შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული პრესტიჟული ჯურნალის სტატიისთვის! (1)


24-04-2015, 21:01
ავტორი KimK
ნანახია 1 717

სასიამოვნოდ დაიწყო დღე! ვერანდაზე ყავის სმით გართული ტელეფონის ზარმა გამომაფხიზლა.მე ვარ ლიზა ბაქრაძე 23 წლის,ჯურნალისტი. ვწერ სტატიებს ჯურნალებისთვის და ეხლახანს გავაგზავნე ჩემი რეზიუმე ერთ-ერთ ძალიან პრესტიჯულ ჯურნალის გამოცემაში ჯურნალისტის პოზიციაზე.ტელეფონი ავიღე და უზომოდ გამიხარდა, გასაუბრებაზე დამიბარეს. ამით დაიწყო ყველაფერი.დღეს ორშაბათია, გასაუბრება კი ოთხშაბათსაა, დრო ბევრი მაქვს. ტელეფონი ავიღე და ჩემს მეგობარს ელენეს დავურეკე. ელენე ფოტოგრაფია, ძირითადად მოდელების ფოტოსესიებს ხელმძღვანელობს და ტანისამოს ურჩევს. ამბავი შევატყობინე და მაშინვე ჩემთან გამოიქცა.მოსვლისთანავე დაუყოვნებლივ უამრავი შეკითხვა დამისვა.და მაშინვე დაიწყო ტანისამოსის არჩევა ოთხშაბათისთვის.ყოველთვის ვოცნებობდი დამეწერა სტატიები ტანსაცმელზე, მაკიაჟზე, მაგრამ რედაქცია ამის უფლებას არ მაძლევდა. დღეს კი გამიჩნდა რეალური შანსი და შესაძლებლობა რომ ჩემი ოცნება ავიხდინო. იმ ღამეს თითქმის არმეძინა, უამრავს ვფიქრობდი, ხომ შესაძლებელია არ ამიყვანონ და ჩემი იმედები ფუჭად გამიქრეს. არვიცი ნაჰ არა !
გათენდა, უკვე სამშაბათია, სულ ცოტა დრო რჩება , რამდენ გასაუბრებაზე ვყოფილვარ მაგრამ მსგავსი ნერვიულობა არასდროს გადამიტანია. სულ დამავიწყდა ჩემი თავი ამეღწერა აამ. შავგვრემანი შავი თვალებით და ხშირი შავი თმით,საშუალო სიმაღლის.დედაჩემი და მამაჩემი ამერიკაში ცხოვრობენ უკვე 5წელია. დედისერთავარ და პატარაობიდანვე მათამამებდნენ , ამიტომ გამიჭირდა 18წლის ასაკში სრულიად მარტო თბილისში დარჩენა.მაქვს საკუთარი სახლი მთაწმინდაზე საკმაოდ დიდი და თანამედროვე,დედაჩემის და მამაჩემის წყალობით.ელენე მოვიდა და ტანისამოსი მომიტანა: მოკლე მთლიანი ლამაზი კაბა და წვრილწვეტიანი მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელი. დავთანხმდი და ჩემ მანქანაში ჩავჯექი, აამ ხო მანქანაც მყავს ესეც მამაიკოს და დედიკოს დამსახურებაა . მივედი ჯურნალის გამომცემლობაში და ჩემი სახელი და გვარი გამოაცხადეს გასაუბრების რიგში მყოფი 25გოგონას შორის.გული მიცემდა სწრაფად, შესვლისთანავე შთაბეჭდილება მოახდინა ჩემზე გემოვნებიანად მოწყობილმა კაბინეტმა და ქალბატონმა რომელიც თოვლივით თეთრი კანი და თმები ჰქონდა ამავდროულად კაშკაშა წითელი ტუჩსაცხი უმშვენებდა ტუჩებს.
-გამარჯობათ, მოდი აღარ დავიწყებ ბანალური კითხვების დასმას პირდაპირ რაზე გინდა რომ წერო?(ქალბატონი)
მისმა ესეთმა პირდაპირულობამ დამაბნია და ვუპასუხე
-მოდაზე, ტანსაცმელზე, მაკიაჟ... და უცებ გამაწყვეტინა (მე)
-არა თუ ისევ მსგავსი ბანალური სტატიების წერას აპირებ შეგიძლია დატოვო კაბინეტი.
-იცით მე ძალია..(მე)
-სიყვარული პრესტიჟული ჯურნალის სტატიისთვის!(ქალაბატონი)
-უკცარავად- ვერ გავიგე რაწამოროშა (მე)
-თუ დაწერ სტატიას სადაც აღწერ თუ როგორ შეიძლება შეგიყვარდეს მამაკაცი 15 დღეში, მაშინ შენ ჯურნალის მთავარი რედაქტორის პოზიციაზე დაგნიშნავ.(ქალბატონი)
-გავოცდი, ამაზე ოცნებაც კი მეეეჭვებოდა და ახლა მომეცა ეალური შანსი(მე), რაღათქმაუნდა თანახმავარ .
-ძალიან კარგი გაქვს 1 თვე სტატია ზუსტად ერთი თვის შემდეგ ოთხშაბათს მაგიდაზე უნდა მედოს.(ქალბატონი)
გახარებული გამოვედი კაბინეტიდან და ჰაააამ დავიწყე სტატიის განხორციელება ვნახოთ რა გამოვა.



№1  offline წევრი mariam-mariam

kaia momwons ❤️ ogond tave gazarde da male dade ❤️ sikvarulit M.I

 


№2  offline წევრი ruti

სათაური არ მახსოვს მაგრამ ზუსტად ამ შინაარსის ფილმს ვარ ნაყურებიი... იმ ფილმის სათაურიც გავს ამ მოთხრობის სათაურს .მაგრამ ზუსტად არ მახსოვს ფილმის სათაური... :)

 


№3  offline წევრი KimK

ruti
სათაური არ მახსოვს მაგრამ ზუსტად ამ შინაარსის ფილმს ვარ ნაყურებიი... იმ ფილმის სათაურიც გავს ამ მოთხრობის სათაურს .მაგრამ ზუსტად არ მახსოვს ფილმის სათაური... :)

ბევრი ფილმია მსგავსი შინაარსის მაგრამ მისი გაგრძლება სხვანაირად მაქვს დაგეგმილი

 


№4  offline მოდერი Mary Drey

..................................................

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent