შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მუდამ ჩვენს გულებში კოტე!


25-04-2015, 22:41
ავტორი მოლურჯო
ნანახია 3 140

კოტე თოლორდავა
დაიბადა - 1979 წლის 13 მაისს
გაირდაიცვალა - 2015 წლის 11 აპრილს
ქართველი კინოსა და თეატრის მსახიობი


ნათამაშები აქვს როლები მარჯანიშვილისა და მოზარდმაყუებელთა თეატრებში.
განსაკუთრებული პოპულარობა მოიპოვა სერიალ “ჩემი ცოლის დაქალების“-გან სადაც დიტო შარაშენიძის როლს ასრულებდა.


მუდამ ჩვენს გულებში კოტე!



2014 წელს მიიღო მონაწილეობა ფილმში “ნაღმი“ სადაც ის ილია ჭავჭავაძის როლს ასრულებდა.
მსახიობობის პარალელურად პალიტრა TV-ზე, მეუღლესთან განო მელითაურთან ერთად, მიყავდა გადაცემა „განო და კოტე“.


მუდამ ჩვენს გულებში კოტე!



გარდაიცვალა 2015 წლის 11 აპრილს, დიდ შაბათს, აღდგომის წინა დღეს, მოსკოვში, სადაც ფილმის გადაღებაზე იმყოფებოდა მსახიობი რუსეთის დედაქალაქში 9 აპრილს გაემგზავრა. ის თბილისში 14 აპრილს უნდა დაბრუნებულიყო. გარდაცვლილი 16 საათზე იპოვეს სასტუმროს ნომერში, სადაც ასევე ნაპოვნი იქნა თეთრი ფხვნილი და ერთჯერადი შპრიცი. ექსპერტიზის თქმით, მსახიობი დილით ადრე გარდაიცვალა.


მუდამ ჩვენს გულებში კოტე!



პირადი ცხოვრება


კოტეს პირველი მეუღლე მსახიობი მარიამ ჯოლოგუა იყო. ქორწინებიდან წყვილს ვაჟი, ბუკა ჰყავს.


მუდამ ჩვენს გულებში კოტე!



მსახიობმა 2007 წლის 8 ივნისს მეორედ შექმნა ოჯახი და ცხოვრება განო მელითაურს დაუკავშირა. კოტეს გარდაცვალებისას წყვილს უკვე ჰყავდა ორი შვილი — ტასო (2008) და თარაში (2012), განო კი მესამე შვილზე იყო ორსულად.


მუდამ ჩვენს გულებში კოტე!




და ბოლოს..

არ შემიძლია არ დავწერო ახლა რას ვგრძნობ სიტყვები არ მყოფნის რომ გამოვხატო ეს ადამიანი როგორ მიყვარდა უბრალოდ სიყვებით ვერ აღვწერ
პირველ რიგში ვეტყვი ქართველ ხალხს რომ დიდი მსახიობი დავკარგეთ მე ის დამაკლდა მთელი გულით!
პირველ რიგში მეცოდება განო რადგან მას უყვარდა ეს ადამიანი ყველაზე მეტად ის აფასებდა და ვერასდროს მიხვდებით ის რას გრძნობს ახლა. რთულია საყვარელი ადამიანის დაკარგვა ყველაზე რთული მითუმეტეს თუ მის გარაშე არ შეგიძლია სიცოცხლე.
აღარ ვიცი რა გითხრათ ბევრი სიტყვის თქმა შემიძლია შემიძლია ბევრი ვილაპარაკო “განოზე და კოტეზე“ მაგრამ რთულია ასეთი სიყვარულით უყვარდეთ ადამიანებს ერთმანეთი და ერთ დღეს ერთ-ერთი წავიდეს იქ სადღაც შორს.



№1  offline წევრი Heartbeat

გული მომიკვდა...
--------------------
გაიღიმეთ..მთავარია პოზიტივი❤️

 


№2  offline წევრი სპენსერი

ვაუ არამგონია ნარკოტიკით მომკვდარიყო! დღემდე ვერ ვიჯერებ მგონია რომ ცოცხალია.კლიმატის პირობების გამო მოკვდაო:( ეხლაც მგონია რომ რომელიმე ფილმში ან სერიალში ითამაშებს.. ძალიან დამენანა სიკვდილისთვის :( :( :( :( :( :( ჩემი საყვარელი ქართველი მსახიობი იყო!!

 


№3  offline მოდერი Mary Drey

.................................

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent