შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფიქტიური (ნაწ.2 თავი 4)


30-11-2015, 19:00
ავტორი daiana
ნანახია 3 920

ქორწილი იყო ძალიან ლამაზი.ყველა ბედნიერი და გახარებული.ცოტა აკო იყო არეული.გაუმართლა და ანამ ჩამოსვლა ვერ მოასწრო,მაგრამ მაინც სხვანაირი აკო იყო.ჯვარი დაიწერეს,ხელის მოწერის ცერემონიამაც ჩაიარა და რესტორანში მივიდნენ.დაიწყო ტრადიციულად თამადა,დაისი,სადღეგრძელოები,განსხვავებულები და მოკლედ..
-აუუ ფეხები მეტკინა - ამოიწუწუნა კესომ და მარიამის გვერდით დაჯდა.
-მე კიდე ეს კაბა როგორ გავიხადო არ ვიცი რა - უკმაყოფილოდ გახედა მარიამმაც და გაეცინათ.
-მაგ კაბას მე გაგხდი არაჩვეულებრივად - ყურში ჩასჩურჩულა თორნიკემ და იქვე აკოცა.
-უზრდელო - ლოყებ აწითლებულმა გახედა.
-აკო მაგარი მოწყენილია - სამეგობროს ნატაც შეუერთდა.
-რატო?
-რავი,არეულია ძალიან!
-ხოდა ეგრე! - კმაყოფილი იყო მარიამი - დავიჯერო რატო აირია ვერ ხვდებით? - გოგონებს გახედა და ეშმაკურად გაიღიმა - არაუშავს გაიგებთ!
ქორწილი ჩვეულებრივად გრძელდებოდა როცა მითქმა მოთქმა და იწყო და ჩურჩულმა ყოველგვარი ხმაური დაფარა.
არა!
კი!
არა - თქო!
კი!
ყველამ შემოსასვლელს მიაქცია ყურადღება.დიახაც მოემზადეთ! არ გაგიკვირდეთ!
-ანა - ჩუმათ თავისთვის ჩაილაპარაკა აკომ და ოდნავ,ოდნავ შესამჩნევად გაიღიმა.
-მეჩვენები ხო ? - ანასთან ახლოს მდგომმა თორნიკემ იკითხა და გოგონასკენ წაიწია - ეე შენხარ ! - ანას მოეხვია და ლოყაზე აკოცა - მაგარი გოგოხარ!
-ჩემიანუშკი.
ყველამ მოისიყვარულა გოგონა,აკოს გარდა.არც კი გაკარებია.ანა ამ დროს იცით როგორ იყო? სასწაულები ჭირდა!
...
ანა.
ყველამ გამოხატა თავიანთი გრძნობები მაგრამ აკო არ ირყეოდა.ვიცოდი ჩემი ჩამოსვლით დიდად აღფრთოვანებული არ დარჩებოდა მაგრამ მოკითხვას ველოდი...მაინც!
ჩემი მისვლიდან მალევე ვალსის მელოდია გაისმა და წყვილებმაც ცეკვა დაიწყეს.მე ნატას ველაპარაკებოდი და თან აკოს ვაკვირდებოდი,მერე ის აკო გავიხსენე გათიშული რომ იყო და ტანში დამიარა.ნამდვილად ეს აკო ჯობდა მაგრამ მე რა? არც არაფერი ...
-ბოდიში ნატა წავიყვან ამ გოგოს - საყვარელი ხმა გავიგონე და გაოგნებულმა უკან გავიხედე.აკომ ხელი მომკიდა და ფეხზე წამომაყენა - არ დაიწყო ახლა წიკვინი,ვიცეკვოთ და მორჩა - გამაფრთხილა და მოცეკვავე წყვილებში გავედით.გული დაფრინავდა.ადგილზე უაზროდ ვირწეოდით ხანაც ვბრუნავდით.არ ვიცი რა უნდოდ ამაგრამ მე რომ მაბნევდა ფაქტი აშკარა იყო.
-როგორი იყო ამერიკა ? - ყურში ჩამჩუჩულა და დამაბრუნა.
-არც იმდენად კარგი - ჩვეულებრივად ვუპასუხე და მარიამს და თორნიკეს გავხედე.
-ანუ?
-ანუ იმდენად კარგი არ იყო რამდენადაც ამას სხვები წარმოიდგენენ.
-რატო?
-მქონდა მიზეზები!
-არ მეტყვი მიზეზებს?
-არა - არადა როგორ მინდოდა მეთქვა რომ მისი მონატრება მკლავდა იქ.
მერე მელოდიაც დასრულდა დამეც ჩემს ადგილს დავუბრუნდი.აკოსთან ვიღაც გოგო მივიდა და მასთან ერთად ცეკვა დაიწყო.ცეკვის დროს რაღაცას ეუბნებოდა და ორივე იღიმოდა.გავგიჟდი.ეჭვიანობის გრძნობამ შემჭამა.
-ნინო ჩემთავს გაფიცებგამომყევი რა - კაკისზე შემოხვეულ ნინოს ყურში ჩავჩჲრჩულე და ისიც გამომყვა.საპირფარეშოში შევედით და მაშინვე ტირილი დავიყე,ჰომ.რომ არ მეტირაგავგიჟდებოდი.
-ანა რაგჭირს? - გაკვირვეული იყო,ერტობა აკო არ დაუნახავს.
-აკო ... აკო მჭირს მე! ეგ მომკლავს მე! არ შემიძია ნინო არა რატო ჩამოვედი საერთოდაც ვერ ვხვდები ... ფეხები უნდა მიმტეხოდა რომ მოვდიოდი.ეჭვიანობა მკლავს! აი ასე პირდაპირ რო შეუძლია ვიღაცა გოგოს მივიდეს და ეცეკვოს ... მეც მინდა მივიდე და ვუთხრა რომ მსოფლიოს მირჩევნია მაგრამ ... მაგრამ ნინო ეს მაგრამ მომკლავს მე ერთ დღეს! - არშემეძლო ამდენი ნაგროვები არ ამომენთხია და როგორმე არ გავნთავისუფლებულიყავი - ამერიკაში ყოველი ღამე ჩემთვის სიკვდილის ტოლფასი იყო.აკოზე ფიქრში მეძინებოდა და აკოზე ფიქრები მაღვიძებდა.სანამ კომაში იყო მანამდე მაგაზე ვფიქრობდი როგორი არისთქო ... კომიდან რომ გამოვიდა მერე იმაზე ვფიქრობდი თუ შეამჩნია რომ მე არ ვიყავი იქთქო მერე რომ გავიგე თქვენგან მომჯობინდა და კარგად არისო იმაზე ფიქრი დავიწყე ვინმე ხო არ მოსწონსთქო ... ეჭვიანობა და მეტი არაფერი არ ყოფილა იქ ამერიკაში.ერთი თე ვიყავი და გარეთ დაახლოებით ხუთჯერ გავედი.შენ ხომ მაინც იცი ჩემი ოცნება იყო ამერიკა ასე უცებ ამიხდა ეს ოცნებაც მარა რათმინდა? - ტირილის მეტი იქ მე არაფერი გამიკეთებია ... ჩამოვედი და არც მომესალმა და მითხარი ამის მერე აზრი აქვს საერთოდ აქ ყოფნას? - წავალ ერთ კვირაში და აღარ ჩამოვალ! - ამ ხნის მანძილზე აუღელვებლად მისმენდა ნინო მაგრამ ბოლო სიტყვები არ მოეწონა.
-ანა მისმინე! შეილება შენ აკო უკვე იმდენად გათავისებული გყავს რომ სხვის შეყვარებაზე აღარც ფიქრობ მაგრამ ის დებილური აზრი საიდან მოგივიდა მაგ პატარა თავში? არც კი გაბედო და არ თქვა რომ სამუდამოდ წახვალ და ასე უპრობლემოდ „დაგვიკიდებ“.! აკო მიხვდება რომ გიყვარს და ასე დაჯაჭვული ხარ მასზე და რომ წახვალ ვერც კი ინანებს ასეთ ანგელოზს უყვარდა და მაგან კიდე ვიღაცა „პელენწუკებს“ შეალია თავი! შენ რომ აქ გიყურებს ვინმე სხვასთან ერთად იცი რა დაემართება? - მოკვდება.ეჭვიანობა შენ კიარა იმას შეიწირავს.ახლა კიდე კეთილი ინებე დაიბანე ეგ სახე,მოწესრიგდი და გარეთ ისე გამოდი ვითომც არაფერი!
ანა გავიდოდა გარეთ ისე ვითომცა არაფერიო მაგრამ იცოა კი მან რომ მთელი მისი საუბრის განმავლობაში აკო კართან იდგა და უსმენა?!
არა
არ იცოდა კი არა ვერც კი წარმოედგინა.
...
გამარჯობათ! ესეიგი სიახლე ატვირთული იყო და გამოქვეყნდა კიდეც მაგრამ საღამოს რომ შემოვედი წაშლილი დამხვდა და გამიკვირდა ალბათ ხარვეზები იყო რაღაც ... ამიტომ ვტვირთავ თავიდან.ბოდიშით რომ ამდენი ხანი გალოდნიეთ.მაინტერესებს თქვენი აზრი ისტორიასთან დაკავშირებით.



№1  offline წევრი teddy))

Es rom davinaxe meshvela tko... Magram ra pawawina iyo, magram ara mtavaria dado! Xval dade ra dzalian gtooov
ana da ako rogor miyvarxart

 


№2 სტუმარი An

Mmm es ra iyoo ^_^ <3 au shemdegii tavii udzaanmagresad mainteresebss <3

 


№3  offline მოდერი ჯია

ძალიან საინტერესო შინაარსია, უბრალოდ წერის სტილი გაქვს დასახვეწი. კარგია, რომ არ ჩერდები, პრაქტიკაში უფრო მიხვდები რა როგორ უნდა დაწერო.
თავებსაც თუ გაზრდი კარგი გოგო იქნები..
ველი შემდეგს love

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent