შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არეული


12-02-2016, 21:04
ავტორი mimimimo
ნანახია 3 566

1.ცოტა საღი აზროვნება ... ცოტა მოთმინება, ცოტაც ღიმილი და არც ისე ძნელია გაუძლო ყოველდღიურობას.
2.მე შენ ფიქრებში დამთენებია, დილით კი ლექსიც დამიწერია, ეს სიყვარულზე უფრო მეტია, შენი დანახვით ცრემლიც მდენია. ეს ცრემლი ჩემში სიყვარულია, სიყვარული კი თავად ღმერთია, გხედავ და მიკვირს თურმე უშენოდ არცერთი წამი არ შემძლებია...
3.შეყვარებული ბევრია.... ბედნიერი კი ცოტა.
4.მე არ შემიძლია ნახევრად მიყვარდეს ადამიანი, ან ნახევრად ვმეგობრობდე მასთან.. ან მთელ გულს ვაჩუქებ ან არაფერს!
5.სიღარიბეს ერთი პლიუსი აქ:არავინ გეტენება ფულის გამო!
6.შეიძლება ცხოვრება დაიწყო ახალი ფურცლიდან, მაგრამ ხელნაწერის შეცვლა ძალიან ძნელია.
7.შეიძლება იყო გენიოსი, მაგრამ ვერ გრძნობდე იმას რასაც უბრალო ადამიანი განიცდის.
8.უცნაურადაა მოწყობილი სამყარო. შეიძლება , ადამიანს ყოველ დღე ხედავდე და ვერაფერს გრძნობდე, ვიღაცის შესაყვარებლად კი, ერთი მზერაც საკმარისი აღმოჩნდეს.
9.გუშინაც ვიჯექი შენი გულის კარებთან. . . ვიღაცამ გაიარა და საცოდავად შემომხედა ესეც გაჭირვებულიო. . . დახმარება ხომ არ გინდათო. . . არა ვერ შეძლებთქო და წავიდა. . . მერე შენ მოხვედი. . . ზუსტად მარცხენა ხელის ბოლო ორ თითზე დამაბიჯე ფეხი და შეხვედი სახლში. . . მეტკინა. . . . არა თითები კი არა გული. . . მერე სიცილის ხმა გამოდიოდა მგონი შენი. . . . მეც ვიჯექი და ვუსმენდი. . . თან თითებს ვიწვალებდი მტკიოდა. . . მერე გამოხვედი და წახვედი. . . იმის მერე გავიდა დღეები და მე ისევ იქ ვზივარ. . . შენი გულის კარებთან. . . მოდიან ხოლმე და შედიან კარებში. . . . მე არც მიცდია. . . და არც ვცდი. . . არ შევამტვრევ არ გატკენ გულს. . . . უბრალოდ ვიჯდები მანამ სანამ ძალა მექნება. . . . მერე თუ მოხვალ მომკიდებ ხელს და შემიყვან. . . . თუ არა ავდგები და წავალ. . . შორს ძალიან. .
10.იყო დრო როდესაც ნაგლობა უკვირდათ ეხლა კი ზრდილობა უკვირთ. . .
11...და მეც გავაკეთე აღმოჩენა,თურმე მონატრება უვადოა...
12.აქ დედის ფიცს ჩაგითვლიან ბოდვაში, აქ ხომ ახლა გინებაა მოდაში..
13.არავის უამბო გზები რად გაიყო, რად შევრჩით ცალ–ცალკე ცხოვრების დინებას, არავის უამბო,რა მოხდა...რა იყო... არავის უამბო ჩვენშორის რაც მოხდა... არავის უამბო თუ როგორ გვიყვარდა, როგორ ვოცნებობდით ან როგორ ვბავშვობდით, არავის უამბო იმ ლამაზ ფიქრებზე და არცის უამბო,თუ რატომ დავშორდით... არავის უამბო გული რად გაცივდა, თუ რატომ ჩაგვიქრა ოცნების ლამპარი, სხვას ნუ მოვუყვებით,მხოლოდ ჩვენ ვიცოდეთ... მე და შენ ვიცოდეთ ეს ცუდი ზღაპარი...
14.ხშირად სიყვარულში ისინი არიან უბედურნი,რომელიც ყველაზე უფრო ღირსი არიან სიყვარულისა!!
15.არავის მისცე უფლება მოგექცნენ სიგარეტივით, გამოგიყენონ და ფეხი დაგაჭირონ... იყავი ნარკოტიკივით... მიეცი ნება შენთვის მოკვდნენ!!!....



№1  offline წევრი Diosa Dela Tristeza

ძაალიიიააან მომეეწოონააა ❤❤❤❤

 


№2  offline წევრი mimimimo

gvanciko_gvancunia
ძაალიიიააან მომეეწოონააა ❤❤❤❤

მადლობა feel

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent