შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსახელო გრძნობა (1)


30-05-2015, 00:41
ავტორი სპენსერი
ნანახია 3 316

-ვაა ტო ახალი გოგო?-გაკვირვებულმა ნიკამ იკითხა.
-ლამაზია ნეტა?-სიცილით იკითხა ვატომ.
-კიი მე ვნახე ძალიან საყვარელია,თანაც ჩვენს უბანში ცხოვრობს-დააგვირგვინა კატომ-კაი წამო შევიდეთ პირველი ქიმია გვაქ-გაიცინეს და სკოლაში შევიდნენ. აინტერესებდათ ვინ იყო ეს "ახალი" გოგო მთელი სკოლა,რომ აალაპარაკა. ჯერ მხოლოდ სახელი გაგიეს ნინა რქმევია. ვერ ხვდებოდა ნიკა ჯანელიძე თუ რატომ აინტერესებდა ეს გოგონა ასე. თვალი კარისკენ ეჭირა რომ ვინმე შემოვიდოდა,მაგრამ რატო? რატო? ეს კითხვები არ ასვენებდა ჯანელიძეს? რატო უნდა აინტერსებს ეს გოგო? იქნებ ვინმე ფულიანი მამიკოს გოგოა? მეოგბრები დაცინოდნენ რა განერვიულებს თითქოს შენ უნდა გაიცნო ახალი კლასიო ჯანელიძე ერთს შეუბღვერდა მეგობრებს და ჩუმდებოდნენ ვატო და კატო.

ეს სამი განუყრელნი იყვნენ ბაღშიც ერთად იყვნენ და სკოლაშიც. ნიკა ჯანელიძე, კატო ფაილოძე და ვატო გოცირიძე. მართალია კატო გოგო იყვნენ მაგრამ მაინც უგებდნენ ერთმანეთს. კატოს დედა ადრეულს ასაკში გარდაეცვალა. "გაპრანპვა" და კოსმეტიკა უცხო ხილი იყო. ის მამამ გაზარდა მაგრამ ეს დედის სინაზე მაინც ქონდა შემორჩენილი.. კატო ძალიან ენერგიული მხიარული და საყვარელი გოგონა იყო მაღალი გრძელი შავი თმით ჭაობისფერი თვალებით.
ვატოზე ლაპარაკიც ზედმეტია,მოსიარულე პოზიტივი არის. მხიარული თავის პონტში მაგარი ბიჭია.
ნიკა ოო ეს ცოტა რთული ასახსნელია ძალიან სიმპატიური მხიარულია თან ძალიან არ უყვარს ეს მაგარი ბიჭის როლის თამაში ისეთია როგორიც არის..ნუ ეხლა ასეთ ბიჭს თაყვანისცემლები ხომ ეყოლება ხოდა ჩვენს ნიკუშასაც ჰყავს.. ზოგს მოწონს ზოგს უყვარს. მაგარამ ნიკას სულ არ აინტერესებს ვის,მოსწონს და ვის უყვარ ან თუნდაც ეზიზღება.

ამ ფიქქრებში იყო გართული როცა კარი ვიღაცამ შემოაღო. დირექტორი შემოვიდა. უკან კი ძალიან ლამაზი გოგონა მოჰყვებოდა.
-ეს არის ნინა?-გაიფიქრა ნიკამ და თავის ფიქრებზე ჩაეცინა. დირექტორმა გოგონა მთელ კლას გააცნო და თავისი ადგილი "მიუჩინა".
მართლაც ლამაზი გოგონა იყო ნინა.. საშუალო სიმაღლის ქერა და მწყვანე თვალება. გაშლილი კაბა ეცვა უბრალო ზედა და ჯინსის ქურთუკი, თავისი ქერა თმები გაშლილი ქონდა.
სულაც არ უნდონდა ამ კლაში და სკოლაში. ნეტავ ახლა თავის ოთახში იყოს. ნაუშნიკებით და პლედით. მაგრამ ახლა ზს სადღაც კლასში და მასწავლებელს უსმენს. კიდევ კარგი ზარი დაირეკა. მაგრამ ახლა რა უნდა აკეთოს? ჰმმ.. ტელეფონში იძრომიალა. მხოლოდ მაშინ მიხვდა რომ ვიღაც უყურებდა. გაიხედა და ნიკა ჯანელიძე შერჩა ხელში. უბრალოდ უღიმოდა.

შესვლის ზარი დაირეკა. ისევ რაღაცეებს ეკითხებოდნენ: სახელი,გვარი, ასაკი, რატომ გადმოვიდა, ოჯახი.
ოჯახზე ყოვლეთვის იძაბება, ეს მისთვის ყველაძე მძიმეა. მას ოჯახი ავარიაში დაეღუპა. მხოლოდ და-ძმა დარჩა. მეგი და ლუკა. ძალიან უყვარს ნინას. მეგი- 17 წლისაა არ სწავლობ რაგდაც ლუკას უვლის. უკვა 4 წლისაა. ჯერ ბაღში დადის....

გაკვეთილის დროს კატომ უჩურჩულა.
-ნუ ხარ მორცხვად-გაუცინა. ნინამ კი უბრალოდ გაიღიმა.
-უბრალოდ არ ვიცნობ არავის-მორცხვად გაუღიმა.
-მე ხომ მიცნობ-თავი ამაყად ასწია კატომ-გაგააცნობ მთელ კლასს.

გაკვეთილები ნორმალურად ჩატარდა. ბიჭები რაღაც საქმეზე წავიდნენ. კატო და ნინა კი თავიანთ გზაზე. აღოჩნდა რომ ერთ უბანში ცხოვრობდნენ. გზასი ბევრი ისაუბრეს და ბევრი საერთო აღმოაჩინეს. საკონტაქტო ნომრები გაცვალეს და დაემშვიდობნენ.

სახლში ასული დაიკოს და ძამიკოს მიესალმა. იმეცადინა, სოციალური ქსელი შეამოწმა კატო დაამატა, მერე ნიკას გვერძე მოულოდნელად აღმოშნდა. მალე გამოვიდა და ფილმს უყურა და-ძმასთან ერთად. 12 საათზე ჩაწვა ლოგნში და მალევე ჩაეძინა..

სკოლის მერე ნიკა და ვატო სახლებში არ წასულან ისე დაბოდიალობდნენ ქალაქში.. ნიკა ძმაკაცს გამოუტყდა რომ ამ ნინამ ცოტა მოხიბლა... მალე დაიშალნენ.. ნიკამაც მოინახულა სიახლეები და ნინას გვერძე სრულიად შემთხვევით აღმოჩნდა.. მეგობრების მოთხოვნას დააჭირა და კმაყოფლიმა გაიღიმა.. მანაც მშვიდად დაიძინა..


გამარჯობააააააა <3 ღიირს გაგრძელება? ველი შეფასებას და კრიტიკას. მოცულობის გამო ბოდიშიიი.. ღიირს გაგრძელება???
იაქტიურეთ.



№1  offline წევრი anni-gio2001

AR miyvars eseti banaluri istoriebi

 


№2  offline წევრი ani ani

anni-gio2001
AR miyvars eseti banaluri istoriebi
ratomaa banaluri dzaan sainteresoaa :)

 


№3  offline წევრი maridb

მომეწონა გააგრძალე))
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent