შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მტკივხარ, სიყვარულო მტკივხარ


2-03-2015, 02:01
ავტორი padackles
ნანახია 4 437

1. ელოდო იმას რაც გინდა, არ ნიშნავს აგისრულდეს ის რაზეც ოცნებობ, იოცნებე მხოლოდ იმაზე რაც იცი რომ აგისრულდება.
2.მინდა რჩევა მივცე მათ, ვისაც უიმედო სიყვარული სტანჯავს. -მაყურებელს მიუბრუნდა იგი. -არ ვგულისხმობ ჩემს თავს და ვინმეს გრძნობას ჩემდამი. სინამდვილეში იქ სადაც გული სჯობნის გონებას, ყოველთვის ტკივილით გაივლის ცხოვრება. ნუ გაფლანგავთ დროს იმაზე ფიქრებში, რომ ოდესმე მის გვერდით იქნებით, იფიქრეთ იმის შესახებ რომ მასთან თუ არა სხვასთან კიდევ უფრო უკეთესად, უფრო ბედნიერნი იქნებით. იყავით ლაღები და ბუნებრივები, ეს გაქცევთ ბედნიერს, უკეთესზე-უკეთესი არ დაილევა. ნუ დაკარგავთ დროს უიმედოს მოლოდინში, რადგან დრო არ დაგლოდებათ, დრო მიდის, უბრალოდ შენც უნდა აჰყვე მის რიტმს, დროულად გადადგათ პირველი ნაბიჯი თორემ მეორე შეიძლება აღარ იყოს, არ დაგჭიდთ იმის თქმა, რომ "შემიყვარდა, მაგრამ უკვე გვიან იყო"
3. დრო არ დაგელოდებათ, დრო მიდის, უბრალოდ შნც უნდა აჰყვე მის იტმს, დროულად გადადგათ პირველი ნაბიჯი თორემ მეორე შეიძლება აღარ იყოს, არ დაგჭიდთ იმის თქმა, რომ "შემიყვარდა, მაგრამ უკვე გვიან იყო"
4. შეიყვარე არა ის ვის გარეშეც უბედური ხარ, არამედ ი ვინც გაგხდის ბედნიერსს
5. -რისი გეშინია?
-ქუჩაში ცივი სახეების
6. -ჩვენ ადამიანებზე დიდ იმედებს ვამყარებთ.
-მერე?
-მერე უბრალოდ გვიცუვდება იგი.
7. ნუ გამაკრიტიკებთ იმის გამო რომ რაღაც ისე არ გამოვიდა როგორც საჭირო იყო, ეს მაშინ გამაკრიტიკეთ როცა ჩემზე მეტს შესძლებთ.
8. მე საქართვლოს სიყვარულში ჩავიფერფლები.
9. ჩემს წინ აღმართული ეს უზარმაზარი კედელიც ალბათ დაინგრევა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent