შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბედნიერება


11-05-2015, 21:41
ავტორი kekluca
ნანახია 2 002

მოგესლამებით ... სიმართლე გითხართ არვიცი ახლა , ამ მომენტში რატო წვერ. არც ცუდადვარ , არც ძალიან გადასარევად , არც ვინმეს უთქვია „მიყვარხარო“ და არც „მძულხარო“ . არვიცი რატო ვწერ , მაგრამ მაინც ვწერ.. ვწერ ჩემთვის , ვწერ ... თქვენთვის ?! ხო შეიძლება თქვენთვისაც , ნუ ალბათ ყველასთვის ვერა , მაგრამ იმედია ზოგიერთები ისიამოვნებთ ..
ალბათ ვისაც გაქვთ , ჩემი ჩანახატები წნაკითხი , გეცოდინებათ , რომ მგონი ყველა ტკივილზეა შექმნილი . რათქმაუნდა არის იმედის მომცემი სიტყვებიც , მაგრამ ჩანახატი მაინც ტკვიის გარშემო ტრიალებს .. სწორედ ამიტომ ვცვლი თემას. ხო ვცვლი , გარშემო მარტო ტკივი ხომარარის ...
გაიხედეთ გარეთ..
ალბათ ვიღაცა ხეებს დაინახავს , ვიღაცა კორპუსებს , ზოგი მზეს და ცას რომელზეც შავი ღრუბლის ნატამალიც არ ჩანს , ზოგი პირიქით , დაინახავს ცას რომელიც მუქი ნაცრისფერი ღრუბლებით არის შემოსილი და თბილი წკაპუნა წვიმის წვეთები ასველებს მიწას თუ ფანჯრის რაფას ... შეიძელებმა ზოგმა გოგონა დაინახოს ან ბიჭი ) ყველა სხვადასხვა რამეს დაინახავს , რათქმაუნდა შეიძლება ერთი-ორს გაუმართლოს და ერთნაირი ხედით დატკბეს , მაგრამ ამას არანაირი მნიშვნელობა არაქვს .. არაქვს მნიშველობა რასდაინახავთ იცით რატომ ? ერთდღეს თუ მზეა მეორე დღეს იწვიმებს ან პირიქით . ქცეყანა იცვება , ამინდიც , ხალხიც.. ჩვენ ვიცვლებით ..
ეერთ დღეს გვტკივა , მაგრამ დრო ყველაფერს ხომ კურნავს.. იკურნება ტკივი , სევდა , ნაღველი , მწუხარება .. და მოდის ბედნერება , ღიმი , სიხარული , სიყვარული ..
ცხოვრება ლამაზია .. თუნდაც ის მოქუფრული ცა .. იცით მე რომელი მომენტი მიყვარს ? მოქუფრული ცა რომ იწმინდება და მზის ერთ სხსვს მეორე მოყვება .. მიყვარს თითოეული წვიმისწვეთი რადგან , შესაძლოა სულს ვერა მაგრამ ხორც მაინც მისუფთავებს .. ან თუნდაც იმიტომ მიყვარს რომ ის ვიღაცისთვის სევდას და ვიღაცისთვის უდიდეს ბედნიერებას უკავშირდება .. მიყვარს თითოეული ჩასუნთქვა - ამოსუნთქვა რადგან ვიცი რომ ცოცხალივარ და ჯერ შემწემს იმის ძალა რომ ვუყურო სამყაროს .. რომ ჯერ კიდევ იგრძნოს ჩემმა ფილტვებმა ჯანგბადი რომელიც გაჟგენთილია მთის ცივი ან თუნდაც ბარის ნოტიო „ჰაერისგან „ ... არვიცი რას ვწერ ... მართლა არვციი , უბრალოდ ვცდილობ გულს და გონებას მივცე თავისუფლება და თითების დახმარებით გადმოცეს დიდი ბედნიერება როემლსაც ზოგჯერ განვიცდი .. ბენიერება ყველაფერში შეგვიძლია ვიპოვოთ .. აი მაგალითად , ჩემთის ბედნიერებაა როდესაც ვუყურებ გარე სამყაროს და ვხედავ ხალხს რომლებიც მიისწრაფიან უკეთესობისკენ .. შეიძლება ყველა არა მაგრამ უმეტესობა მაინც .. ბედნიერებაა როცა ვხვდები რომ ჯერ კიდევ შემომრჩა იმის ძალა რომ მოხუცს მძიმე ტვითის ზიდვაში მივეხმარო , რადგან ბოლოს ვიცი, რომ სევდიანი თვალებით შემომხედავს სადაც ცრემლი ციმციმებს და დამლოცავს .. ბედნიერებაა როდესაც ვხედავ ბებიაჩემის და ბაბბუჩემის ხელებს რომლებიც უფრო დარბილებული და დანაოჩებულია მაგრამ სიცივე არასდროს ეკარება .. ბედნიერება თითოეულ წვრილმანშია .. ბედნიერება ჩემშია , თქვენშია ..
ვკარგავთ ადამიანებს.. ეს ხომ უდიდეს ტკივილია .. მაგრამ ბედნიერება როცა ხვდები რომ იქ სადაც ის არის შესადძლოა ბევრად კარგი სამყაროა ვიდრე აქ .. ვიდრე ამ სამყაროშში , სადაც ყველაფერი ერთმანეთზეა აგებული .. სადაც არსებობს ყველა გრძნობა .. სადაც ვარსებობ მე , შენ და ღმერთი .. სადაც არსებობს ბოროტება და სიკეთე , სიძულვილი და სიყვარული.. სადაც ყველაფერია იმისთვის რომ მიხვდე თუ რამდენად დიდი ბედნიერება მოგანიჭა უფალმა რომ შენ ან თუნდაც მე შემიძია ყოველივე ზემოთ ხსენებული შევიგრძნო , დავინახო , შევეხო , მოვისმინო ... ბედნიერებას გისურვებთ ... არდაივიწყოთ რომ ბედნიერება ყველაშია და ის რომ ბედნერება წვრილმანებშია ...

კეთილი სურვილებით .. მხოლოდ თქვენი kekluca :DD



№1  offline წევრი kekluca

ninaa26
კეკლუც მომწონხარ <3 :დდ

:DD გაადასარევი ამბავია <3

 


№2  offline წევრი gauqmebulia) ♔

მაგარია <3

 


№3  offline წევრი kekluca

gauqmebulia) ♔
მაგარია <3

მადლობა <3

 


№4  offline მოდერი Mary Drey

.......................................

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent