შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული


31-05-2015, 23:51
ავტორი tamo16
ნანახია 2 344

სიყვარული ეს ყველაზე დიდი ნიჭია რაცკი ადამიანს ღმერთმა უბოძა და უბედურია ის ადამიანი რომელიც ამ ქვეყნიდან სიყვარულის გარეშე მიდის. ჩემი აზრით სიყვარული რაღაც სხვაა,რაღაც ძალიან მაგარი,რისი სიტყვებით აღწერაც შეუძლებელია,არ არსებობს ადამიანი რომელიც სიყვარულს სრულყოფილად დაახასიათებს,ეს ღვთაებრივი გრძნობაა. ,,სიყვარული''ბედნიერებაა მითულეტეს თუ გვერდით გყავს ის ადამიანი ვის მიმართაც ამას განიცდი.სიყვარულისგამო ადამიანს ყველარის გაკეთება შეუძლია,თავსაც დაკარგავს თუ ეს მის სიყვარულს დაჭირდება.თავმოყვარეობა და ხალხის აზრი მეორეხარისხოვანი ხდება,ოღონდ ის ერთი ყავდეს,ოღონდ მის გვერდით იყოს.,,მეც''მყვარებია,მყვარებია და თან როგორ,ახლაც მიყვარს,ის მოულოდნელად გამოჩნდა ჩემს ცხოვრებაში,როდესაც მას ვხედავდი ყველაფერი მავიწყდებოდა,დროც ჩერდებოდა,აღარ ვუყურებდი საათს,აღარ ვფიქრობდი იმაზე რომ თუ სახში დამაგვიანდებოდა ჩემები მეჩხუბებოდნენ,რადგან მასთან ყოფნა ყველაფერს მერჩივნა,მისი სიცილიი...მისი ერთი უბრალო სიტყვა რომელიც მე ბედნიერს მხდიდა,მისი გაღიმება..
ძნელია ამ ყველაფრის წარსულში ლაპარაკი,მაგრამ ყველაფერი დასრულდა,ჩემთვის გაუგებარი მიზეზის გამო,ახლაც არვიცი რატომ მოხდა ეს.ვერასოდეს ვერ გავიგებ ვუყვარდი თუ არა მაგრამ მიხარია რომ მას ვიცნობდი,მართალია მენატრება მაგრამ მაინც მიხარია რომ ის იყო ჩემს ცხოვრებაში და ის დღეები რომელიც მასთან ერთად გამიტარებია.
ბედნიერებაა როცა იცი რომ ვიღაცას უყვარხარ და ყველაფერს გააკეთებს იმისთვის რომ შენი სახე არასდროს დაინახოს მოწყენილი და არასდროს ნახოს შენს თვალზე ცრემლი.მაგრამ,საშინელებაა ცალმხრივი სიყვარული,ახლა ასე ვარ მე,ერთდროს შენთვის ყველაზე ძვირფასი რომ უცნობი ხდება და შეიძლება ქუჩაში რომ შეგხვდეს თვალი აგარიდოს.ძნელია გიყვარდეს უაზროდ,ძნელია გიყვარდეს და ფიქრობდე მასზე როცა შეიძლება რომ მას შენ არცკი ახსოვხარ...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent