შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვნება და სიყვარული-სრულად


30-06-2015, 00:16
ავტორი D-roni
ნანახია 27 448

-აყვანილი ხართ - ექოსავით ჩაესმა ყურებში სასიამოვნო სიტყვები და გულის ფანცქალით გადახედა ინკას . -შეგიძლიათ ხვალ შუა დღის 12 საათზე სამსახურში გამოცხადდეთ , მთავარი ასისტენტის თანამდებობაზე .
სანამ მობილურში გაბმული წუილი მოსაბეზრებელი არ გახდა მანამდე იდგა უძრავად , სახე გაბადრული .
-ეეე გოგო შენს მაგივრად მე დავყრუვდი , რა ხდება იტყვი ? - ჰკითხა წყობილებიდან გამოსულმა ინკამ .
-არ მჯერა ... - გაოცებული სახით ჩამოჯდა იქვე დივანზე და უსასრულობას გაუსწორა მზერა .
-ამოღერღავ ბოლოს და ბოლოს ? - მოსაბეზრებლად გადაატრიალა თვალები გოგონამ.
-ამიყვანეს , გესმის ? ამიყვანეს - სიცილით დაიწყო ხტუნვა და გახარებულ დაქალს ჩაეხუტა .
რამდენი ხანია ასეთი ბედნიერი არ ყოფილა , ყველაზე მეტად გაუხარდა ახლა მშობლების იმედები , რომ გაამართლა და სიტყვას აუუსრულა , დანაპირებს , რომ უწოდებს თვითონ .
ერთი თვეა მარტო გადავიდა საცხოვრებლად , მშობლების დაჟინებული მოთხოვნაზე "დარჩენას" , რომ მოითხოდნენ , კატეგორიული უარი განაცხადა .
"ბოლოს და ბოლოს 23 წლის ვარ , უნივერსიტეტი დავამთავრე და მეყოფა თქვენს ხასრჯზე ცხოვრებასო .
მიუხედავად იმისა , რომ სახლში არაფერი აკლდა , და მშობლებიც ანებივრებდნენ , ძალიან უნდოდა ცხოვრებასთან ჭიდილში პირისპირ დამდგარიყო და ცხოვრებაში პირველად შეეგრძნო ის ყველაზე სასიამოვნო გრძნობა , დამოუკიდებელი ცხოვრება , რომ ჰქვია .
არასდროს , ყოფილა რაღაცაში შებოჭილი , ამაში ოჯახიც ძალიან უწყობდა ხელს , ძალიან "ევროპული" ცხოვრების მიმდევარი მშობლები ყავს ყველა განხრით რაც ძალიან მოსწონს .
ბევრჯერ ულაპარაკია მათთან სხვა და სხვა თემებზე და საერთოდ არ უგრძვნია დისკომფორტი.
შეუძლია მისი ნებისმიერი "მეგობარი" ბიჭი , აიყვანოს მშობლებთან გასაცნობად , ეს მათაც ძალიან გაუხარდებად .
არც ჰქონია ოდესმე ამის შიში , მაგრამ ეს ალბათ ასე , არასდროს ყოლია შეყვარებული მსუბუქად თუ მოეწონებოდა გამვლელი ისიც ერთი შეხედვით ამაში რა არის სერიოზული ? ხო და არც მოუწია ამაზე ნერვიულობამ .
-ღადაობ ? - შეჰკივლა გახარებულმა ინკამ და დაქალს მძლავრად მოჰხვია გაკნაჭული მკლავები .
-სიზმარში მგონია თავი , გონს ჯერაც არ მოვსულვარ - საუბრობდა ემოციებით და ისიც მთელი ძალით ეხუტებოდა დაქალს .
-ტაი დაწყნარდი - სიცილით გადაუსვა თავზე ხელი და დამშვიდებული საზურგეს მიეყუდა - წამოდი ტანის სამოსი შევარჩიოთ ხვალისთვის .
-ხომ იცი მსგავს წვრილმანებზე არ მიყვარს ყურადღების გამახვილება - შეკრა შუბლი ნაკაშიძემ .
-ტაისია ხვალ ხომ შენი პირველი სამუშაო დღეა - გაიმკაცრა ბარიტონი ინკამ .
-კარგი რა ინკა . - დაიწყო თავის არიდება .
-კარგი კარგი როგორც გინდა - დანებდა , იცოდა მისი დაქალის სიჯიუტის ამბავი და გაჩუმდა .
-სად არის ამდენ ხანს მანიკა ? - გაბუსხა ტუჩები ნაკაშიძემ - მოვიდააა - შეჰკივლა და კარისკენ ჩქარი ნაბიჯებით წავიდა - შემოსულ დაქალს ზედ შეახტა და გახარებულმა მოკისკისეს ლოყები დაუკოცნა .
-რა ხდება გოგო - გაოცებულმა მოიშორა მხიარული დაქალი და კარში შესულმა , კარი გადაკეტა საკეტით .
-სამსახურში აიყვანეს - სიცილით ახარა მანიკას ინკამ და ტაისიას ჩაეხუტა უკნიდან .
-რააა ? - იმხელაზე შეჰკივლა , მომენტალურად შეხტნენ გოგონები შიშისგან -არაა??
-კიიი - გაუცინეს და თავები დააქნიეს მეტი დამაჯერებლობისთვის .
-ვაიმეე გილოცაავ ჩემო ლამაზოო - ჩაეხუტა და შემოსასვლელში წავიდა ღიმილით.
-აბა რას დალევთ ? ყავა ჩაი წვენი ?
-ცოტა არ ავღნიშნოთ ? - წარბები აათაამაშა ინკამ .
-კიი რააა - დაეთახნმა მანიკაც .
-კარგი ოღონდ ცოტა - გაუცინა და სამზარეულოდან არაყი და პატარა არყის მინის გამჭირვალე ჭიქები გამოიტანა.
-შენ საიდან ეგ ? - თვალები მოჭუტა ინკამ.
-საიდან და - დაიწყო ახნა მაგრამ ვინ აცადა , მანიკამ თქვა იმ წამსვე .
-გიომ ამოუტანა გუშინ წინ - აუხსნა ინკას ღიმილით .
-მოიცა შენ საიდან იცი ეგ ? - თვალები გადაატრიალა ნაკაშიძემ .
-მეე? შენ არ მითხარი იმ დღეს ? -ლოყებ ახურებულმა იკითხა და თავი გაატრიალა კედლისკენ სიწითლე , რომ დაეფარა - უი ეს რა კაი ნახატია კი არ შემიმჩნევია ადრე .- თემის გადატანა სცადა მანიკამ.
-მანიკა აბა დაშაქრე - გაუცინა დაქალს ინკამ , და მოჭუტული თვალებით მომზირალ ტაის ღიმილით გაკრა მხარი .
-არაფერი კაცო სხვა რა ხდება აბა ? - ჰკითხა და ხელები გადაიჯვარედინა.
-კარგი შეეშვი , არ გვენდობა - ცხვირ აბზუებულმა სცადა დაქალის ნამუსზე აგდება ინკამ .
-აუ კარგი რა ხო იცი , რომ ვვარდები - ცრემლები წამოუვიდა მანიკას .
-მაგიტომ გაგდებ - თვალი ჩაუკრა და გვერდიტ მიუჯდა - როდის იყო ჩვენ სამს შორის რამე იმალებოდა ? შენ გგონია ვერ ვამჩნევთ შენ და გიო , რომ ჩუმჩუმელობთ ? -პირდაპირ აჯახა თავისი და ტაისიას დიდი ხნის ეჭვები დაქალს და გაუცინა გაოცებულს .
-სულ რაღაც 1 თვეა ერთად ვართ და არ ვიცოდით როგორ გვეთქვა თქვენთვის , მეგონა გამიბრაზდებოდით .
-ღირსი კი ხარ მაგრამ , როგორ აბა ? - გაუცინა ორივემ და ცრემლიანი თვალებით ჩაეხუტნენ მომტირალს .
-ანუ? - ჰკითხა გახარებულმა.
-ანუ ჯერ ავღნიშნოთ და მერე გაგიბრაზდებით - გადაიკისკისა ორივემ .
-კარგი - ცერა თითი აწია და სასმელები ჭიქებში ჩამოსხა .
-მოყევი ახლა ჰაა - ანიშნა შენზე და გიოზე მოგვიყევიო და საზურგეზე გადაწვა .
ემოციებით უყვებოდა დაქალებს თავის სიყვარულის ისტორიას და თან უცინოდა მთვარალი სიცილით ...
გოგონები ღამე მასთან დარჩნენ , დილას , რომ გაიღვიძა თავი უსკდებოდა , შუა დღის 11 საათი იყო საათს , რომ დახედა და დაფეთებული წამოხტა ფეხზე რითიც გოგონებიც გააღვიძა .
-ცოტა ნელა ვირო - შეუბღვირა ინკამ და გვერდი იცვალა .
-აუუუ რატო გამაღვიძე რაა - წუწუნი დაიწყო მანიკამ .
-ვაიმე გიოო - შეჰკივლა ტაისიამ , რის გამოც საწყალი მანიკა საწოლიდან გადმოვარდა .
-აბა გიო? - გაოცებულმა და თმა "მაგარ პრიჩოსკიანმა" წამოყო თავი და გარემო მოათვალიერა , შემდეგ კი დაქალს დაუბღვირა . -მომატყუე ხო ?
-ხო აბა ისე რა გაგაღვიძებდა. -მხრები აიჩეჩა და სიცილისგან ორად მოკეცილ ინკას გვერდით მიუჯდა ღიმილით .
-კუდუსუნი მეტკინა - ამოიკნავლა და კისკისით მიუჯა მოცინარ გოგონებს გვერდით.
-ჩაგეთვალა - ძლივს მოსულიერებულმა ინკამ ხელი გაუწოდა ტაის და , რომ მიხვდა ისიც უპირებდა ხელზე დარტყმას უკან გასწია უმალვე - მეც ჩამეთვალა - გაიცინა და მანიკას შეხედა , რომელმაც ხელი გაუწოდა დაკაო , ესეც მოემზადა საპასუხოდ მანიკამ , რომ გაუწია ხელი .
-ეს მე ჩამეთვალოს - სიცილით წაწვა საწოლზე და გოგონებს გაეკრიჭა .
-რას იცვამ შენ დღეს ? - წამომხტარ ტაის გადახედა კითხვით მანიკამ და ინკას ფრჩხილებს წაეთამაშა , ფრჩხილებით .
-არ ვიცი - მხრები აიჩეჩა და კარადიდან ტანის სამოსი გამოიღო.
არასდროს აქცევდა ტანის სამოს ყურადღებას .
ხელში რაც მოხვდა ის ამიცვა და სარკესთან დადგა .
-კარგი რაა ტაიისია , რა გაცვია რა არის ეს - აბუზღუნდა ინკა .
-გამოიცვალე თორემ უკან გამოგაგდებენ - გაუცინა მანიკამ .
-არა !- გაიცინა და თმა შეიკრა , გრძელი შავი თმა ზურგზე გადაიიფნა შეკრულ მდგომარეობაში და მინის სათვალე მოირგო სახეზე.
მაკიაჟი არც კი გაუკეთებია ისე დასტაცა ხელი ჩანთას და გოგონებს გაუცინა .
-წავედი მე და გასაღები იცით სადაც დევს -ჰაეროვანი კოცნა გაუგზავნა და კარი სწრაფად გამოიკეტა , იცოდა აუცილებლად , რომ გამოაცვლევინებდნენ მაინც .

მუხლებამდე გაშლილი ჭაობისფერი კაბა ეცვა , ზემოდან ყვავილებიანი ზედა და კიდევ ზემოდან ჟაკეტი , ბალეტკები მოერგო ფეხზე და ჩანთა ხელზე გადაეკიდა .
თავი დაწყევლა ჩუმად წაგებული ნიძლავისთვის მის ძმასთან , რომ წააგო .
არავინ იცოდა მაგრამ ჯოკერში წააგო და კიდევ 1 კვირა ასეთი უგემოვნო ტანსაცმლით უნდა ევვლო .
გიოს უთხრა მე ასეთ რაღაცაში ფულს არ გადავყრიო , იმან მე გადავყრიო და იმდენი ასეთი რამ მიუტანა კინაღამ ჭკუიდან გადავიდა .
ამის შესახებ არც არავინ იცოდა , მგონი გუშინ სიმთვრალის დროს წამოაყრანტალა მაგრამ ვისღა ახსოვდა .
კომპანიის წინ დადგა და სათვალე , რომელიც რეალურად მართლა სჭირდებოდა , მაგრამ მის გარეშეც მშვენივრად ხედავდა , კურნოსა ცხვირზე გაისწორა .
იქ შესულმა ყველაფერი კარგად აითვვისა და გოგონას მადლობა გადაუხადა დახმარებისთვის .
თავის მაგიდასთან მოკალათდა და გაბადრული გადაწვა მოტრიალე სკამის საზურგეზე .
სულ ოცნებობდა ასეთ სკამზე ჯდომაზე სამსახურში , სახლშიც ხომ ჰქონდა მაგრამ სამსახურში მაინც სულ სხვაა .
ხმა მაღალი ჩახველების ხმამ გამოიყვანა სახე გაბადრული მდგომარეობიდან .
დამფრთახალმა ახედა სოლიდურად ჩაცმულ მამაკაცს და ფეხებიდან დაიწყო ათვალიერება .
სახესთან , რომ მივიდა თვალი გაუსწორა და სახე ალეწილმა დაიწყო მისი ნაკვთების თვალიერება .
ისეთი მკაცრი და ამავ დროულად თბილი გამოხედვა ჰქონდა , რომ არ მჯდარიყო ეჭვიც არ ეპარებოდა ორად მოიკეცებოდა მუხლებში და იქვე ჩაიკეცებოდა .
მამაკაცმა ირონიულად ჩაიცინა და გოგონას ორაზროვნად შეხედა , ამრეზიით აათვალიერა და მზერით ჰკითხა ამ ცხოვრებისგან რა გინდაო .
რომ იცოდეს სინამდვილეში რა ლამაზია და როგორი დახვეწილი გემოვნება აქვს ამას აღარ გამოამჟღავნებდა მისი თვალები .
ცინკურად ჩაიცინა ტაიმ და მზერით ჰკითხა რა გინდაო .
-შენ ახალი ასისტენტი ხო ? - საათს დახედა და მკლავი გააქნია .
-დიახ - ზრდილობიანად გაუღიმა და ნაზი ხმა ნარნარით ამოუშვა სასულედან , კიდევ კარგი ეს მაინც შეარჩინა დამპალმა გიომ ბუნებრივი .
-ყავა შემომიტანე და თათბირი 10 წუთით უკან გადმოწიე - ესღა უთხრა და კაბინეტში შევიდა .
თავიდანვე იცოდა , რა რთული იქნებოდა ერთ-ერთი ყველაზე დიდი კომპანიის პრეზიდენტის და მფლობელის ასისტენტობა , მაგრამ თავისი საქმის პროფესიონალია და იცის , რომ გაუმკლავდება .
ყავა მოამზადა და მაგიდაზე დადო ფინჯანი , თათბირის გადმოტანასთან დაკავშირებით საჭირო პროცედურები წამში მოაგვარა და კაბინეტის კარზე ფრთხილად დააკაკუნა , თანხმობა , რომ მიიღო კარი შეაღო და მამაკაცის მაგიდაზე ყავა დადგა.
მართალია ძალიან აბნევს მამაკაცის ეს გამოხედვა მაგრამ ეს რისი ნაკაშიძეა , აქეთ , რომ არ დააბნიოს ? ხო და იყენებს ზე ხრიკებს და თვალებში არ უყურებს .
-კიდევ რამე გნებავთ ? - თავ ჩახრილმა ვითომ ხელზე მაისურის სწორებით ჩაილაპარაკა .
-არაფერი - ბოხმა ხმამ შეაკრთო და მობრუნებული უკან გამოვიდა თავის მაგიდასთან , რომ დაბუნებულიყო .
საჭირო საბუთენს ათვალიერებდა , ვიღაც სიმპატიური მამაკაცი , რომ მიუახლოვდა მის მაგიდას და გოგონასთან ღიმილით ჩამოჯდა .
-დემეტრე - ხელი გაუწოდა გაკრეჭილმა .
დაბნეულმა ასწია თავიდა ღიმილით უპასუხა ბიჭს .
ხელი გაუწოდა და ნაზად ჩაიცინა .
"ეჰ ინკა აქ იყო რას ჩადნებოდი , კაკრას საშენოა" . ჩაიცინა და თავი აქეთ იქით გააკანტურა .
-ტაისია - გაუღიმა და ხელი უკან გამოწია - რით შემიძლია დაგეხმაროთ ?
-მათე კაბინეტშია თუ იცი ?
უცებ ისე დაიბნა სკამზე მიესვენა , ესეიგი მათე ჰქვია მის უფროსს ?
ღმერთო რა სირცხვილია უფროსის სახელი არ იცის .
-მათე ჩემი უფროსი ? - სიცილით სცადა ნერვიულობის დაფარვა.
-ხო - გაუცინა გოგონას გამამხნევებლად .
-კი კაბინეტშია ვეტვყვი , რომ მოხვედით.
-კარგი ...
-ბატონო მათე თქვენთან ბატონი დემეტრეა მოსული.
-შემოუშვი და არასდროს დააყოვნო , რომ მოვა კარგი ?
-კარგით ... - ტელეფონი დაკიდა და ბიჭს ღიმილით მიუბრუნდა - შეგიძლიათ მიბრძანდეთ .
-მადლობა .
სკამზე იჯდა და საბუთებს ჩაკირკიტებდა ტელეფონმა , რომ დაიზუზუნა.
-გისმენთ - უპასუხა უფროსს .
-ორი ყავა შემოიტანე .
-კარგით - ტელეფონი გათიშა და ფეხზე წამოდგა .
კაბინეტში ორი ყავა შეიტანა და შაქრის პატარა ფინჯანიც იქვე დადგა .
-რადგან არ ვიცი , როგორი ყავა გიყვართ აი ეს მოვიტანე - შაქარი წინ გადადო და უკან გამობრუნდა .
"არაფერს" თავისთვის გაიფიქრა და უკმაყოფილო სახით დაჯდა სავარძელში .
სახლში მისულმა შხაპი მიიღო და პირსახოცის ამარა გაგორდა საწოლზე .
შავი თმა უკან გადაიყარა და ქვედა ტუჩს კბილებით წაეთამაშა .
გიჟდება ტუჩების წვალებაზე ეს მავნე ჩვევა ვერანაირად მოიშორა .
კუსრნოსა ცხვირს თითით კონტური შემოავლო და თვალებზე გადავიდა .
ერთი კვირის განმავლობაში სამსახურში , საინტერესო არაფერი ხდებოდა .
მისი და უფროსის დიალოგები , თათბირზე და ყავის შეტანაზე იყო ორიენტირებული მეტი არაფერი.
იქ მისული უფროსი , მაგიდასთან მდჯარ უგემოვნოდ ჩაცმულ გოგონას უკყმაყოფილო სახეს აატარ ჩაატარებდა და თავის კანტურით შედიოდა ოფისში .
ერთი სული ჰქონდა , როდის გავიდოდა 1 კვირა და ბოლო დღე დიდი ვაიგ ვაგლახით ჩაატარა .
ესეც არაფერს იმჩევდა ისე აგრძელებდა მუშაობას .
დილას ბედნიერი წამოხტა და მომზადებულ ტანის სამოსს ბედნიერი სახით დახედა.
შავი მუხლამე მაღალ წელიანი ვიწრო ქვედა ბოლო , თეთრი კლასიკური საროჩკა ჩატანიებული ლამაზად კაბაში , ზემოდან კი შავი კლასიკური პიჯაკი .
შავი კლასიკური ჩანთა აიღო , მობილურს ხელი მოჰკიდა და ხელში ვაი ვაგლახით დაიჭირა .
როგორ გაუხარდა დაბადების დღეზე გიომ აიფონ 6 , რომ აჩუქა მაგრამ ახლა , რომ დაფიქრდა იმხელაა ჩანთასთან ერთად ვეღარ იჭერს ხელში .
შავი მაღლები ამოიცვა და კაკუნით ჩავიდა ქვემოთ , თმა გაეშალა და შავი ახალი სათვალე უფრო მკაცრ იერს სძენდა .
მანქანაში ჩაჯდა .
ნაცნობ შენობასთან თავისფულა ადგილი , რომ დაინახა მანქანა გააჩერა და გადმოვიდა .
ჯერ ერთი ფეხი გადმოყო და მეერე მეორე , ბოლოს მთლიანად გადმოვიდა დათმა უკან გადაიყარა.
შეწუხებულმა შეხედა საროჩკის პირველ ოთხ ღილს , რომელმაც გული შეუღონა ,
მუდმივად ეხსენა და ყოველ წუთს უწევს თავიდან შეკვრა .
ღილების შეკვრა უნდა დაეწყო გვერდითა მანქანიდან ხმა , რომ მოესმა და დემეტრეს გაუცინა .
-აი ეს მესმის , აქამდე სად იყავი გოგო ჰა ? - ჰკითხა მომღიმარმა და გადაკოცნა.
-ჩემს ძმასთან წაგებული ნიძლავის გამო 2 კვირა უნდა მცმოდა ეგეთი ტანსაცმელი , ერთი კვირა მქონდა დარჩენილი სამსახურში და პირ ნათლად დავხურე ეგ თემა - გაეკრიჭა და კაბა შეისწორა გახსნილი ღილები არც კი ახსოვდა .
-რა ბოროტი ძმა გყოლია - გაუცინა და კარში პირველი შეატარა .
-მე უარესი ვუქენი - გაუცინა და ლიფტის კნოფკას დააჭირა თითი .
-რა უქენი ? - გაუცინა მანაც .
-მერე მოგიყვები გრძელი ამაბავია - შეპირდა და ახლად მოსულ უფროს გაუღიმა ირონიულად .
კმაყოფილმა ჩაიხითხითა კაცმა , გაოგნებულმა , რომ აატარა თვალები სხეულზე და ნერწყვი ძლიერად გადააგორა სასულეში .
დემეტრე ძმაკაცს მიესალმა და ლიფტში მასთან ერთად შევიდა მხოლოდ მას შემდეგ რაც ჯერ ტაისია შეატარა .
-ეე მიდი ეხლა მომიყევი რა დამაინტერესა .
-რა და გოგოს ელასტიკებით ბალეტკებით და ტოპით გავუშვი ქუჩაში პაემანზე - გაეკრიჭა დემეტრეს და ორად მოკეცილს სიცილში აჰყვა .
-კიდევ კარგი რაღაც შემოუტენია შენთვის - დაარწმუნა მზერით ნაკაშიძე.
-რა მოდა ? - იკითხა სუბელიანმა უფროსმა ,
-რა და თურმე ძმასთან წაუგია ნიძლავი რომ ორი კვირა ბანძ ვიდზე უნდა ევლო ერთი კვირა სამსახურს დაემთხვა .- აუხსნა სიცილით მომღიმარ მათეს .
-მოიცა ის ელასტიკები შენ გაუჩალიჩე ? - ჰკითხა სიცილით ასისტენტს .
მიხვდა ურთიერთობის დათბობას , რომ ცდილობდა სუბელიანი და ეშმაკურად ჩაეცინა გულში .
-დიახ- გაუღიმა ირონიულად და გაღებული ლიფტიდან გავიდა .-ორი ყავა ხომ ? -ჰკითხა და ფიჯაკი გაიხადა.
დემეტრე კაბინეტში შესული იყო უკვე მათე განკარგულებების მისაცემათ , რომ დარჩა .
მის მზერას თვალი , რომ გააყოლა , საროჩკა შეისწორა და სკამზე დაჯდა .
-ორი ყავა ხომ ? -გაუმეორა ხმა მაღლა კითხვა.
მამაკაცმა თავი დაუქნია გოგონას და საბუთები მაგიდიდან ააცალა ხელი , რომ მოუხვდა სახეზე და სათვალე ჩამოუვარდა.
გოგონამ ინსტიქტურად ახედა მუქი ლურჯი თვალებით უფროსს და მის სახეზე გულში ჩაიფხუკუნა .

ერთად წამოდით შენ და შენი დაქალები კლუბშიო , შენს ძმასაც უთხარითო - მხრები აჩიეჩა დაბნეულმა , ვითომ ტელეფონში დაინახავდნენ გოგონები .
-წავიდეთ მე გიოს ვეტყვი - ჩამოაყალიბა მისი ვერსია მანიკამ.
-ხო რა და თან მეღირსება მაგ ბიჭის ნახვაც - გაიცინა ინკამ.
-კარგი წავედი მაშინ და მომზადებულები ჩემთან ერჭეთ 8 საათზე კარგი ?
-კარგი - გაუცინეს გოგონებმა და მობილურები გათიშეს .
კარზე კაკუნით შევიდა კაბინეტში და დემეტრეს თავი დაუქნია სიცილით .
-ანუ კი ? - გახარებული წამოხტა ფეხზე დემეტრე
-ანუ კი - გაეკრიჭა და თავი დაუქნია კიდევ ერთხელ.-კარგი შემოგიტანთ ახლავე - მკაცრი ხმით უთხრა და ლეპტოპი გახსნა .
კაბინეტში შესულმა ყავა დაუდო წინ ორივეს და გამობრუნება დააპირა დემეტრეს ხმამ ადგილზე , რომ გააშეშა .
-ტაისია მოდი ერთ წამს დაჯექი - დაბნეული მიბრუნდა და მათ წინ მოთავსდა. -დღეს კლუბში ვგეგმავთ წასვლად და არ გინდა წამოხვიდე დაქალებთან ერთად ?
-მე ? - ჰკითხა გაოცებულმა.
-ხო შენ რა იყო რა გაგიკვირდა - ჰკითხა გაკრეჭილმა .
-რა ვიცი რა გითხრა არ ვიცი - მხრებ აიჩეჩა დაბნეულმა
-მიდი რა არ გამიტეხო , შენი ძმაც წამოიყვანე თუ გინდა .
-არ ვიცი დემეტრე , მოდი გოგოებს ვეტყვი და თუ რამე შემოვალ და გიპასუხებ - თვალი ჩაუკრა და ღიმილით გავიდა კაბინეტიდან .
ორივეს ერთად დაურეკა და დაბნეულმა ლუღლუღი დაიწყო .
-აუუ თუ ამოღერღოს უყურე რაა - აუწუწუნდა შეწუხებული ინკა .
-ე გოგო დააყენე საშველი - აყვა მანიკაც .
-ხალხო მოკლედ , დემეტრემ ინკა შენთვის , რომ მინდა- შეახსენა დაქალს და მანიკაც აიყოლი სიცილში - ჩემთან და მათესთან ერთად წამოდი კლუბში შენ დაქალებთან ერთადო და შენი ძმაც წამოიყვანეო თანო .
-მერე შენ რა უთხარი ? -ჩაეკითხა ორივე .
-ვკითხავ იმათაც თქო - მხრები აიჩეჩა , ისე თითქოს იისინი დაინახავდნენ .
-მშვენიერია მე გიოს ვეტყვი და წავიდეთ .- ჩამოაყალიბა თავისი ვერსია მანიკამ.
-ხო რა თან მეც მეღირსება ბოლოს და ბოლოს მაგ ბიჭის ნახვა .
-კარგი - გაუცინა დაქალებს და ლაპარაკი განაგრძო - 8 საათზე უკვე მომზადებულები იყავით ჩემთან ! - გააფრთხილა და ტელეფონი გაუთიშა .
კარში გაკრეჭილმა შეყო თავი კაკნუს შემდეგ და ხმის შემდეგ "შემოდით" დემეტრეს გაკრეჭილმა დაუქნია თავი .
-ანუ კი ? - ჰკითხა ბიჭმა და ფეხზე წამოხტა.
-ანუ კი - კიდევ ერთხელ დაუქნია თავი და გაუცინა.
ნომრები გაცვალეს და დაიშალნენ .
საღამოს 8 საათზე გოგონებს გაუღო კარი და ანგარიში ჩააბარა სიცილით .
მის გარდერობთან დადგა სამივე და ტაისიასთვის დაიწყეს კაბის არჩევა .
-აუ შარვალს ჩავიცვამდი მაგრამ მინდა იმას ის ირონიული სიცილი ძმრად ამოვადინო - დაიმუქრა უფროსი სუბელიანის მიმართულებით სიცილით .
-ხო და ამოვადინოთ - კმაყოფილმა ჩაიქირქილა მანიკამ და ინკას გაუცინა .
-ეს კააბა - კმაყოფილი გაიჯიგიმა ინკა და ტაისიას კაბა გადასცა .
ხელში ააფრიალა კაბა და ტანზე მოირგო.
შავი წელზე ღრმად ამოღებული , წინ ოდნავ დეკოლტეტი , მოკლე მუხლს კარგად აცილებული , ცალ ფეხზე დიდი პრარეზით , მაგრამ არა ვუგლგალური კაბა !
შავი მაღლები მოირგო ფეხზე და გასწორებული თმა უკან გადაიყარა , გრძელმა თმამ ძალიან ამოღებული ზურგი ოდნავათაც ვერ დაუფარა .
მსუბუქი მაკიაჟი გადაისვა სახეზე , თვალის და ტუჩის კონტურები გამოხადა და ტუჩზე ლაინერი გადაისვა მკრთალი ფერის .
კარგად შერუჯულ ტანს და მოხიბვლელ "ვიდს" გაჯგიმულმა შეხედა სარკეში და კმაყოფილმა ჩაიცინა .
-ძმრად კი არა ღვინოდაც ამოადენ - მხარი გაჰკრა სიცილით მანიკამ ინკას და გაუცინა .
-ღვინოზე გამახსენდა დღეს ვსვამთ ? - სიცილით დასვა კითხვა ინკამ .
-კი ცოტას - გაუცინა ტაისიამ და კლაჩი ხელში აიღო.
ღამის 11 საათი იყო გიომ , რომ დაურეკა მანიკას , დემეტრემ ტაისიას .
-ჩამოდი სადარბაზოსთან ვარ.
-ჩამოვდივართ .
ტეელეფონი გათიშა და გოგონებთან ერთად ქვემოთ დაეშვა .
ქვემოთ ჩასულს სამი ერთმანეთზე კარგი მანქანა დახვდა ჩამწკვირევებული.
იქიდან ერთ-ერთი გამოარჩია , რა თქმა უნდა შავი .
გიჟდება შავ ფერზე .
დაბურულ მინებზე ცნობის მოყვარე მზერა შეავლო და გოგონებს გაუცინა .
მანიკა გიოს ჩაუხდა , თვითონ დემეტრეს მანქანისკენ წავიდა იცნო დღევანდელი დილის შემდეგ .
-აპ , აპ ეს ლამაზმანი მე დამიტოვე და შენ მათეს ჩაუხტი - გაუცინა გოგონას და შავი მანქანისკენ მიანიშნა , უყოყმანოდ ჩაუკრა თვალი დაბნეულ ინკას და შავი მანქანისკენ დაიძრა .
კარი გამოაღო და მათეს გაუღიმა .
-გამარჯობა ბოს - გაუცინა და მანქანაში ჩამჯდარმა კარი დაკეტა .
-გამარჯობა - გაუცინა და ვნებიანი მზერით აათვაილერა გოგონა .
აწითლებულმა ხელების მტვრევა დაიწყო და მათეს გაუღიმა .
შაბათი

-მეჩვენება თუ დაძაბული ხარ? - ჰკითხა წარ აწეულმა.
-მეე? აშკარად გეჩვენებათ - გაუღიმა და თვალებ გადატრიალებულმაა დახარა თავი.
აკანკალებულ თითებს , რომ შეხედა გულში თავის თავს მინუს 1 ქულა დაუწერა და ძალიან მაგრად დასცინა .
-კარგი რა კლუბში მივდივართ და შენ კიდევ თ-ებით მელაპარაკები - მოჩვენებით გაუწყრა გოგონას და გაუცინა - ცოტა მოდუნდი თორემ თავი მონსტრი მგონია - სარკეში მხიარულ ნოტაზე ჩაიხედა ,რომ დარწმუნდა თავის ადამიანობაში გოგონას ანიშნა "ხომ ხედავო"
-კი ვხედავ - გაცინა და ოდნავ მოდუნებულმა ფეხი ფეხზე გადაიდო .
თავი ოდნავ მიატრიალა ეშმაკური სიცილით ფანჯრისკენ და დრო და დრო მათესკენ ეშმაკურად იხედებოდა .
მამაკაცი თამაშის ხრიკებს , რომ მიუხვდა იმის შემდეგ გოგონასკენ აღარც გაუხედავს.
კისერში ხელი შეიცურა და თავი ოდნავ გადააკონწიალა მეორე მხარეს .
მათემ ისეთი სახით გახედა ჯერ ღრმად ჩაზნიქულ მუცელს , ამობურცულ მკერდს და შემდეგ ხელს , რომელიც უდარდელად დაცოცავდა ქალის კისერში , შემეცოდა ეს კაცი .
სვლას შეუნელა და როგორც კი მიხდვდა , რომ ყველა ჩამოიშორა სავალი გზიდან გადაუხვია და მანქანა გააჩერა .
-რას აკეთებ ? -ჰკითხა გაოცებულმა ტაისიამ და ქვედა ტუჩს კბილებით წაეთამაშა .
-მე რას ვაკეთებ თუ შენ ? - ჰკითხა გამხეცებულმა და კისერზე წავლებული ხელებით თავისკენ მოქაჩულს მძლავრად დაეკონა ბაგეებზე .
ტაისიამ ტუჩებზე გახურებული ბაგეები ,რომ შეიგრძნო ელეთ მელეთი დაერმართა.
გონს ვერ მოსულმა ხელი თმაში ჩაავლო და თავისკენ მოქაჩა მამაკაცი .
ქვედა ტუჩზე კბილებით წაეთამაშა და ისევ აკოცა .
საიდან ამდენი სითამამე არ იცოდა , მაგრამ ამ ყველაფერს , რომ გრძნობდა შიგნეულად სხეულში ყველაფერი უხურდა და ასე წყანარად ჯდომის საშუალებას არ აძლევდა .
-გაჩერდი , ისედაც მიჭირს თავის მოთოკვა ! - ამოი
კვირა

ამოიოხრა და ვნებისგან გათანგულ გოგონას ვნებიანად და მოუთმენლა წაეტანა ბაგეებზე .
ტაისიას ჩუმი კვნესა აღმოხდა , ქვედა ტუჩზე მამაკაცის კბილები , რომ იგრძნო და უფრო მოწყდა სააქაოს .
-გაჩერდი ... - ამოთქვა შიგადაშიგ კვნესით და სხეული ზემოთ აზიდა .
-შენ ... შენ თუ არ გაჩერდები მე არ ვარ გამჩერებელი - კისერში დაიწყო ტუჩებით თარეში და თან გოგონასთან საუბარი .
-აქ არა - ამოთქვა ჩახშული ხმით ყურის ქვეშ სველი კოცნა დაუტოვა .
-მაგიჟებ - თვალებ ამღვრეული მოშორდა მის სხეულს და მანქანა გამხეცებულმა დაძრა .
ტაისია გაშეშებული იჯდა მანქანაში და გონს ვერ მოდიოდა , ვერ ამჩნევდა და არც აინტერესებდა , რომ სუბელიანმა გზას გადაუხვია .
მამაკაცის ალერსისა და მისი გახურებული

ტუჩების გარდა ვერაფერს აღიქვავდა ვერც მისი სხეული , გული და მითუმეტეს გონება .
მანქანას გამხეცებული ატარებდა სუბელიანი და ვნებიანი ღიმილი დასთამაშებდა სახეზე , მომენტში მის მზერაზე და გამოხედვაზე ისე დაიბნა და ჩადნა , კანში ,როგორ ჩაეტია ახლაც არ ესმის .

მანქანა ორ სართულიანი სახლის წინ გაჩერდა , სუბელიანმა რაღაცას ხელი დააჭირა და ჭიშკარში შეიყვანა მანქანა .
ჭიშკარიც უცებ დაიკეტა და მანქანიდან გადმოვიდა , კმაყოფილი მათე .
კარი გამოუღო დაბნეულ გოგონას და იქიდან გადმოსულს წელზე ხელი შეუცურა .
მთელი სხეული ჟრუანტელმა და დაუოკებელმა ვნებამ , რომ მოიცვა სახლამდე მისვლას , ვეღარ დაელოდა და გამგელებული უცებ შებრუნდა , მამაკაცის მხარეს წინ დაუდგა და თვალებ ამღვერეული , გამხეცებული დაეტაკა ბაგეებზე .
ხელებით თმაში ჩააფრინდა და როგორც კი მამაკაცის ხელები იგრძნო წელზე , მაშინვე მოუძებნა ფეხებს მის წელზე აგილი.
მამაკაცმა ხელები ქალის უკანალზე ჩამოაცოცა და ოდნავ მოუჭირა.
კართან მისულმა ქალი კედელს ააყუდა და უფრო გაშმაგებით დააცხრა ბაგეებზე .
ცალი ხელით გასაღები მოძებნა და კარი უცებ შეაღო.
ხელში აყვანილი შეიყვანა სახლში და ფეხით მიკეტა კარი , საკეტი გადაკეტა გასაღებით და იქვე მიაგდო .
გოგონა კედელს ააყუდა და ტუცებით კისერზე , რომ ჩამოვიდა , ტაისიას ხმა მაღალ კვნესაზე ხმით ჩაეცინა .
გოგონამ ეს მის უძლურებად ჩათვალა და მაშინვე აიღო ინიციატივა თავის თავზე .
ხელებით თმაში მთელი ძალით ჩააფრინდა და თავი ზემოთ ააწევინა , წამით ამღვრეული ცეცხლის ფერი თვალებით უყურა , შემდეგ კი უგონოდ ვნება მოცული დაეტაკა ბაგეებზე და იქიდან ტუჩებით ყელზე ჩამოვიდა .

მამაკაცმა ჩახშული ხმით ამოიგმინა და გოგონას მთელი ძალით მოუჭირა თითები თეძოებზე .
ხელში კომფორტულად მოიკალათა და მეორე სართულის კიბეები წამებში აირბინა .
თავისი ოთახის კარი შეგლიჯა და ფეხით დაკეტა იქ შესულმა.
გოგონა ოდნავ უკან გასწია და ვნებიანი თვალებით ჩააჩერდა თვალებ მინაბულს.
-დარწმუნებული ხარ , რომ ეს გინდა? -მაინც კითხა ყოველი შემთხვევისთვის.
დარხვენილმა თვალები გაახილა და შუბლე შუბლი მიადო .
ხშირ სუნთქვას პირ გაღებულმა კვნესა ამოაყოლა , იმის მაგივრად , რომ დადებითი პასუხი ეთქვა.
ისე გახელდა სუბელიანი მისი კვნესით , რომ ბოლო სიტყვების თქმაღა მოახერხა .
-ფრთხილად თუ ?
-უბრალოდ მაკოცე - ამოიოხრა და ხელით თავისკენ მოქაჩა.
მისი ეს პასუხი თუ-ს იქით , რომ უნდა ეთქვა , ეგრე ჩათვალა და უხეშად მაგრრამ მაინც ნაზად გადააწვინა გოგონა .
ეჭვი ეპარებოდა , მის "ქალწულობაში" , ისე იქნევდა ხელებს და იმდენად ვნებიანად ეფერებოდა მამაკაცს , რომ გონებას აკარგვინებდა.
ვირულ ალერსშიც გმირულად ყვებოდა და ერთ ფორმაში ხესავით არ იწვა მის ქვეშ მოქცეული .
უკვე დარწმუნებული იყო , რომ მანამდე სანამ ის გამოჩნდებოდა მის ცხოვრებაში , ბევრი ყავდა ამ ქალს.
სტაჟიანი ვნებიანი ქალივით იქცეოდა მის ქვეშ მოქცეული და გაუბედავად ყვებოდა ალერსში მამაკაცს .
მამაკაცის ქვეშ მოქცეულმა სრულიად შიშველმა ცოტა ხანში სასიამოვნო ტკივილი , რომ იგრძნო , თვალიდან ობოლი ცრემლი ჩამოუგორდა და ხმა მაღალი კვნესა აღმოხდა გაპობილი ბაგეეებიდან .
თავიდან მამაკაცი ვერაფერს მიხვდა და ისევ გააგრძელა ქალთან ვნებიანი ალერსი .
ერთმანეთზე , რომ მიესვენენ გათანგულები , მაშინღა მოუნდა წყლის გადავლება ოფლში დაცვარულ მამაკაცს .
ლოგინიდან ფრთხილად წამდგა და ვნებიან , სექსუალურ ქალს სრულიად შიშველს , რომ შეხედა როგორ ფშვინავდა უშფოთველად მძიმე ნეწყვი გადაუშვა სასულეში .
შხაპს , რომ იღებდა ცხოვრების რაობაზე კი არა ტაისიაზე და მასთან გატარებულ ვნებიან წუთებზე ფიქრობდა .
შანსი , რომ ჰქონდეს ამ ქალს ისე დაისაკუთრებდა მთელი ცხოვრებით თვალსაც არ დაახამხამებდა .
უარს არც მომდევნო ვნებიან სექსზე იტყოდა ტაისიასთან .
პირსახოც შემოხვვული და წელს , ზემოთ შიშველი გავიდა ოთახში .
"კინაღამ აქეთ ჩამიტარა მასტერკლასი , როგორც ჩანს ძალიან გამოცდილი და სტაჟიანია" - გაიფიქრა და ცინიკურად ჩაეცინა ქალი , რომ დაინახა.
ისევ ღამე იყო , ღამე მთვარიანი .
გოგონა გაბადრული შეირხა საწოლში და სრულიად შიშველმა მეორე მხარეს იცვალა გვერდი .
ნათლად გამოჩნდა საწოლზე წითელი ლაქა , მთვარის სხივები უფრო , რომ ამუქებდა ისეთი .
პირ ღია მიუხლოვდა ლაქას და ყბა ჩამოვარდნილი დააჩერდა ჯერ მას და შემდეგ ქალს .
"ნუ თუ , ნუ თუ , ეს შეუძლებელია , ასეთი სექსუალური , ტემპერამენტიანი , "გამოცდილი , სტაჟიანი" ქალი და ქალიშვილი?"
გაოცებული უყურებდა გოგონას და ბედნიერების სხვები ეფინებოდა სახეზე.

ფრთხილად აიყვანა გოგონა ხელში , და მეორე ოთახში ლოგინზე დააწვინა , თვითონაც მიუწვა და ხელები მძლავრად შემოხვია მუცელზე .
თითებით მის მუცელზე კონტურების მოხაზვდა და გაურკვეველი ფიგურების ხატვა დაიწყო .
გოგონას სხეულზე დავლილმა ჟრუანტელმა , კმაყოფილი ღიმილი მოსდო სახეზე და ბოროტულად ჩაიხითხითა .
ეგოისტურად ესიამოვნა , მისთვის პირველი კაცი , რომ იყო ვინც შეეხო და დააქალა.
ეგოისტურად ესიამოვნა მის გარდა მისი სხეულის დაპატრონება ვერავინ , რომ ვერ შეძლო .
ფირმაში ამჩნევდა რამდენი კაცი აშიშვლება წარმოსახვაში , ისეთ უვიდოს , როგორიც პირველი კვირა დადიოდა სამსახურში .
თავიდანვე მოეწონა და თვალი დაადგა , და დაიფიცა , რომ მისი გახდებოდა .
ყველაფერი გაადაწყვიტა და მოქმედებასაც შეუდგა .
პირველი რაც კი მოიფიქრა ეს ის ცინიკური ღიმილი და უყურადღებობა იყო ქალის მიმართ , რასაც პირველ დღეებში ამჟღავნებდა , მაგრამ დღეს დილას ისეთ ფორმაში , რომ დაინახა , იმდენად ეგემრიალა ის ორი ბურთულა , რომელიც საროჩკის ღილებიდან იმზირებოდა და ის ქვედა ორი ბურთი , რომელიც კაბიდან კარგად იკვეთებოდა , ყველაფერს ბოლო მოუღო და გადაწყვიტა სწრაფად ემოქმედა .
თითქმის დარწმუნებული იყო , რომ გოგონა უკვე "სტაჟიანი და გამოცდილი "ქალი" იქნებოდა" , მაგრამ სასიამოვნოდ შეცდა და ეს ძალიანაც მოეწონა .
ეგოისტურად გაუხარდა ის , რომ მის შეხებაზე დაეხორკლა კანი ტაიაის .
დილამდე მთელ სხეულზე ეფერებოდა და ამით ბედნიერდებოდა .

მერე თავის თავზე იცინოდა და ასე გაყავდა დრო დილამდე .
გაბადრულმა დახედა გოგონას , რომელიც მისკენ გადმოტრიალდა და თავი მის მკერდზე მოათავსა , მერე , რომ ვეღარ და ვეღარ მოისვენა ტუჩები უკმაყოფილოდ გაბუსხა , რაზეც მათეს სასწაულად მოუნდა ის გაბრაზებული ტუჩები სულ დაეკოცნა და სურვილიც ფრთხილად და ჩუმად აისრულა .
გოგონამ გაბადრულმა გადაიკისკისა შუა ძილში და ცხვირი მამაკაცის კისერში ჩამალა .
მათემ ცხელი ჰაერი , რომ იგრძნო კისერში გაბადრულს გაეღიმა , გოგონას რეაქციაზე და ხელებით უფრო მიიკრა სხეულზე .
რამდენჯერმე ჰქონია ქალიშვილებთან და თან ძალიან ლამაზებთან საქმე მაგრამ ასე არც ერთს უმოქმედია მასზე .
არ განცდილ გრძნობებში თავის გამოჭერა ძალიან ესიამოვნა და გოგონას გადაწეულ კისერს ხმაურიანად აკოცა , რაზეც მისი სხეული კიდევ ერთხელ დაიხორკლა და კიდევ აკოცა .

დილას , რომ გაიღვიძა , ლოყებ აწითლებულმა წამოყო თავი და მამაკაცს გადახედა , რომელიც ეშმაკური ღიმილით უყურებდა და თმაზე ეფერებოდა.
-დილა მშვიდობისა - ჩახშული ხმით უჩურჩულა და ყელში სველი კოცნა დაუტოვა გახევებულ ტაისიას.
-დილა მშვიდობისა - ჩაიჩურჩულა თვალებ მინაბულმა და მამაკაცის დაძარღვულ ძლიერ ხელებში უფრო გაინაბა .
თვალი მისი შიშელი სხეულისკენ გაქცა და ტუჩი მოიკვნიტა მათეს კუბიკებს , რომ გადააწყდა .
მათეს გაეცინა მის მზერას , რომ გააყოლა თვალი და გგოგონას წამის მეასედში მოექცა ზემოდან .
-ამას თუ მშვიდობა ჰქვია -ეგონა ჩუმად ჩაიჩურჩულა და თვალები მინაბა .
-რაო ? - ჩაეცინა მამაკაცს.
-რა ? მე ვთქვი რამე ? - ალუღლუღდა დაბნეული.
-აჰაამ - გაიცინა ბიჭმა და ტუჩებზე მოწყვეტით აკოცა .
-მოგეჩვენა - ამოილუღლუღა და მსუბუქად ამოიკვნესა , შვიშველ მკერდზე კბილები , რომ იგრძნო .

-მომეჩვენა? -ჩახშული ხმით უჩურჩულა გოგონას და მის მიბნედილ თვალებზე გაეცინა .
-აჰამ - გულუბრყვილოდ დაუქნია თავიდა ფრჩხილები ზურგზე დაუსვა.
-მიწვევ ? - ჰკითხა ირონია შეპარული ღიმილით და თან მკერდზე გააგრჩელა ტუჩებით აცოც დაცოცება .
-აჰაამ - თავი ინტიქტურად დაუქნია ჯერ გონს ვერ მოსულმა.
-და რის მიღწევას ცდილობ ? - ჰკითხა სიციილით , მაქსიმალურად ცდილობდა მის ნეერვებზე თამაშს და მდგომარეობიდან გამოყვანას.
-არ შეგიძლია მოკეტო და გააკეთო შენი საქმე ? -წყობილებიდან გამოსულმა ამოილუღლუღა და თმაში მოქაჩული ხელით თავისკენ მიზიდულს ვნებიანად დაეკონა ბაგეებზე .




^^^
წყალი გადაივლო და ოთახში გავიდა .
თავის ჩანთა ძლივს იპოვა და პირსახოც შემოხვეულმა დაიწყო მობილურის შემოწმება.
იქვე მიაგდო და ტანსაცმლის ჩაცმა დაიწყო .
მობილურის ხმა , როგორც კი მოესმა შებრუნდა მაგრამ , მათეს მოესწრო ტეელფონის აღება და სპიკერზე ჩართვა.
-ტაისია სად ხარ ? გიო გამწარებული გეძებს ზუკასთან და ბექასთან ერთად .
-ჩემ ცოლს ვინმე ეძებს ? - ჰკითხა ბოხი ხმით და შეპარული ღიმილით.
ტაისიას ჯერ მანიკას ხმა , რომ მოხვდა ყურში და მერე "ჩემი ცოლი"
ადგილზე შებარბაცდა და საწოლზე ინერციით აღმოჩნდა გამოშტრებული.
-მათე ? - გაიკვირვეს ინკამ და მანიკამ მობილურის მეორე მხრიდან.
-გისმენთ გოგოები - გაუცინა ტელეფონიდან ბიჭმა.
-სად არის ტაისია ? - ჰკითხეს ღიმილ შეპარული ტონით .
-აქ არის , გვერდით მიწევს - ისე გაიკრიჭა , გეგონებოდათ დაინახავდნენ გოგონები .
-რას ქვია შენი ცოლი ? - მოესმა გიოს ხმა და ადგილზე შეხტა გოგონა.
-ნუ მიძაბავ შენი ჭირიმე რაა - გაეჭიმა სიცილით ბიჭს.
-სუბელიანო და დამიბრუნე სახლში თორე დაგლეწავ ძვლებში - დაიმუქრა სიცილით გიო.
-რაა ? - შეიცხადა სამივე დაქალმა .
-როგორც ბავშვობაში მერეოდი ისე მომერევი ეხლაც - გაუცინა მეორე მხიდან ძმაკაცს.
-სად ხარ შე*ემა , გამოდი და გამოუვანე ეგ დროზე რა.
-ბიჭო გვაცადე ცხოვრება რაა - გაუცინა ტელეფონიდან ძმაკაცს.
-საღამოს იგივე კლუბში , ამჯერად დატყდომებს არ ვართ - ეშმაკურად ჩაიხითხითეს მეორე მხრიდან , გიომ და დემეტრემ.
-ბაზარი აარაა - გაუცინა და მობილური გათიშულ მდგოამეობაში იქვე გადააგდო .
-რა ხდება იტყვი ? საიდან იცნობ გიოს ? - ჰკითხა დაბნეულმა ტაისიამ იდეაში "ქმარს"
-შენ ტყემლის ხეზე ზიხარ ? - გაუცინა იდეაში "ცოლს"
-ჰე ახლა თქვი - თვალები გადაატრიალა მომაბეზრებლად.
-საიდან და მამა შენი მამა ჩემის ძმაკაცია და დედა შენს , რომ არასდროს დაყვებოდი " სუბელიანების ოჯახში" რა მინდა მე მანდ დიდები წადითო , მადედან ვიცნობ და ვძმაკაცობთ . - ეეხლა კიდე წამოდი ცოლო.
-ვინო ? - თვალები გააფართოვა ქალმა.
-ცოლო თქო - გაუცინა გოგოს .
-არ ვარ მე შენი ცოლი - გაბრაზდა და ხელები გადააჯვარედინ გულში მოხარხარემ .
-ჯერ ჯერობით - თვალი ჩაუკრა "ცოლს" და ტუჩებზე დაეტაკა .
-რა ხარ ჩემი ? - ჰკითხა ისე , რომ ტუჩები ყელისთის არ მოუშორებია.
-საღამოს კლუბში ვართ დაბარებულები ქმარო - მხიარულ ნოტაზე აკისკისდა გოგონა და მამაკაცის მკლავებშ გაიტრუნა.




^^^
-მანიკააა ინკააა მოეთრიეთ - დაუყვირა სამზარეულოდან გოგონებს და ქმრებს ცოტა ხნით მოსწყვიტა .
დემეტრემ ინკა არ გამოუშვა , გიომ მანიკა ხო და სამარეულოში ქალს ქმარმა შეაკითხა .
-თომააა - ტუჩები გაბუსხა მუცელ გაბერილმა.
-რა იყო გაბერილო ? - ტუჩები დაუკოცნა და სხეულზე აიკრა .
-ჩვენ შვილს რაღაც უნდა - ეშმაკურად აათამაშა წარბები და წამწამები ააფახუნა .
-როგორც ყოველთვის ? - ჰკითხა ცოლს და უფრო მიუხლოვდა , რომ მისი შვილის "სურვილი" არსრულებინა .
-აჰამ - თავი დაუქნია და მამაკაცს თვითონ წაეტანა ბაგეებზე .
-კიდევ უნდა ? აბა ერთი კითხე - ჰკითხა სიცილით ცოლს და კურნოსა ცხვირზე თითი დაჰკრა მოკისკისეს.
-არ ყოფნის რა ღორმუცელაა - გაიცინა და ამჯერად მამაკაცს დაჰკრა ცხვირზე ხელი.
-ნუ ცულღლუტობ - ქალს ვნებიანად წაეტანა ბაგეებზე და მძლავრად ჩაიხუტა , მის კისერში ჩაყო ცხვირი , ორივემ იგრძნო საყვარელი სუნრლეი და გაიტრუნა .
-მიყვარხარ - უჩურჩულა გოგონას ყურთან .
-მეც - ჩასჩურჩულა და უფრო ჩაეხუტა .



უფრო განვავრცობდი , რომ არა ეს დროის ნაკლებობა , ცუდი ხასიათი და თამარ ქალის მოთხოვნა "მალე დადეო" აჰააჰ .
არ მინდოდა ჩემს ხასიათს რაიმე ზეგავლენა მოეხდინა ამ ისტორიაზე ამიტომ შევეცადე მალე დამედო .
მიყვარხართ !



№1  offline წევრი Annee

ძაან მაგარი იყო ^_^ ყოჩაღ!! :*:*:*:=

 


№2  offline წევრი lamazmani

აუ ძაან მაგარი იყო ძაან მომეწონა love

 


№3  offline ადმინი უნდა ვწერო

მომეწონა საინტერესო იყო,ყველაფერი ვითარდებოდა ისე,როგორც საჭირო იყო,დამაინტრიგებლად.

მომეწონა.საინტერესო იყო,დამაინტრიგებელი.
კარგად ენაცვლებოდა მოვლებეი ერთმანეთს.

 


№4  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

dzaan magari iyoooo ❤️❤️

 


№5  offline წევრი tatiko.1995

Vaime me vgijdebi shenze da shens istoriebze

 


№6  offline წევრი Hela

საუკე3თესო heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent