენა ხელში სასმლის ჭიქა ეჭირა მარცხენას კი გოგოს უფათურებდა, ნერვებმოშლილი შევბრუნდი ბავშვებისკენ, წასვლაზეც ვიფიქრე მაგრამ არ წავსულვარ, ან რატომ უნდა წავსულიყავი? გეგას არ შევუმჩნეივარ ან რას შემამჩნევდა... სად ეცალა ჩემთვის?
ბავშვებთან ერთად გავაგრძელე "გაღიმებულმა დროის გატარება" სასმელს არ ვსვამ ამიტომ ...
სიცხემ და მთვრალი ბიჭების უაზრო იუმორმა ტვინი რომ წაიღო ავდექი და ბართან მივედი, ბარმენს კოლა ვთხოვე და იქვე ჩამოვჯექი .
- შენ კლუბებში როდიდან?- ზურგს უკან მომესმა მონატრებული ხმა, გეგას სურნელმაც მალე მოაღწია ჩემამდე, მთელი ჩალით ჩავებღაუჭე საფულეს, არ გამიხედავს არ შემეძლო ისე ვუპასუხე.
- დღეიდან!
- არაა მაინცდამაინც შენი პონტი..
- მაგას მე გადავწყვეტ- ჩავილაპარაკე,ბარმენს ჩემი კოლა გამოვართვი და სკამიდან ჩამოვხტი და როგორც კი შევბრუნდი გეგას ავეკარი, მის მკლავს დავეყრდენი რომ არ წავქცეულიყავი, ნაგლად გაიღიმა ერაძემ და ამათვალიერა.
- დაჟე ეცემი ჩემს დანახვაზე?- გაიცინა გეგამ.
- აბაა!- გაბრაზებულმა გავუშვი ხელი და წარბაწეულმა ავხედე დეგენერატულად მომღიმარს.
- როგორ ხარ?- ცინიზმით გაჟღენთილი ხმით იკითხა ერაძემ და ცალიხელით ბარს დაეყრდნო შესაბამისად ჩვენს შრის დისტანცია შეამცირა, ერთი ნაბიჯი გადავდგი უკან მაგრამ ბარს ავეკარი, გეგას ისევ გაეღიმა, სილა რომ არ გამეწნა ჩემს მაისურს ჩავავლე მარჯვენა ხელი და წყნარი ხმით ვუპასუხე.
- მშვენივრად შენ?
- მეც..
- გეტყობა!
- რამდენხანში მიდიხარ?
- არ ვიცი!
- მთვრალები არიან ნიორაძე და გოგოელიანი, მომწერე წასვლა რომ მოგინდება- პირი ღია დამრჩა ჩემი სასტავის ბიჭების გვარები რომ დაასახელა, მერე დავხურე ახლა რა მიკვირს მეც ეს ხომ გეგა ერაძეა.
- არაა საჭირო, გელოდებიან ესე ვერ შეგაწუხებ..- მის მაგიდასთან ჩამომჯდარ ბო** ვანიშნე ერაძეს.
- მთელი რამე წინ მაქვს როგორმე დავთმობ შენთვის 15 წუთს..
- არაა საჭირო..
- მესიჯს ველოდები- ოდნავ შემეხო ლოყაზე და თავის ადგილს დაუბრუნდა.
ნახევარი საათი გავჩერდი ბავშვებთან მერე წამოვედი, რათქმაუნდა არ მიმიწერია და რათქმაუნდა გაჩერებაზე ტაქსზე ადრე გეგას მანქანა გაჩერდა ჩემს წინ, ზუსტად ვიცოდი ასე იქნებოდა, მინდოდა რომ ყოფილიყო? ხო მინდოდა მაგრამ არ შეიძლებოდა!
- ჩაჯექი- მშვიდად გასცა ბრძანება გეგამ და როცა მიხვდა ვყოყმანობდი დაამატა- არ გამაჭედინო ძველებურად..
რაღა მეთქვა აქ გაგიჟებუი გეგა არ მაწყობდა, მანქანაში ჩავჯექი და სწერვა სახით გადავიჭირე ღვედი, აფხუკუნებულ ერაძეზე მივხვდი არ გაჭრიდა ეგენი და მეც გამეღიმა ოღონდ ჩუმად, სახე სწრაფად გავატრიალე რომ არ დაენახა მაგრამ..
- დავინახე - სიცილით მიმატრიალებინა თავი გეგამ.
სახე გავწიე რომ ხელი მოეშორებინა და დავსერიოზულდი, აღარაფერი უთქვამს გეგას სახლში დამტოვა და ყველანაირი დამშვიდობების გარეშე წავიდა..
იმ ღამეს ვიტირე, ბევრი !
........................................................
მეორედ..
- რა ამბავია?- იკითხა ჩემმა ჯგუფელმა, ნიორაძის დაბადებისდღზე რესტორანში ვიყავით.გარედან ხმაური და პოლიციის სირენების ხმა რომ შემოვიდა ჩხუბიაო დაიყვირა ვიღაცამ და იმ წამსვე გამკრა გულში ვინ იქნებოდა სხვა თუ არა გეგა..
გარეთ სირბილით გავედით, უკვე ბორკილები ედოთ ერაძEს და აკოს ლაშა ელესთანერთად იყო ვიცოდი..
- მერამდენედ ერაძე?>-იღრიალა ნაცნობმა პოლიციელმა.
- რა გაღრიალებს ყრუ ნახე ვინმე?- მობეზრებული სახით იკითხა აკომ და გეგას თვალი ჩაუკრა.
- მე თქვენ გიჩვენებთ, თქვენ განახებთ!- გაცეცხლდა პოლიციელი.
- ტრა** დააყენე და ნუ მ** ტვინი, დაშალე ეს ხალხი და წაგვიყვანე თუ მიგყავართ-ახლა ერაძე ჩაერთო მკაცრი ხმით.
- ბიჭო რამდენჯერ არ მოგბეზრდა მაინც?
- რატო მაგრა მევასება კამერის ყავა- უდარდელად ჩაილაპარაკა აკომ.
-მომაკვლევინებენ თავს ესენი- ჩაიდუდღუნა პოლიციელმა და იმათ ანიშნა წაიყვანეო.
არ შეხებიან პოლიციელები, თავისი ფეხით განაწილდნენ ორივე მანქანებში, არ დავუნახივარ გეგას, მთავარია მე დავინახე ..
ეს ბოლოდან სამი თვის მერე იყო.

მოკლედ მადადი დაღლილი ვარ მეტს ვერ დავწერ და მადლობა თქვენ კიდევ ერთხელ, არა მაგარი ბანძი თავი კია მაგრაამმ... მაპატიეთ ეს ერთი <3



№1  offline წევრი takcho

erti suli maq ))))))

 


№2  offline წევრი Tini Gadrani

au dzaankai gogo Xar magram gazarde ra tavebi ((( (da kide nu makvareb eradzes)

 


№3  offline წევრი nino(g)

ara ras erchi ar iyo cudi tavi ..male dade shemdegic

 


№4  offline წევრი i love Green Day

რაწესიაა Eსეთი პატარა თავი რაა მალე გააგრძელეე და ცოტა დიდიი თავები Dადე რაა. მე როგორც ვატყობ გეგას გამოაწორება არიქნებაა.. ძალიან კარგია

 


№5  offline წევრი lamazmani

Dzaan magaria male dade momwons

 


№6  offline წევრი Niacule

აუ ძააან პატარებიაა კარგი რააა

 


კარგია პატარაც კიი
თავების სიდიდეს ყურაფღებას ნუ აქცევ მთავაეია ყოველ დღე დადო რო ცოტა მაინც გავიგოთ ახალი

 


№8  offline წევრი კოტი

ვერ ვიტან ამ ბიჭს აი ფარულავაც ხო რაღაცნაირი იყო მარა ეს ბიჭი იმენა ფწხებზე ა კაი მესმის რო ძნელია შეიცვალო მაგრამ ასეთი იყო? კაით რა ხალხნოო ახლა არ მითხრას ვინმემ რო ასეთი ბიჭი მოწონს ან რამე ......ნიაკო შენ უმაგრესი ხარ მართლა მაგრად წერ მაგრამ ეს ბიჭი თუ ისევ ასეთი დარჩა რავიცი რა სუ არ ეტყობა მაგას ის გოგო რო უყვარს აი მაგალითად შენ ასეთ ბიჭს შეხედავდი? ნოუ მარა ვიცი რო რაღაცას მაინც მოიფიქრებ შენი იმედი მაქვს მე :*:* მიყვარხარრ და ველი შემდეგ თავს
--------------------
ცაში ანგელოზი მათ მომავალს წერდა

 


№9  offline წევრი niakoo

კოტი
ვერ ვიტან ამ ბიჭს აი ფარულავაც ხო რაღაცნაირი იყო მარა ეს ბიჭი იმენა ფწხებზე ა კაი მესმის რო ძნელია შეიცვალო მაგრამ ასეთი იყო? კაით რა ხალხნოო ახლა არ მითხრას ვინმემ რო ასეთი ბიჭი მოწონს ან რამე ......ნიაკო შენ უმაგრესი ხარ მართლა მაგრად წერ მაგრამ ეს ბიჭი თუ ისევ ასეთი დარჩა რავიცი რა სუ არ ეტყობა მაგას ის გოგო რო უყვარს აი მაგალითად შენ ასეთ ბიჭს შეხედავდი? ნოუ მარა ვიცი რო რაღაცას მაინც მოიფიქრებ შენი იმედი მაქვს მე :*:* მიყვარხარრ და ველი შემდეგ თავს
madloba chemo kargo ra shexedvaze laparaki davartyavdi rames tavshi :-D ar vici ra iqneba magram ragac iqneba ( au ra kobkretuli var :-D )

 


№10  offline წევრი vighaca

Araaa bandzivabshe dzalian magari tavi iyo prosta gazarde

 


№11  offline წევრი ფსიქო.13

გეგა ერაძე... აი რას ვიზამ იცი? თავში რამეს ჩავარტყამ რო აზრზე მოვიდეს,ნიას ადგილას კიდე ვინმე ბიჭს ავაგდებდი,თაყვანისმცემლის მეტი რა ეყოლება,ხოდა თან ისეთ ტიპს რო გეგამ ვერ მისცხოს მის ნებაზე,ისე ვაეჭვიანებდი მიმხვდარიყო ვუყვარდი... შენი საქმისა შენ იცი,მაგრამ მე მაგალითად ძალიან მინდა რო ნიაკომ იბრძოლოს,თუ უყვარს იბრძოლოს,წააგოს მაგრამ იბრძოლოს...
სხვა მხრივ არაჩვეულებრივი ხარ
სასწაული
აი ისეთი შენი ისტორიის კითხვა რო მსიამოვნებს
უკვე 3 ავტორი მყავს ამ საიტზე სულ ჩემი როა.. love
კაი ხარ
ძაან კარგი...
თუ არ გვალოდინებ ხოლმე...
და ჯობს 2დღეში ერთხელ დადო და მადიანი თავები
<3 <3
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№12  offline წევრი S.likuna

dzaan patara tavia da malee dadeee ufro didi :D ❤️

 


№13  offline წევრი Nikalaevnaa:D

ძააან მიყვაარს ეს ისტორიაა

 


№14  offline წევრი bar bare

12-is mere velodebi axal tavs

 


№15  offline მოდერი anuki_just love

ნიაკოო მომწონს შენი ყველა ბაბულიკკური ისტორია და ვგიჟდები გეგაზე! wink love

 


№16  offline წევრი takcho

აუუუუუუუუუუუუ მაინტერესებსსს request

 


№17  offline წევრი tat cullen

რატო აგვიანებ ვერ ვიგებ!!

 


№18  offline წევრი Mariiee Williams

maghirset shemdeegi tavebi aghar shemidzlia lodini!!!!!

 


№19  offline წევრი niakoo

xalxno davde me 15 magran agar devs da tu naxevar saatshi aigeben ise ra azri aqvs mase weras? imaxec nervebi momeshala dzlivs davwere da davde

 


№20  offline წევრი † mariami †

niakoo
xalxno davde me 15 magran agar devs da tu naxevar saatshi aigeben ise ra azri aqvs mase weras? imaxec nervebi momeshala dzlivs davwere da davde

es erti waishala sxva meti xom ar washlila da exa ici ra qeni komentarebshi dawere mokle shinarsivit im washlil tavshi rac moxda saintereso mkitxvelma rom gaigos ragac mainc shen ki axali tavi dade rodemde unda gvalodino

 


№21  offline წევრი bawhia

აღარ აგრძელებ ამ მოთხრობას? თუ აგრძელებ როდის დადებ

 


№22  offline წევრი niakoo

vagrdzeleb ubralod ver movaxerxe dadeba rogorc ki shevdzleb davdeb

 


№23  offline წევრი † mariami †

niakoo
vagrdzeleb ubralod ver movaxerxe dadeba rogorc ki shevdzleb davdeb

ecade ro male gagdzelo

 


№24 სტუმარი იდუმალი გოგონა

მე15 თავი რატომ არ არის?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent