შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარულიდან სიკვდილამდე 4


13-10-2015, 20:06
ავტორი Soow
ნანახია 1 857

პირველად ექვსი თვის მანძილზე ადრიანა კოშმარს არ ხედავდა მას მშვიდათ ეძინა.მას მხოლოდ მაქსის ვისკისა და ძვირიანი პარფიუმის სუნი ჩაჰყოლოდა ძილში.
დილით ადრიანა სკოლაში მოსამზადებლად მოემზადა და მხოლოდ მაშინ შეამჩნია ტელეფონის გაქრობა,ვერანაირი ლოგიკური მოსაზრება ვერ მონახა და ადვილად შეეგუა დაკარგვის ფაქტს.ტელეფონი უკვე დავიწყებული ჰქონდა, როდესაც მიშელის ბინასთან ახალი ფერარი გაჩერდა.
-ადრიანა კარი გააღე საყვარელო დაკავებული ვარ ! გადმოძახა უკანა ეზოდან მიშელმა.ადრიანამ საუზმეს თავი მიანება და კარები გააღო.
-გამარჯობა !
-გაგიმარჯოს,ვხედავ ნაბახუსევს არ უჩივი შემოდი.
მაქსი ოთახში შემოვიდა ეშმაკურად მოელვარე სახით.
- არა არ ვუჩივი გუშინ სახლამდე ანგელოზმა მიმიყვანა .
- გეყოფა ნეტა მაგ ფრაზებზე ვინმე ებმება ?
-ებმება თანაც ძალიან ბევრი.
-უკვე თავს მაბეზრებ.
-ჯერ ადრეა, დღეს 6 საათზე იტალიურ რესტორანში ქალაქის ცენტრში რომ არის იქ დაგელოდები.
-პაემანზე მეპატიჟები ?
-ხო
-და რატომ გგონია რომ მოვალ ?
-შენი ტელეფონის დაბრუნება არ გინდა ?
-მოიცა შენ გაქვს ?
-კი
-ძალიან კარგი მაშინ დამიბრუნე.
-თან არ მაქვს,6 საათზე ისიც დაგელოდება.
-კარგი რა განეწყობა,მაშინ მე და დეიდა მიშელი დღეს საღამოს 6 საათზე იტალიურ რესტორანში ვართ მიწვეული. ირონიული ღიმილით დაამატა ადრიანამ.
-ჭკვიანურია მაგრამ ჩემზე არ იმოქმედებს,ორ ქალსაც მოვერევი.
-მოიცა რა თქვი ? შენ რა?
-კარგი ვიხუმრე ორივე მოდით ჩემთვის პრობლემა არაა, იმაზე ვნერვიულობ შენთვის ხომ არ იქნება უხერხული როდესაც კომბლიმენტებს დაგაყრი დეიდას წინაშე.
-იცი რა მოკეტე არ მინდა შენ დაიტოვე ეგ ტელეფონი.
-როგორც გინდა ლამაზო.
ეს რომ სხვას ეთქვა ალბათ წყობილებიდან გამოვიდოდა მისი საუბარი საშინლად აღიზიანებდა მაგრამ მაინც ვერ უჯავრდებოდა მის წინაშე სულ წითლდებოდა და თავს უხერხულად გრძნობდა.
-ო,მაქს ძვირფასო როდის მოხვედი ადრიანა შენზე მიყვედოდა ახლა ხომ კარგად ხარ ? ოთახში გაღიმებული მიშელი შემოვიდა.
-დიახ, კარგად ვარ ქალბატონო მიშელ, არ იდარდოთ იცით ვენ უნდა წავიდეთ ადრიანას შევპირდი რომ დღეს სკოლაში მე მივიყვანდი და ამით მადლობასაც გადავუხდიდი.
ამ დროს ადრიანა გაოგნებული უყურებდა მაგრამ აზრზე მოსვლაც და უარყოფაც ვერ მოასწრო რომ კარისკენ შეატრიალა ჩანთა აიღო და არეთ გაიყვანა.
- ეს რა იყო ? შეეკითხა გაოგნებულმა - არა იცი საშინლად იქცევი თითქოს ადამიანები შენი საკუთრება იყოს. არ მომწონს როდესაც ასე მექცევიან და საერთოდ ვინ მოქცა ამის უფლება იქნებ საერთოდ არ ვაპირებდი სკოლაში წამოსვლას, იქნებ ,იქნ...
და ამ დროს მაქსმა აკოცა
2 წუთიანი კოცნის შემდეგ რასაც 15 წამი გაოგნებული სახე მოჰყვა.
სიყვარულიდან სიკვდილამდე 4

სიჩუმე მაქსმა დაარღვია
- შეიძლება შენით ვმანიპულირებ, ხო შეიძლება ნამდვილი იდიოტივით ვიქცევი, მაგრამ მერწმუნე ! ძალიან მომწონხარ და მინდა რომ შენც იმავე მიპასუხო, იქნებ გამოგვივიდეს?
- იცი ნამდვილად არ ყოფილა სულის შემძვრელი სიტყვა მაგრამ თუ ასე განაგრძობ ვფიქრობ ნამდვილად არაფერი გამოგვივა,ახლა კი ნება დამრთე რომ წავიდე და ჩემი ტელეფონი ახლავესვე დამიბრუნე.
-სულის შემძვრელი სიტყვა?! მე ის გითხარი რასაც ვფიქრობდი იცი სულ სამჯერ გნახე და ვერ გეტყოდი რომ მიყვარხარ და სიცოცხლის ბოლომდე მეყვარები .ეს ხომ ტყუილი იქნებოდა? მე კი არ მინდა რომ მოგატყუო იმიტომ რომ არ მინდა რომ გაწყენინო.
- აჰაა სულ სამჯერ მნახე მაგრამ კოცნის მაინც არ მოგერიდა.
-განრისხებული აჰყვა ადრიანაც.
ახლა უკვე მეორეჯერაც აკოცა.
-მაპატიე ეს უბრალოდ გამომუშავებული ისტიქტია, ბრაზი ძალიან გიხდება, როგორც ეს "ფინქ ფლოიდის" მაისური.
ამჯერად ადრიანამ სახეში გაარტყა რის გამოც მესამე კოცნაც დაიმსახურა მეოთხეზე კი თვითონ იყო ინიციატორი.სკოლამდე უკვე წყვილის სტატუსით მივიდნენ



№1  offline წევრი Soow

მადლობა დიდი იმედი მქონდა რომ ვინმეს მოეწონებოდა :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent