შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფოტოგრაფის აღმოჩენა (8,9)


30-01-2017, 15:31
ავტორი თაია
ნანახია 2 088

8)-თმა უნდა დაგიწნა! ჩემს უკან დგება.
თმას შესაშური მოხერხებულობით მიწნის და საბოლოოდ მისწორებს. მერე ისევ მიშლის გაშლილი უფრო გიხდებაო და ასე დაუსრულებლად. სანამ თათული შემოდის და ფეხზე ვდგები...
დარცხვენილი ვხრი ტავს და ბებია-შვილიშვილი ერთხმაში იწყებენ სიცილს.
-მთლად მასეთი მოხუცი კი არ ვარ. წყინს თათულის და რძე სამზარეულოში შეაქვს.
მე მეღიმება. შემიყვარდა ეს ქალი. უანგარო და თბილი ადამიანია თათული.
- ეგ კისერი მოგტყდება ერთხელაც. დამცინის და საფეთქელზე მაკრობს ტუჩებს.
-სულ დამცინი. ვჩურცულებ ნაწყენი ხმით და ტვალებში ვუყურებ.
-სულ მიყვარხარ, სულ, სილ და მაგიტომ! წამში იმარ
თლებს თავს და ისე მეღიმება, რომ ჩემს თავზე ვბრაზდები.
***
წვიმს და წვიმის წვეთების ხმა ოთახშიც აღწევს.
თათული ისევ არსად ჩანს.
დივანზე ზის დადვანი და მასზე მიყრდნობილი ისეთ საოცარ კომფორტს ვგრძნობ, ბარეული, რომ ინატრებს.
ხელში აქვს მოქცეული ჩემი ხელი და თითებზე მეთამაშება.
-რა ლამაზი თითები გაქვს. ხელი ტუჩებთან მიაქვს და მკოცნის.
-კარგი რა. დაწყებულ სათქმელს არ მამთავრებინებს.
-რა ლამაზი ტმა, ლოყა რა ლამაზად გეჩხვლიტება, ეს ტუჩები, ჩემი ხალი! რა ლამაზი ხარ, გაზაფხულო. ამდენი კომპლიმენტი ერთად და ასეთი გულწრფელობით ნათქვამი ძალიან მსიამოვნებს და ვიბადრები. ყველაფერი ჩემია, ყველაფერი.
-მიჩუქნია. მას ვბაძავ და ვიღიმი.
ეცინება მკლავებში მიქცევს და მთელ სახეს მიკოცნის.
-ჩემი შეყვარება, როდის მოასწარი? ვეკითხები გაუბედავად და ახლა მე ვეთამაშები თითებზე.
-გაზაფხულები გამოჩნდებიან თუ არა მაშინვე უყვარდებათ.
-მასე, რომ მელაპარაკები ისეთი ბედნიერი ვარ. მთელი გულწრფელობით ვტიტინებ მე.
-მეც ეგ მინდა შენი ბედნიერება! ცხვირზე მკოცნის და მომზადებული პასუხის დავიწყება მიწევს, რადგან არცკი აინტერესებს მე როდის მოვასწარი მისი შეყვარება.
***
საღამოს მოწყენილი ვალაგებდი ტანსაცმელს ჩანთაში. თბილისში მიწევდა დაბრუნება. მალე გამოფენაა და სამუშაო მაქვს. წყვილი ცოტახნით დარჩებოდა თათულისთან. სვანეთში გატარებულმა ორადორმა დღემ იმდენი ტკბილი და თბილი ემოცია დამიტოვა, რომ კარგა ხანს მეყოფა სიტკბოების შესანარჩუნებლად.
ფიქრებში ვიყავი კართული, შაღვლის ასაღებად მოვბრუნდა კარშ ატუზული დაადვანი, რომ დავინახე და მოულოდნელობისგან შევკივლე. ხელი გამოღებუ ფანჯარას მივარტყი შემთქვევით და თკივილისგან სახე დამემანჭა. წამში გაჩნდა ჩემთან
-მტკივა. ამოვიხრე და ხელს დავხედე.
-ჩემი ხელი თავისაში მოიქცია და თიტებზე მაკოცა. კიდევ? გამეცინა თავი ბაღის ბავშვი მეგონა, მაგრამ მშვენიერი გასართობი იყო.
-კი. დავიბუზღუნე ისევ.
-ვაიმე შეგჭამ იცოდე. მთელ სახეს მიკოცნის და ასე ჩახუტება კოცნა პროშნაში. რკინის ძველებურ საწოლზე მოწყვეტით ვეცემით. წუთიერი და უხერხული დუმილი კი სუფევს,მაგრამ მერე ორივეს ერთდროულად გვეცინება. მკლავებში მიქცევს და არ მიშვებს.
-გამიშვი. ვეუბნები სიცილით და თქვენც არ მომიკვდეთ.
-სირცხვილია გამიშვი ისევ ვიცინი და ამაოდ ვცდილობ თავის დღწევას.
-სირცხვილი, ნწ ნწ ოთახში გივარდებიან ხო. ახლა მას ეცინება და ხმაურით მკოცნის ლოყაზე.
***
თათული თვალცრემლიანი გვემშვიდობება და გვლოცავს. წყვილი ერთმანეტსაა აკრული და სულ არ აიინტერესებთ წავალთ თუ დავრჩებით.ბოლოს მანქანაში ვსხდებით და გიორგიც გვიახლოვდება.
-გვრიტები, ახლა ათასი ხე, ბუჩქი და უბედურება შეგხვდებათ და არსად გააჩეროთ, რა იცი იქნებ ცდუნებას ვერ გაუძლოთ. ხარხარებს და დადვანის მუჯლუგუნსაც და გაბრაზებულ სიფათსაც ერთდროულად აიგნორებს. მე გაბუტულ, გაწითლებული ვეყრდნობი სავარძლის საზურგეს და ინ ვიყურები.
გზაში ხმას არცერთი ვირებთ. ჩემთვის გიორგიზე გაბრაზებას ჯერ არ გადაუვლია.
-გაზაფხულო მეძახის დაბალ ხმაზე და მე ხმას არ ვცემ.
-კარგი რა. მე რა შუაში ვარ. ეცინება და ცხვირზე მეთამაშება.
თავს გვერდზე ვაბრუნებ და ვიშმუშნები. სასაცილოდ არ ყოფნის ჩემი ქმედება.
-ჩემს გაზაფხულს გაბუტვაც ცოდნია. იცინის და მშვიდად მართავს სახეს.
დროდადრო გამომხედავდ და იღიმის. მე უჟმური სახის შენარჩუნებას დიდხანს ვერ ვახერხებ და ღიმილის დასაფარად სახეზე თმას ვიფარებ.
ჩემი ტელეფონი წკრიალბს. ანდროა. ახლა მახსენდება, რომ დადვანმა ეჭვიანობაც კი ვერ მოასწრო ჩემზე და ეშმაკური ხმით ვპასუხობ ჩემს ძვირფას ძმას.
-გისმენ საყვარელო. თვალს შეთესკენ ვაპარებ და ტუჩის კუთხეში ირონიული იმილის მეტს ვერაფერს ვამჩნევ.
-საყვარელო კი არა როდის უბრუნდები თბილისს? იქიდან როხროხებს ანდრო.
-გზაში ვარ უკვე. მეც მომენატრე. ვაყოლებ და ისევ ვაპარებ მზერას დადვანისკენ.
-შეენც? იქიდან იცინის ანდრო. ოხ ნაინა, ოხრავს გაურკვევლობაში მყოფი ანდრო. დღეს ჩამოვალთ საღამოს მე დ ნინოც. სტუმრად მომყავს. აბა ჩემთან არ მოდის და. ბუზღუბენს.
-კი ბატონო, საღამოს გელი. ეშმაკურ ხმას არ ვიშორებ. მიყვარხარ ვაყოლებ და ვთიშავ.
არა, არ შემიძლია ამ ბიჭის სიმშვიდის ატანა. ღვედს ვისწორებ და ტავს მისკენ ვაბრუნებ.
-რატომ არ მეკითხები ვინ იყო? წარბებს ვკრავ .
-რატომ უნდა გკითხო? უკვირს დადვანს და ვატყობ ძლივს შეკავებულ ღიმილს.
-იქნებ და ვის ველაპარაკები? არ ვჩერდები მე.
-გაზაფხულო, პატარა გაზაფხულო, მგონი ესმაკობას მიგიხვდი , ჩემი ეჭვიანობა არ გამოგდის ნდობიტ არსავსე პიროვნება ხარ. გულიანად იცინის და თავს აქეთ იქით აქნებს.
არა კი გავიბუტებოდი,მაგრამ ისეთი საყვარელია, რომ არ გადმოვე ეგ საქმე. სავარზლიდავ ვიწევი და ლოყაზე ვაკრავ ყუჩებს.
-ოჰო, გადაგიარა?! იცინის და ახლა თვითონ მკოცნის.
მე ბედნიერი ვარ.
დადვანის წყალობით.
და ისევ ვერ ვხვდები რით დავიმახურე შეთე, ჩემს ცხოვრებაში.
***
თბილისში ორი საატის წასულები ვიყავით. მე მივალაგე. და ახლა აბაზანიდან თმის მშრალებით გამოვდივარ. კარზე გაბმული ზარის მიხედვით ანდრო უნდა იყოს. თითს ხომ არ აუსვებს ღილაკს. სწრაფი ნაბიჯებით მივდვარ კარისკენდა ვაღებ.
-ნაინა, რძალი მოგიყვანე დედალი დაკალი. ყვირის ანდრო და დარცხვენილ ნინოს ძლით აგდებს კარებში.
ნინო მორცხვად მკოცნის და ისე რცხვენია გეგონება მთელი ბავსობის არდადეგები ბიძამისის ბაღიდან მოპარულ სიმინდზე არ გადაგვეაროს. მეცინება და გულში ზველებურად ვიკავ მეგობარს.
-გაგაგიჟა ხო უკვე? ვეკითხები და ანდრს თითს ვუქნევ.
-ბავშობდან გიჟდბა ჩემზე იჯგიმება ჩემი ძმა და მისაღებში შედის.
-თვითკმაყოფილი იდიოტი ბუტბუტებს ნინო.
-შენ მაგ იდოტის გამო რაც მოგივიდა მოგეწონა ხო მგონი. ტვალს უკრავს დივანზე დამჯდარი ანდრო და ნინო ერთიანად წითლდება.
-მიგახრჩობ ანდრო. მორცხვად ბუტბუტებს და სავარძელში ჯდება.
-მხოლოდ კოცნით ქალიშვილო, მხოლოდ კოცნით. გრანდიოზულად აცხადებს ჩემი ძმა და ნინოს ნასროლ ბაიშს ოსტატურად იცილებს.
-არ იზრდებით ხო. მეცინება და სამზარეულოში გავდივარ. ყავა და ტკბილეული გამმაქვს და პატარა მაგიდაზე ვაწყობ.
-ნინო, დიდი ხნით რჩები? ვეკითხები და ვაშლს ვიღებ გასატლელად.
-მე მკიტხე ეგ. იწელება ანდრო. ვუსვებ, რომ უკან?
-არ მინდა დიდხანს შეგაწუხო, მაგრამ ამას რას გააგებინებ? ბუზღუნებს ნინო.
-რა სისულელეებს ამბობ? რა შეწუხება ვბრაზდები მე.
-აი ამას ახლა შევჭამ. ფეხზე დგება ანდრო და აბუყულ ნინოს მთელ სახეს უკოცნის.
კი მივახლიდი რამე გემრიელ ხუმრობას, მაგრამ ნინო ისედაც დარცხვენილია და ვუფრთხილდები ბავშვს.
9)-ნაინა, რძალი მოგიყვანე დედალი დაკალი. ყვირის ანდრო და დარცხვენილ ნინოს ძლით აგდებს კარებში.
ნინო მორცხვად მკოცნის და ისე რცხვენია გეგონება მთელი ბავსობის არდადეგები ბიძამისის ბაღიდან მოპარულ სიმინდზე არ გადაგვეაროს. მეცინება და გულში ზველებურად ვიკავ მეგობარს.
-გაგაგიჟა ხო უკვე? ვეკითხები და ანდრს თითს ვუქნევ.
-ბავშობდან გიჟდბა ჩემზე იჯგიმება ჩემი ძმა და მისაღებში შედის.
-თვითკმაყოფილი იდიოტი ბუტბუტებს ნინო.
-შენ მაგ იდოტის გამო რაც მოგივიდა მოგეწონა ხო მგონი. ტვალს უკრავს დივანზე დამჯდარი ანდრო და ნინო ერთიანად წითლდება.
-მიგახრჩობ ანდრო. მორცხვად ბუტბუტებს და სავარძელში ჯდება.
-მხოლოდ კოცნით ქალიშვილო, მხოლოდ კოცნით. გრანდიოზულად აცხადებს ჩემი ძმა და ნინოს ნასროლ ბაიშს ოსტატურად იცილებს.

-მე მკიტხე ეგ. იწელება ანდრო. ვუსვებ, რომ უკან?
-არ მინდა დიდხანს შეგაწუხო, მაგრამ ამას რას გააგებინებ? ბუზღუნებს ნინო.
-რა სისულელეებს ამბობ? რა შეწუხება ვბრაზდები მე.
-აი ამას ახლა შევჭამ. ფეხზე დგება ანდრო და აბუყულ ნინოს მთელ სახეს უკოცნის.
კი მივახლიდი რამე გემრიელ ხუმრობას, მაგრამ ნინო ისედაც დარცხვენილია და ვუფრთხილდები ბავშვს.
ნინუცა და ანდრო ერთმანეთზე მიხუტებულები უყურებდნენ ტელევიზორს. ისეთი მონდომებით ადევნებდნენ თვალს სპანჯბობს, რომ არ მინდოდა ხელი შემეშალა და ღიმილით გავიპარე საძინებელში.
პირსახოცს ვიღებ და აბაზანაში შევდივარ. ცხელი წყლის გარეშე ვერასდროს განვიტვირთებოდი. დადვანზე მეფიქრება.
სასწაულია არა?
როგორ შეუძლია ერთ ნაცრისფერთვალება ბიჭს ცხოვრება ასე გამილამაზოს და ყველაფერი სხვა თვალით დამანახოს. საერთოდ სულ, სულ ყველაფერი. შეთე ჩემი საჩუქარია ყველაზე დიდი საჩუქარი, რომლის მოფრთხილებაც უნდა ვისწავლო. საკუთარი ბედი და ცხოვრება ტავად უნდა დავწერო.
ოტახში თმის მშრალებით გამოვდივარ და სველ პირსახოცს საწოლზე ვაგდებ. მოწყვეტიტ ვვარდები საწოლზე და ერს ვაშტერდები. გაბადრული სახით გადავისვი თითები ტუჩზე. დადვანის სხებას ვერანაირი წყალი, წვიმა და სტიქია ვერ გააქრობს. ჩემი ტელეფონის ხმაზე ზანტად და უკმაყფილოდ ვიწევი და ნაწყენი ხმით ვპასუხობ
-გისმენთ.
-ჩემი გაზაფხული! მესმის მეორე მხრიდან და რა გაბრაზება რის ნაწყენი წამში ვდნები
-ნაცრისფერ თვალება ჯადოქარი? დამთბარი ხმით ვპასუხობ და მის ხარხარზე მეცინება.
-ე.ი ჯადოქარი არა? მეკითხება სიცილით.
-დიახაც. იხტიბარს არ ვიტეხ.
-მიხარია. მოჯადოვე ჩიტო? ხალისიანი ხმით მეკითხება
-ნამდვილად, ნამდვილად არ ვეწინააღმდეგები მე. პასუხად მხოლოდ იცინის და ორ წუტიანი პაუზის შემდეგ ისევ მეკითხება.
-ხომ არ ნერვიულობ ხვალინდელზე? გამოფენის გახსენებისას სახეზე ფერები გადამდის, მაგრამ არ ვიმჩნევ.
-მოხვალ? ვეკითხები გაბზარული ხმით.
-გაზაფხულო! აბა რას ვიზამ?! მის გაბრაზებულ ტონზ უნებლიედ მეცინება და ყველაზე კარ თავდაცვად თავდასხმას ვირჩევ.
-აბა რა კითხვებია დადვანო?! თუ მოხვალ არ ვინერვიულებ.
-ეშმაკუნა გაზაფხული ხარ შენ. ეცინება. მიყვარხარო ბოლოს მეუბნება და პასუხს არც ელოდება ისე მითიშავს.
***
დილით მარტო ნინო მხვდება სახლში. ღიმილით ვესალმები და ნერვიულად ვიწყებ სიარულს. არ ვიცი რა და როგორ იქნება. ლიკა უკვე გამოფენის ადგილასაა და სავარაუდოდ სათავისოდ ალაგებს ყველაფერს.
-ნერვიულობ? მითანაგრძნობს ნინო და ყავას მაწვდის. მადლიერი მზერიტ ვართმევ ფინჯანს და ფეხმორთხმიტ ვჯდები დივანზე.
-ცოტას... ვბუზღუნებ მე და გემრიელ სითხეს ვსვამ.
-ანდრო იყო დილით მოსული და მალევე წავიდა, უნდა დავხედო სიტუაციასო. ანდროს ხსენებამდე ჯერ თვალები უბრწყინდება, მერე ყურებმდე ეღიმება.
-მგონი მთელი ცხოვრებაა ერთმანეთი გიყვართ და ახლა მიხვდით. მეც ისე მეღიმება ოგორც ნინოს.
-ჰო, მგონი. ისევ იღიმის და ისეთი საყვარელი და ალალია ეს გოგო, რომ ლამისაა ანდრომ კი არა მეც შევჭამო.
***
შენობაში შესულს სული მეხუთება. ყველა გამოფენაზე ასე ვარ. შავ-თეთრ ფოტებში მნიშვნელოვან ადგილს იკავებს ერთადერთი ფერადი სუათი, სადაც შეთე და მისი მეგობრები არიან გამოსახული. ყველაფერი ისეა, როგორც მინდოდა მეღიმება, მაგრამ დაძაბულობას ვერ ვიშორებ, თითქოს რაღაც მაკლია.
-დაო, მოეშვი ზურგს უკან მესმის ანდროს ხმა და შებრუნებისთანავე მაჩეჩებს შამპანიურის ჭიქას. გადაკარი. სიცილით აყოლებს და მზერით მათბობს.
-დღეს ვიღაცას გაგაცნობ. ნერვიულად ვუჭერ ჭიქას თითებს.
-ის დაკუნთული გორილა? ხარხარებს ჩემს გამომეტყველებაზე.
-ვინ? ცემდაუნებურად მეცინება.
-შეთე დადვანი. ხმას და სახეს ასერიოზულებს ანდრო.
-ჰო. შენ რა იცი. ნერვიულობას დბნეულობა ცვლის.
-იიი ჩაქრი შენ! მაგას დაასწრებდი რამის თქმას? გამიიასნა ეგრევე, ტიპია რა. თუ გაგაბრაზა გავიჭირვებ და ვაცემინებ თავს, ჯანდაბას. ისეთი სერიოზული ხმით ამბობს, რომ მეცინება და ერთიანად ვმშვიდდები.
როდის მოასწრო იმ დაკუნთულმა გორილამ ანდრს ნახვა.
ხალხი ნელ-ნელა იწყებს მოსვლას. ნერვიულობა იმატებს. კარებში შემოსულ ჩემს ყოფილ ლექტორს, რომ ვხედავ სიხარული და გაკვირვება ერთდროლად მიტევს. თვალებით ეძებს რარაცას , მერე მპოულობს და ჩემსკენ მოდის ღიმილით.
-ნაინა, შვილო, როგორ ხარ? მეკითხევა უჩვეულოდ დამთბარი ხმით.
-კარგად ვარ, კარგად.ბატონო გურამ, თქვენ? გამიხარდა თქვენი ნახვა, არ გელოდით. მთელ გულწრფელობას ვაქსოვ ჩემს სიტყვებში.
-ნამდვილად არ იყო შენი საქმე იურისტობა! არცერთ კითხვაზე არ მპასუხობს და თვალებით ათვალიერებს ჩემს ფოტოებს. მეც ბედნიერებისთვის მეტი კი არაფერი მინდა. მერე უხმოდ მშორდება და ფოტოებთან სათითაოდ მიდის. დრო და დრო გამომხედავს და ცერა თითს მაღლა წევს. გურამიკოს ყურებაში გართული მუცელზე სასიმოვნო შეხებას ვგრძნობ და ჩემი სისხლის სიჩრარე განუსაზღვრელი კმ/სთ-ია. ყელზე ვგრძნობ მის ყუჩებს.
-ლამაზი გაზაფხული! ყურთან ჩურჩულებს და ხელს მუცელზე უფრო მჭიდროს მხვევს და შიშველ ზურგზე მკოცნის.
-ჯადოქარო. ვკრუსუნებ მე და ლაპარაკის დაწყების მიზანს ვერ ვხვდები.
-გიხდება, ყველაფერი გიხდება. იცინის და საფექელზე მკოცნის. წამოდი, ფოტოს დანარჩენი გმირები უნდა გაგაცნო. ჩემს ხელს თავისაში იქცევს და ბავშვებისკენ მივყავარ.ისინი ღიმილიტ მხვდებიან.
-ეს თეკლაა, ნინი, ზუკა და ესაც თამთა. მე ღიმილთ ვესალმები და მიხარია, ძალიან მიხარია მათი გაცნობა.
-ეს ჩემი გაზაფხულია და თქვენთვის ნაინა. ყველას ეცინება შეთეს გამოხტომაზე და ერთხმად ეთანხმებიან. მათთან ლაპარაკში ვარ გართული, ცალკე დადვენის წელზე შემოხვეული ხელი მაფორიაქებს და ამ დროს ლიკას ხმა მესმის. ბოდიშს ვიხდი და მისკე მივდივარ. გიორგის ეშმაკურ გამოხედვას და წარბების თამაშს ვაიგნორებ და ლიკას ვუღიმი.
-მოგწონს? მეკითხება გაბადრული.
-ძალიან, ძალიან. მადლობა. ვეხუტები და უცბად მგლიჯავს მასხარა გიორგი ხელიდან.
-ჩემს საკუთრებას ნუ ეხები! ხმაუღით კოცნის და ხელს არ უშვებს. კაი ჯანდაბას მოდი შენც , მეც მხდის ჩახუტების ღირსად და თავზე მკოცნის.
***
დადვანი მარიკას ელაპარაკება და ჩამოვარდნილ ყვას გიორგი მიხურავს. როდის რას ასწრებს ეს ბიჭი. თან არც არასდროს მითანხმდება ვბრაზდები და ხელებს მკერდძე ვიჯვარედინებ. რა ენაღვლება ქალბატონ მარიკას. მშვენივრად იცინის და ინტერესით ვკვდები რაზე ლაპარაკობენ.
ისევ სტუმრებს ვუერთდები და მთლიანად მავსებს მათი შექება. გამოფენა კიდევ 3 დღეს გაგრძელდება. საღამოს სიამაყოთ სავსე ვრჩები ჩემებტან ერთად.
მარიკამ ანდროსტან ეასვლა გადაწყვიტა, ნინოც დაიყოლიეს. დასსკვნეს, რომ დასვენება მჭირდებოდა.
მე შეთეს მანქანაში კომფორტულად მოვთავსდი და დავეოდე როდის დაასრულებდა ანდროსთან ლაქლაქს.
მანქანას უხმოდ ძრავს და ღიმილით ვადებ თავს სავარძელის საზურგეს. მანქანაში წყნარი მუსიკაა გაჟღერებული. მე თვაები დახუჭული მაქვს და საერთოდ არაფერზე არ მეფიქრება. დროდადრო დადვანის მზეერას ვგრძნობ და სიამოვნების ჟრუანტლი მივლის.

***
ველი თქვენს შეფასებას.
ბოდიში დაგვიანებისთვის...
მადლობა ყველაფრისთვის



№1  offline წევრი ჭირვეული

მეტი ანდრო-ნინოს წყვილი მინდა, თავებიც დიდი მინდა, გამოფენაზეც მომინდა ყოფნა .. ვგიჟდები ამ სითბოზე,უხვად რომ იღვრება პერსონაჟებიდან ❤

 


№2  offline წევრი თაია

Chirveuli
მეტი ანდრო-ნინოს წყვილი მინდა, თავებიც დიდი მინდა, გამოფენაზეც მომინდა ყოფნა .. ვგიჟდები ამ სითბოზე,უხვად რომ იღვრება პერსონაჟებიდან ❤

Madloba, chemo sayvarelo ♥
Gpirdebi, rom andro da nino calke istoriashi iqnebian ♥
Madloba, rom momyvebi ase aqtiurad

 


№3 სტუმარი Guest მარიამი

ძალიან ძალიან კარგი იყო

 


№4  offline წევრი თაია

Guest მარიამი
ძალიან ძალიან კარგი იყო

Didi madloba ♥♥

 


№5  offline წევრი TeddyBear

თბილა შენთან, მართლა ძალიან თბილა.
სასიამოვნო გრძნობებით მავსებს ეს ისტორია heart_eyes
ზედმეტად მიმზიდველია ჩემთვის... kissing_heart

 


№6  offline წევრი თაია

TeddyBear
თბილა შენთან, მართლა ძალიან თბილა.
სასიამოვნო გრძნობებით მავსებს ეს ისტორია heart_eyes
ზედმეტად მიმზიდველია ჩემთვის... kissing_heart

Chemo sayvarelo, rogor gamaxara mag sityvebma ♥ mixaria, rom tbila... dzalian, dzalian maxareb ♥

 


№7 სტუმარი Leporela

Kargi xar ❤️❤️❤️❤️

 


№8  offline წევრი თაია

Leporela
Kargi xar ❤️❤️❤️❤️

Didi madloba ♥

 


№9 სტუმარი Mk

დასაწყისში ნუ იმეორებ რა წინა თავის დასასრულს რომ დიდი ნაწილი მიაქვს და თავი პატარა გამოდის...კაი იყო ველი შემდეგს.და უფრო ვრცელ აღწერრას

 


№10  offline წევრი თაია

Mk
დასაწყისში ნუ იმეორებ რა წინა თავის დასასრულს რომ დიდი ნაწილი მიაქვს და თავი პატარა გამოდის...კაი იყო ველი შემდეგს.და უფრო ვრცელ აღწერრას

Madloba didi ♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent