შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მონატრებას


27-02-2015, 17:46
ავტორი padackles
ნანახია 3 546

1.სიყვარულს რომელსაც იცით რომ მომავალი არ აქვს' სჯობს ისე დარჩეს როგორიც არის ზედმეტი რომანტიზმის და გამოხტომების გარეშე ... ზოგჯერ გულში ჩაკვლაც კი ერთ-ერთი სიყვარულის მაგალითია ყოველგვარი გმირობების გარეშე რომელიც პატივისცემას იმსახურებს
2.ხანდახან ყველაფერს სჯობს გარშემო ვინც გყავს ყველა დაივიწყო' არავისზე იფიქრო' ცივი გახდე - ასე ყველაზე მარტივია იცხოვრო ისე რომ გული არასოდეს გეტკინოს.
3.მე შემეძლო შორს წასვლა ვიდრე ეს ნებისმიერ გოგონას შეეძლო' თუმცა ვერ შევძელი ეს რთული გზა გამევლო.
4.სიყვარულს რომელსაც ვერცერთი გრძნობა ვერ შეედრება დასასრული არ აქვს... სიყვარული გიჟური გრძნობაა' რომელიც არანაირ წესს არ ესორჩილება' რომლისთვისთც კანონი არ არსებობს - სიყვარულია უნდა და აკეთებს' მას არ აქვს ასაკი. ყოველთვის არსებობს გამოსავალი მაგრამ სიკვდილში არა' სიყვარული კი ერთადერთია რომლის დამარცხება მიკვდილს არ შეუძლია. სიკვდილის შემდეგ გრძელდება ძალიან დიდი სიყვარული. ნამდვილი გრძნობა რომელიც უძლებს დროს' გაჭირვებასა და სველანაირ მოვლენას. არსებობს თდთმიანთა ნაწილი რომლიმთვისაც ვერ ნაუძლია დროს. დრო არ კლავს სიყვარულს' მას გაცვეთილი გრძნობები აქცევს წარსულად. ის ვისაც შეუძლია გულში დიდი სიყვარული ატაროს მას არ შეუძლია გაცვითოს ის და წარსულად აქციოს. ცხოვრებაში ბევრი რამე არის მთავარი' ოჯახი' მეგობრები' ჯამრთელობა ეს სიმდიდრეა რომლის დაკარგვის შემდეგ ძალიან ეკარგება ადამიანის ცხოვრებას ფასი' რთულია საყვარკლი ადთმიანის დაკარგვა' ზოგი ადვილად იტანს ამას ზოგს კიდკვ დიდი დრო სჭირდება ამ მდგომარეობის გადატანისთვის. ცხოვრებაში არის ისეთი ღირებულებები' როგორიც არის სიყვარულის' მიტევების უნარი. დიდ სიყვარულს აქვს უნარი წარსული დააბრუნოს და მოგონებკბი გააცოცხლოს.... თუ ძალიან ინატრებ რაღაცის ასრულებას შეიძლება იმიც კი ახდეს.... თვალკბს მოკლებულლი ბედნიერკბა გულში საუკუნოდ ცოცხლობს........
5.დამშვიდებულ გულზე დადენილი ცრემლი' რომლის დამალვა თვალებსაც კი არ შეუძლია... თუ გული ტირის ეს პირველ რიგში თვალებზე აისახება და სწორედ მაშინ როცა გული ძლიერად ტირის ამის გადმოცემას თვალები ახერხებს ყველაზე უკეთ.... მაშინ როცა ზიხარ და არაფერზე ფიქრობ თვალებში ცრემლი გაკიაფდება' აბრჭყვიალდება და წამწამებს ნამავს' ლოყებს მიუყვება და ძლიერი ტირილის შედეგად ცრემლებში იხრჩვები' აი მაშინ როდესაც არ იცი რისთვის ტირი' არ იცი მისი მიზეზი' ეს ცრემლები გულში ჩამალული ტკივილის გამოძახილია ძლიერი და ნამდვილი ტკივილის. ხოდა მეც ვზითარ არ ვიცი რისთვის ვტირი მაგრამ ვტირი და ცრემლებში ვიხრყვები... რატომ? არ ვიცი უბრალოდ ვზივარ და ვტირი....
6.-რატომ ხარ ჩუმად?
-იმიტომ რომ არავინ მისმენს....
-რატომ წერ?
-იმიტომ რომ ეს ფურცელს ესმის' გრძნობს და იზიარებს მას. როდესაც ლაპარაკს ვიწყებ მაშინ ახსენდებათ საუბარი? ეს რას ნიშნავს იცი? იმას როოი შენ რასაც ამბობ მათთვის უინტერესოა და თუ ერიდებათ იმის თქმა რომ გაჩუმდე ამ ფორმით გპმოხატავენ ამას. ამიტომაც არის რომ მუდმივპდ ჩუმად ვარ უმეტესად მაინ. იმიტომაც არის რომ მუდმივად ფურცელი და საწერ კალამი მიჭირავს ხელში. როცა რამის თქმა მინდა ვწერ' ვწერ და ამაში გამოვხატავ ჩემს გრძნობებს..... აი რატომ ვარ მუდმივად ჩუმად და კარგი მსმენელი.
7.მე ხომ ცა მომწონს უკიდეგანო... მე ხომ ზღვა მომწონს დაუსრულებელი.... თოვლიც ხომ მომწონს სუფთა და სპეტაკი?.... ღიმილიც მომწონს " ნაღდი" გრძნობკბის... მე ცრემლიც მომწონს გულს დადენილი და შენც მომწონხარ გულს ჩარჩენილი...
8.-ეს ძალია იოლია. ყველა ის გრძნობა რაც შენში არის თავმოყრილი, ერთიანად გაორმაგებული ძალით შემოგიტევს. სიყვარული ციებ-ცხელებაა რომლის დროსაც გული გამალებით გიცემს, ისე თითქოს გრძნობ როგორ ესმის ყველას შენს ირგვლივ მყოფთ მისი ხმაურიანი ცემა. გული ძალიან გიფრიალებს. მისი დანახვისას ფეხები რომ აგიკანკალდება ესეც სიყვარულს დააბრალე, მაგრამ თავი შეიკავე არ წაიქცე . როცა დაინახავ არ იცი ხელები სად წაიღო, როგორ მოიქცე რომ შეგნიშნოს, როცა გიყვარს უმალ მიხვდები მას. -ამაზე ისეთ გრძნობით საუბრობდა ბარმენი ნეითი, რომ მარტივად მიხვდები თუ რაოდენ ღრმა გრძნობას დაებუდებინამის გულში. - შენ ჯერ არ გყვარებია თორემ ასე არ იჭიკჭიკებდი. რომ გიყვარს იმაზე კიარ ფოქრობ როგორ მოახერხო სხვისი გულის დაბყრობა, არამედ იმაზე ფიქრობ როგორ გაახარო შენი საყვარელი გოგონას გული და როგორ გახადო ყოველ დღე უფრო და უფრო ბედნიერი, ის ხომ ადამიანია რომელმაც ყველასგან გამოგარჩია და შენი სიყვარული მიიღო.... სიყვარული საოცარია იმ გრძნობათა შორის რაც კი ამ ქვეყანაზე არსებობს. სიყვარული იგივე ბედნიერებადა სიცოცხლის მიმართ მეტი ხალისია.
9.რა ვქნა თუ მონატრების სენმა შემომიტია და ერთიანად დამრია ხელი.... რა ვქნა თუ ამ ჯოჯოხეთურმა მწარე რეალობამ კიდევ ერთხელ მომიკლა გული ... ხო მე ისევე როგორც მოწყენილი "კლოუნი" ასეთი გაღიმებული დავდივარ კვლავ და აქეთ-იქეთ ვიხედები იქნებ და გამიმართლოს ამ დღეს ..




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent