შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

იქნებ რა ხდება


16-04-2015, 23:04
ავტორი grifini
ნანახია 1 834

ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
სად ჯანდაბაში წავიდე?! გვერძე ვიხედები სიცარიელე...მარჯვნივ-მარცხნივ სიცარიელე,სიცივე არაფერი.
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
სიყვარიულიო,სიკეთეო,პოზიტივიო.არაფერია.სიცარიელეა.დაკიდებაა,ბოროტებაა,ნეგატივია.ჯანდაბაშიც ყველაფერი!
საფეხურებია.კარებებია.ყველა უნდა აიარო და გააღო.რთულია,ძალიან.ძნელია.
საფეხური ერთი.ბედნიერება.
საფეხური ორი.სიყვარული.
საფეხური სამი.პოზიტივი.
საფეხური ოთხი.ტკივილი.
საფეხური ხუთი.ბოროტება.
საფეხური ექვსი.მარტოობა.
საფეხური შვიდი.სუიციდს მცდელობა.
საფეხური რვა.სიკვდილი.
და მაინც მარჯვნივ-მარცხივ სიცარიელე.არაფერი.ბოროტება.სიძნელე.
ყველაფერი მარტივია,ბავშობა.ტომი...ჯერი...ია ზაიაც ტი ვოლკ...ბედნიერება,სიყვარული პოსზიტივი.პირველი სამი საფეხური.ბავშოვობა.ვარდისფერი სათვალე.მოსიყვარულე მშობლები.მსოფლიოს „რადუგას“ ფერებში დანახვა.მოსიყვარულე მშობლები.კარგაადაა ყველაფერი.
ყველაფერი რთულადაა.ყველასგან მიტოვებული.საკუთარ თავში ჩაკეტილი.უხეში.დანარჩენი სამი საფეხური.ძნელია.ყველას „კიდია“.რთულია.ძნელია.და მაინც არავის ესმის მისი.ყველას ბედნიერი ჰგონია.
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
ყველაფერი რთულადაა.მცდელობა.თვითმკვლელობა.სიცოცხლის დასრულება.რისთვის?ვისთვის? ყველაფრისთვის! ყველასთვის! არავის ესმის.ვერავინ იგებს.არავის უყვარს.შეუყვარდათ.როდის? მიწის ქვეშ,რომ მოხვდა.გაყინული.ჭიაყელების საჭმელი გახდა.ყველას ახლა შეუყვარდა.ჯანდაბამდე გზაც ჰქონიათ ახლა!
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
კარებები.იგივე.მაგრამ უფრო რთული.ძნელი.არაა მარტივი არც ერთი ნაბიჯი.
კარები ერთი:სიყვარულის.
კარები ორი:ტკივილის.
კარები სამი:ტკივილის.
კარები ოთხი:ტკივილის.
კარები ხუთი:ბედნიერება.
კარები ექვსი:მიწა.
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
ოთხჯერ ჯანდაბა! სად არის ბედნიერება? მეხუთე კარია ბედნიერება...რატომ? რატომ არა, მეორე?რატომაა სამი კარი ტკივილის? რატომ ? რატომ არაა ეს სამი კარი ბედნიერების.რატომაა? ჯანდაბა!
პირველი კარი ადვილია.რთულია.ძნელია.მაგრამ მაინც ადვილია.პირველი სიყვარული.ჭრელი ფერები.ვარდისფერი სათვალე.თითქოს ადვილია,მაგრამ მაინც რთული.ძნელი.
ჯანდაბა!
ერთხელ ჯანდაბა.
კარი მეორე ტკივილი.სივარულისგან მოყენებული.ტკივილი.რთული.ძნელი.შავი.
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
ორი ჯანდაბა.
კარი მესამე.მარტოობისგან გამოწვეული ტკივილი.შავად და თეთრად შეღებილი ტკივილი.როგორც ჩაპლინის ფილმები.შავ-თეთრი ფილმები.
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
უკვე ოთხი ჯანდაბა.რატომ ოთხი და სამი რატომ არა? რთულია გაგება.ძნელია.არვინ იგებს.
კარი მეოთხე ტკივილი.მშობლებისგან მოყენებული ტკვილი.ვარდისფერი სათვალის მთლიანად მოხსნა.მშობლების წასვლა.ძნელია.რთულია.მარტო ხარ.არავინ გყავს.ვინც გყავდა ისინიც წავიდნენ.სულ მარტოობა.უფრო დიდი ტკივილი.ცოტაღა დარჩა შავი.სულ ცოტა.
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
აქ სამი ჯანდაბა.რატომ? იქ ოთხი,აქ სამი.რატომ ? რატომ ? რატომ? განა რა არის ჯანდაბა?!
კარი მეხუთე ბედნიერება.ყველაფერი კარგადაა.არაფერი ჭირს.თითქოს შავი ფერი გამძაფრდა.დიდია შავი.ლამაზია შავი.მაგრამ მაინც რაღაცაა ცუდად.არ იქნება ყველაფერი კარგად.
ჯანდაბა!
ჯანდაბა!
ორი ჯანდაბა.დაცოტავდა ჯანდაბა.იქნებ...იქნებ რა ხდება...
კარი მეექვსე.მეხუთე კარის დასასრული.ცუდად დამთავრდა ბედნიერება.მარტო დარჩა ისევ.სიკვდილი ისევ.სიმარტოვე.მიწა.თეთრი ფერი.აღარ არის შავი.მარტო თეთრი.სიკვდილის ფერია თეთრი.შავი კარგი ფერია.
კარი მეექვსე მიწა.“მიწა ხარ და მიწად იქცევი“.მიწობა.ათასი ფუტით მიწის ქვეშ.სიცივე.ჭიაყელების კერძი.სიკვდილის მიერ წართმეული ყველაფერი.და მაინც თეთრი...
ჯანდაბა!
აღარ არის ჯანდაბა.ერთი ჯანდაბა.თეთრმა ფერმა შესცვალა შავი.ჯანდაბაც შეიცვალა.ან იქნებ...იქნებ რა ხდება...



№1  offline წევრი Svvaaaniii

პირადად მე ამ ჩანახატმა ძალიან ბევრი რამე გამახსენა.. ხომ, არ იყო ძალიან დიდი და რამე მაგრამ, ძალიან აზრიანი იყო... ძალიან აზრიანი.. პანდაჩკა ^^^ ძალიანნ მომეწონა კი არა შესაფერის სიტყვას ვეძებ და ვერ მიხვდი როგორ გამოვხატო ის რაც მე ვიგრძენი)) კარგი გოგო ხარ)))
--------------------
"ერთი გული არ ჰყოფნის ერთ სიყვარულს. "

 


№2  offline წევრი blue.rain

ჯანდაბა ! :((((

 


№4  offline მოდერი Mary Drey

...............................

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent