შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ზოდიაქოს რომელი ნიშნები არიან ყველაზე კეთილები?


7-06-2015, 16:54
ავტორი goga27
ნანახია 74 383

ასტროლოგების ვარაუდებით ზოდიაქოს ყველაზე კეთილ ნიშნებად შეგვიძლია მოვიხსენიოთ მორიელები და ქალწულები. გაინტერესებთ რატომ? მაშინ განაგრძეთ კითხვა...

მორიელი

უამრავი ადამიანისთვის მორიელები ასოცირდებიან მზაკვრობასთან, შხამთან და შურისძიებასთან, თუმცა მიუხედავად უამრავი უარყოფითი თვისებისა, ამ ნიშნის წარმომადგენლები გულწრფელობითა და სიკეთით გამოირჩევიან. ისინი ძალზედ ერთგულები არიან მეგობრობასა და სიყვარულში.

საყვარელი ადამიანის გამო მორიელები მზად არიან ყველაფრისთვის. მათი სიკეთე იზიდავს გარშემო მყოფ ადამიანებს.

ასტროლოგები აქცენტს აკეთებენ იმ ფაქტზე, რომ ზრუნვა ვა დახმარება ამ ნიშნის წარმომადგენლებს პროფესიონალი საქმიანობის დროსაც კი შეუძლიათ და თავიანთი მიზანდასახულობისა და განუსაზღვრელი ენერგიით ისინი ნებისმიერ სფეროში გასაოცარ შედეგებს იძლევიან.

თუმცა ძალიან ბევრია დამოკიდებული აღზრდაზე იმისათვის, რომ ამ ადამიანებში თავი იჩინოს სიკეთემ. ხადახან დახმარების სურვილს ხელი შეიძლება შეუშალოს ეჭვებმა, ან საკუთარი თავის გადაჭარბებულად სიყვარულმა, რაც ამ ნიშნის წარმომადგენლებისათვის ხშირ შემთხვევაში დამახასიათებელია.

ქალწული

სიკეთე - ნამდვილად არ არის ერთადერთი დადებითი დამახასიათებელი თვისება ქალწულებისთვის. გარშემო მყოფი ადამიანების განუსაზღვრული რწმენა, გახსნირობა, სანდომიანობა ეს ის მცირე ჩამონათვალია, რაც ამ ნიშნის წარმომადგენლებს გამოკვეთილად ახასიათებთ. ასევე ქალწულებისათვის საერთოდ უცხოა ეჭვიანობა.

იმ შემთხვევაშიც კი, თუ მათ საყვარელ ადამიანთან ურთიერთობა გაუფუჭდათ, ისინი არასდროს გარგავენ ყველაფრის გამოსწორების რწმენასა და იმედს. სწორედ ამ ფაქტის გამო მოიხსენიებენ ასტროლოგები ამ ადამიანებს ყველაზე კეთილ ზოდიაქოს წარმომადგენლებლად.

გარდა ყოველივე ზემოთ ხსენებულისა ქალწულებს შეუძლიათ საყვარელი ადამიანის გამო თავიც კი გაწირონ. ისინი ყველაფერს გააკეთებენ, რათა საყვარელი ადამიანის სურვილები და მოთხოვნები შეასრულონ.

ვერცერთ შემთხვევაში ვერ მოძებნით ქალწულზე უკეთეს პარტნიორს ბიზნესში, რადგან ისინი არასდროს არ გიღალატებენ და ყოველთვის დაგაფასებენ.

თუმცა სამწუხაროა ის ფაქტი, რომ ქალწულების სიკეთით ძალიან ბევრი ადამიანი სარგებლობს. სწორედ ამიტომ ასტროლოგები ზოდიაქოს ამ წარმომადგენლებს სიფრთხილისკენ მოგიწოდებენ!



№1  offline წევრი N7

ქალწული ვარ და ალბათ ყველაფერი ემთხვევა ბოლო ნაწილის გარდა:D სიკეთესთან ერთად ბოროტებაც არ მაკლია თუ მოვინდომე და ნურავინ ეცდება ჩემი სიკეთე მზაკვრულად გამოიყენოს, თორე ნახავს როგორი ბოროტი შემიძლია ვიყო winked
--------------------
ქოქოსის გოგო.

 


№2  offline წევრი ფსიქო.13

qalwuli var,yvelaferi emtxveva,martlac shemidzlia uangaro sikete,magram... veravin isargeblebs chemi siketit,adamianebsac arasdros ar vendobi da,chemshi siketeze metad es charbobs. vende eertxel,da vinane. :)
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№3  offline წევრი მოლურჯო

ეს კურო ხო ვერსად ვერ ხვდება -_-
--------------------
მარიამი

 


№4  offline წევრი თამუნა

მართლა კურო საერთოდ არაფერში წერია, არც კარგში არც ცუდში... :(
--------------------
ჩემი სიგიჟე შენს მიმართ არარსებული სიყვარულია...

 


№5 სტუმარი Gvanca

Rogor yvelam sheipera

Gvanca
Rogor yvelam sheipera

:D

 


№6 სტუმარი nino

კომენტარი mshvildosani araa ? :O

 


№7 სტუმარი ako

ტევზი არსებობს ნეტაავ

 


№8  offline წევრი Pessimist

სასწორი საერთოდ არსად მხვდება... wink

 


№9 სტუმარი fiqro

თამუნა
მართლა კურო საერთოდ არაფერში წერია, არც კარგში არც ცუდში... :(

იცით რომ კურო ჰოროსკოპების მეფეა?..

 


№10 სტუმარი Guest nina

me ki vici rom maseti var da shevipere mara iman ucis???

 


№11 სტუმარი Mzago jangirashvili

Kuro yvelaze ketilshobili zodiakoa...es isedac cnobiliaa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent