შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გაიგე


16-05-2015, 22:19
ავტორი marisa
ნანახია 1 766

იყო დრო, როდესაც ვფიქრობდი, რომ ქალები და მათ შორის მეც რაღაცებს ვაჭარბებდით. მასწავლებელმა, როდესაც მითხრა, რომ ბიჭები უფრო ჭკვიანები არიან ვიდრე გოგოებიო, რადგან ტვინის ნახევარსფეროს რამდენიმე უჯრედი არ აქვთო, წარმოდგენა შემეცვალა. ჩემთვისს გაუგებარია, რატომ უნდა ჰყავდეს კაცს ათასი და ქალს ერთი. ბიჭები ძირითადად პატარები "ვაჟკაცდებიან". მერე შეყვარებულები ჰყავთ, რომლებსაც ღალატობენ "ერთჯერად", " ორჯერად" და "მრავალჯერად" ქალებთან, იმიტომ რომ ქალიშვილი ცოლი უნდათ, ან გოგოს არ უნდა. ცოლის მოყვანის შემდეგ კი, მაინც არ იკლებენ ქალებს, რადგან ცოლს "იმნაირს" ვერ უშვრებიან. ქალსაც იგივე წარმატებით შეუძლია გააკეთოს მსგავსი. თუ გაბედა და ერთჯერადად ჰქონდა სექსი, მას "კაი ტიპად" (როგორც ბიჭების შემთხვევაში ხდება ხოლმე) კი არა, ბოზად შერაცხავენ და მის ცხოვრებას სტიგმას დაადებენ. ახლა დარწმუნებული ვარ, ვიღაც იტყვის, რომ პატარა ვარ და ბავშვობას ვკარგავ, რადგან ამაზე ვწერ. პროტესტის გრძნობა როგორ არ უნდა გაგიჩნდეს მაშინ, როცა მე და ჩემი ძმა რამეს დავაშავებდით, საყვედური ყოველთვის დედაჩემს ხვდებოდა, თითქოს მხოლოდ მისი, ან საერთოდ მისი ბრალი ყოფილიყო რამე. მაშინ, როცა მასწავლებლები არ განიხიალევენ ქალის განათლებას, როგორც რეალიზების საშუალებას, არამედ, როგორც პატიოსნების გამოხატულებას. როცა უშვილო ქალი უსარგებლოდ აღიქმება, რაც შეიძლება ქალის ბრალი სულ არ იყოს, როცა ქალის მთავარი მიზანი გათხოვება და შვილის გაჩენა გონიათ, როცა საზოგადოება მამაკაცებთან მიმართებით განგიხილავს და განიჭებს სტატუსებს, როგორებიცაა:გასათხოვარი, განათხოვარი, გათხოვილი, შინაბერა. როცა გოგო ბეჯითია, ბიჭი კი-ნიჭიერი, მაგრამ ზარმაცი, როცა დღემდე გეუბნებიან, რომ "პატრონს" უნდა ჩაბარდე და კარგად შეინახო თავი და ასე შეიძლება დაუსრულებლად წერა. უკაცრავად, მაგრამ, იმის მიუხედავად, რომ ვინმესთვის შეიძლება "კისრის" ასოციაციას ვიწვევ, თავს კისრად ვერ აღვიქვამ და არც უპატრონო მგონია თავი. როდესაც ვხედავ უამრავ სტატიას:"როგორ შევინარჩუნოთ ქმარი/შეყვარებული/"ბოიფრენდი"? (არ ვიცი შესატყვისი. იქნებ, საყვარელი? ვგულისხმობ იმას, როცა წყვილი ერთად ცხოვრობს ხელმოწერის გარეშე), "როგორ ვიყოთ ქმრისთვის/შეყვარებულისთვის სასურველები?", გულზე შემომეყრება ხოლმე. ასეთ სტატიებში წერია, როგორ უნდა იყო სულ ლამაზი, გეცვას სექსუალურად, გაიკეთო მაკიაჟი 10 წუთში, არ იწუწუნო არასდროს, ეფერო და ლამაზი სიტყვებით შეამკო მეუღლე. არა, რა სჯობს ოჯახში ჰარმონიას და სიამტკბილობას, მაგრამ ზოგჯერ ზედმეტები მოსდით ხოლმე. და, ვინ წერს ამას? რა თქმა უნდა, უმეტესად ქალი. ერთმა გოგომ ისიც კი მითხრა:მესმის მამაკაცების, რომლებიც ცოლებს ღალატობენ, რადგან ქალები გათხოვების შემდეგ თავს არ უვლიანო. ვეთანხმები, რომ არის კატეგორია, რომელიც გათხოვების შემდეგ თავს არ უვლის, მაგრამ იგივენაირად მელოტდებიან, ჭაღარავდებიან, სუქდებიან და თავს აღარ უვლიან კაცები. სილამაზესთან და ფორმაში ყოფნასთან ერთად, სახლის საქმეებს პირნათლად უნდა აკეთებდე. საჭმლის გაკეთება, სახლის დალაგება და ბავშვების მოვლა ქალის ვალდებულება არ არის. ქალი სულ რომ არ მუშაობდეს და ამდენ რამეს აკეთებდეს, კიდევ ადარდე, რომ კარგ ხასიათზე და ფორმაში მყოფი დახვდეს მეუღლეს. კაცებმა აღარაფერი უნდა გააკეთონ ქალების შესანარჩუნებლად? თუ მადლობა უნდა გადავუხადოთ, რადგან გვიტანენ და ჩვენ აგვირჩიეს? უბრალოდ, მართლა მეცოდებიან ის ქალები, რომლებსაც ზემოთ ჩამოთვლილი თავი ვალდებულებად მიაჩნიათ. ამის წერა იმიტომ დავიწყე, რომ ჩატში ერთი მამრი შეგვხვდა, რომელმაც წარმოგვიდგინა კრიტერიუმები, რომელსაც მისი ცოლი უნდა აკმაყოფილებდეს და გვითხრა, ვაკმაყოფილებდით თუ არა ჩვენ. მე მის კრიტერიუმებში ვერ ჩავჯექი, სამწუხაროდ თუ საბედნიეროდ.

პ.ს. სამწუხაროდ, ზემოთ ნახსენებ მასწავლებელს მაშინ არაფერი ვუთხარი, მაგრამ თუ აქ ვინმე ხართ მასწავლებელი და მისნაირად მსჯელობთ, გირჩევთ, აღარ იმუშაოთ, სჯობს შვილების მოვლით დაკავდეთ, ან თუ არ გყავთ, დიასახლისი იყოთ და ასპარეზი "გონებაგახსნილ" მამაკაცებს დაუთმოთ.



№1  offline წევრი natato

კარგია რომ დაწერე, ასეთი სისულელეები ყელში ამოვიდა და მეც დასვაპირე ამის დაწერე. ყველაფერში გეთანხმები.

 


№2 სტუმარი sad heart

u shen shemogevle :* <3

 


№3  offline წევრი marisa

natato
კარგია რომ დაწერე, ასეთი სისულელეები ყელში ამოვიდა და მეც დასვაპირე ამის დაწერე. ყველაფერში გეთანხმები.

მადლობა :) მიხარია, თუ მოგეწონა

sad heart
u shen shemogevle :* <3

♡♥

 


№4  offline წევრი ნათი_

რა ნაცნობია... მემგონი რაღაც პერიოდი ამას ყველა ფიქრობს, ყველას უჩნდება პროტესტი, უბრალოდ მერე ხვდები რო არ გაქ ძალა რამე შეცვალო და ბოლოს ყველაფერს ეჩვევი. აი ესაა საშინელება.

 


№5  offline წევრი marisa

ნათი_
რა ნაცნობია... მემგონი რაღაც პერიოდი ამას ყველა ფიქრობს, ყველას უჩნდება პროტესტი, უბრალოდ მერე ხვდები რო არ გაქ ძალა რამე შეცვალო და ბოლოს ყველაფერს ეჩვევი. აი ესაა საშინელება.

რა გინდა, გოგო? რას მერჩი? wink არ მინდა, რომ მივეჩვიო და მეც ასეთი ცხოვრების წესი ავირჩიო. ამაზე ფიქრიც კი მზარავს recourse recourse მადლობა, რომ შენი აზრი დააფიქსირე :* love love

 


№6  offline წევრი ნათი_

marisa
ნათი_
რა ნაცნობია... მემგონი რაღაც პერიოდი ამას ყველა ფიქრობს, ყველას უჩნდება პროტესტი, უბრალოდ მერე ხვდები რო არ გაქ ძალა რამე შეცვალო და ბოლოს ყველაფერს ეჩვევი. აი ესაა საშინელება.

რა გინდა, გოგო? რას მერჩი? wink არ მინდა, რომ მივეჩვიო და მეც ასეთი ცხოვრების წესი ავირჩიო. ამაზე ფიქრიც კი მზარავს recourse recourse მადლობა, რომ შენი აზრი დააფიქსირე :* love love

აჰჰაჰა :D wink კაი ვსო ვჩუმდები. ვეთანხმები შენს პროტესტს და მხარს გიჭერ რომ ყველაფერი ამოატრიალო. იმედია გამოგივა love

 


№7  offline ახალბედა მწერალი ერკე

ამაზე ჭკვიანური ჯერ არაფერი წამიკითხავს! ვკითხულობდი და მიუხედავად იმისა, რომ მე გოგო არ ვარ, ბიჭი ვარ და ბიჭებს ასე მოიხსენიებ, ყველაფერში გეთანხმებოდი. იმიტომ, რომ თავს არასდროს ჩავთვლი ამ "ბიჭების" კატეგორიაში, რადგანაც მე მიმაჩნია, რომ ქალსაც იგივე უფლებები აქვს ზუსტად, როგორც კაცს. თუ კაცს შეუძლია ჰქონდეს სექსი ქორწილამდე, ასევე შეუძლია ქალსაც (მაგრამ აქ მართლა ცუდადაა საქმე ამ მხრივ), მეც მიჩნდება პროტესტი იმასთან დაკავშირებით, როცა ამბობენ ხოლმე, რომ "რომ გაიგოს ჩემმა შეყვარებულმა, არ ვარ ქალიშვილი დამშორდება." რა მნიშვნელობა აქვს წარსულს რა?! რატომ აქცევენ ასეთ დიდ ყურადღებას იმას, ქალიშვილია თუ არა, ან ვისთან იწვა და ასეთ უაზრო კითხვებს რატომ აძლევენ გასაქანს, რომ დასვან... სწორედაც რომ მართალია. კაცს თუ უნდა ვინმესთან ჰქონდეს სექსი და სხვასთან გარბის, რადგან შეყვარებულს ვერ აკადრებს სანამ არ მოიყვანს ცოლად, ის კაცი ჩემთვის არ არის კაცი!!
სხვას აკარგვინებს ქალიშვილობას და მერე კიდევ იმან უნდა იდარდოს იმაზე, რომ ასეთს არ მიიღებენ. მაშინ თუ ყველა ასე ფიქრობს, რომ ქალიშვილი უნდა ჰყავდეს ცოლად, მაშინ კეთილი ინებოს და თვითონაც არ უღალატოს, არ დაწვეს სხვასთან და ქორწილამდე მოითმინოს (თუმცა ეს აქ კაცებში ნამდვილად სირცხვილად ითვლება, მაგრამ მეე... მე ამის პროტესტიც მაქვს). რატომ არის კაცებში, ეს სირცხვილი, ქალებში კი სირცხვილი ის არის, რომ სექსი ჰქონდათ არ მესმის. ხომ ვიძახით რომ გენდერული თანასწორობაა, ბალანსს ვიცავთ და თანაბარუფლებიანობაა ქვეყანაში, მაშინ რატომ არ ვამტკიცებთ ამათ საქმით და რატომ ვიქცევით პირიქით? აი, მე ეს არ მესმის. ადამიანები ერთს ამბობენ, მეორეს აკეთებენ, ეს საქართველოში ხდება მარტო თუ ასეთი ბუნება აქვს ზოგადად ადამიანს არ ვიცი, მაგრამ არ მიყვარს ასეთი სიტუაცია და ასე რომ ხდება.
ქალი, გინდაც არ იყოს ქალიშვილი, გინდაც სულ ხუთი ქმარი ყოლოდა და კიდევ ბავშვებიც შერჩა, ქალი თუ შეგიყვარდა რატომ არ უნდა იყო მასთან ბედნიერი და იმის გამო რატომ უნდა დაშორდე, რომ ქალიშვილი არ არის?
სექსი შეცდომა არ არის, რომ იძახიან ხოლმე შევცდი ერთხელ და ახლა ჩემი ცხოვრება ინგრევაო. შეცდომა ასეთი აზროვნებაა სწორედ, მაგრამ რას ვიზამთ აქ, ისეთ მოაზროვნეებს, როგორიც შენ ხარ, როგორიც მე ვარ, მაგრამ უფრო გოგოებს ეხებათ ალბათ, ყოველთვის ქვებით ჩაქოლავენ და კვლავ თავიანთ თავებს გაიმართლებენ ღირსი იყო და როგორც სწორად მიგვაჩნდა ისე მოვიქეცითო.

არ მინდა აქ ცხოვრება სწორედ ამის გამო sad სწორად გამიგეთ, მიყვარს ჩემი ქვეყანა და სხვა ქვეყანაში ცხოვრება ნამდვილად ვერ წარმომიდგენია, მაგრამ აქ არც თავისუფალი აზრის გამოთქმა შეიძლება, მაშინვე საზოგადოებიდან შეიძლება გაგრიყონ, არც ისე მოქცევა როგორც გინდა მოიქცე... საქართველო ისეთ ციხეს მაგონებს, სადაც სულ ყველა თავისუფლები და ბედნიერები ვართ, მაგრამ ილუზიაა ეს ბედნიერება და ილუზიაა ასეთი თავისუფლება, მე კი ამ ილუზიაში ცხოვრება მომბეზრდა.
არ უნდა იყოს შიში იმისა, რომ ვაიდა მერე ვერ გავთხოვდებიო, მე იმას არ ვიძახი რომ მთლად გაირყვნას-მეთქი გოგო და სულ ყველასთან, ვისთანაც მოუნდება მასთან ჰქონდეს მეთქი სექსი. ეს ხომ გოგოზეა დამოკიდებული, მის გრძნობებზე და სურვილზე. სხვა ქვეყნებშიც არიან ბოზები და აქაც არიან, მაგრამ იმას ნამდვილად ვერ ჩავთვლი ბოზად, ვისაც უყვარდა, გაგიჟებით უყვარდა და მასთან თავი დაკარგა. ამის გამო არ შეიძლება არანაირად ადამიანის გაკიცხვა, მაგრამ ყოველთვის ნაკლს ვეძებთ და ეს არის ადამიანის პრობლემა.
წარსული იმიტომ არის წარსული, რომ გახსოვდეს, მაგრამ შენზე დიდი მნიშვნელობა არ უნდა მოახდინოს. ის უკვე წარსულია, წავიდა და ვეღარ დააბრუნებ. რაც არ უნდა სცადო იმის გამოსწორება ზოგ რამეს ვერ გამოასწორებ, ამიტომ უნდა განაგრძო ცხოვრება ისე, როგორც შეგიძლია. კაცი კი უნდა მიხვდეს იმას, რომ დაივიწყოს ქალის წარსულიც, დაივიწყოს არა, უბრალოდ ამან არ იმოქმედოს მის გრძნობებზე დიდად, რადგან სიყვარული თუ წრფელია და თუ მართლა გიყვარს. თუ გოგოს ენდობი და იცი, რომ მასაც უყვარხარ რატომ არ შეიძლება, რომ ცოლად მოიყვანო თუნდაც არაქალიშვილი?
სიყვარული ჩემთვის ნდობასთან ასოცირდება. ადამიანები ერთმანეთს თვალდახუჭული უნდა ენდობოდნენ, რადგან სულ ეჭვიანობების სცენებით ნამდვილად ვერ წავლენ წინ და ასე მართლაც შეიძლება სიყვარული დაინგრეს და გაუფერულდეს.
მინდა თავისუფალ ქვეყანაში ცხოვრება და არა ილუზია იყოს ეს თავისუფლება. არ მოვუწოდებ გოგოებს ბისკენ wink ნუ გაიგებთ ამ ჩემს გამოსვლას ცუდად, მე იმას ვამბობ რომ ასეთი აზროვნება არ უნდა იყოს მამაკაცებში. ხშირად წარმოვიდგენ ხოლმე თავს იმ ადამიანის მიმართ, ვინც დაკარგა ქალიშვილობა და თავი უკვე ზედმეტად მიაჩნია, რადგან თვლის რომ ასეთს აღარავინ შეიყვარებს. იცით რამხელა ტკივილს ვგრძნობ ხოლმე? მაგრამ ესეც არ უნდა იყოს აზრი იმისა, რისთვისაც ცოცხლობს, მან დაკარგა ქალიშვილობა, ისიამოვნა და განა ამ სიამოვნებისთვის უნდა აქციოს ყველა სხვა ბიჭმა ზურგი და ბოზად ჩათვალოს? ს გაგება და მნიშვნელობა სხვაგვარად მესმის, გოგოს რომელიც სიყვარული აბრმავებს და ისეთი დიდი სიყვარული შეუძლია, რომ ბიჭთან ამაზეც თანახმა იყო იმას კი სულ სხვაგვარად.
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent