შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

კლინიკაში


5-06-2015, 16:12
ავტორი ფსიქო.13
ნანახია 1 485

კლინიკაში ყველაფერი სხვანაირადაა,საერთოდ ყველაფერი. აქ დილა ფსიქოფატების ყვირილის,კივილის პროცესია,შუადღე წამლების "ჩაჩრის",საღამო კი მკვლელობების. მითუმეტეს ამ კლინიკაში,აქ თბილი გრძნობები არ არსებობს,არსებობს მხოლოდ თეთრი ხალათები და ფსიქოები.

"დღიურო,ახლა კლინიკაში ვარ.მამაჩემი როგორც ყოველთვის,დღესაც ნასვამი მოვიდა,ჩემს საცემად წამოვიდა,მე კი ამჯერად აღარ დავჯექი გულხელრაკრეფილი,დანა ცამეტჯერ ჩავარტყი,რა იცი რა ხდება...
მკვდარ სულებს დღესაც ველაპარაკე,არ დაგიმალავ და,საინტერესო დიალოგი გვქონდა,ლილიანა გამომეცხადა,დედაჩემი. მითხრა,კარგი ქენი,რომ მოკალიო,ისიც მითხრა,დღეს საღამოს შენთან აპირებს მოსვლას,არ შეგეშინდეს,მეც ვიქნებიო. მე მართლა არ მეშინია. სულებთან 4 წლის ასაკიდან ვლაპარაკობ,ბევრი გავიცანი,განსაკუთრებით კი მიმიმ მომხიბლა,მართლა კარგი გოგოა. დაქალი ყავდა,რომელიც ძალიან უყვარდა,ერთ დღეს დაქალმა შეყვარებული გააცნო,ლუკამ მიმის გულში ადგილი იმწამსვე დაისაკუთრა,მაგრამ რადგან დაქალის ბიჭი ერქვა,გრძნობები უკუაგდო. რამდენიმე თვეში დაშორდნენ,ატირებული დაქალი მიმისთან მოვიდა,ისეთები მოუყვა,გოგონა არ იჯერებდა. ამბობდა,ლუკა მანიაკია,გოგოებს ხელში იგდებს,რამდენიმე თვეში მათზე ძალადობს და რამდენიმე კვირის შემდეგ კლავსო. მეორე დღეს,ლუკამ მიმის აუხსნა სიყვარული,გახარებულმა გოგონამ იგივე უთხრა,მაგრამ მოხდა ძალიან ცუდი. გამართლდა მიმის დაქალის სიტყვები,მაგრამ რამდენიმე თვეში კიარა,რამდენიმე დღეში. მიმი ნანობდა,შეეშინდა ლუკა მომკლავსო და იარაღით დაადგა სახლში,ყოფილი შეყვარებული გაისტუმრა,თუმცა წამოსვლისას აბაზანაში სისხლი შეამჩნია. იქ მისი დაქალი ეგდო,მიმიმ ბოდიში მოუხადა და მის გვერდით დაასრულა სიცოცხლე...
შუადღე,წამლებისთვის შემოვიდნენ ექიმები,მაგრამ გავძალიანდი,სოწრედ ამიტომ,ჩემი პერანგის გრძელი მკლავები უკან შემიკრეს და ძალით შემტენეს პირში ის საშინელი აბები,წყალთან ერთად.

მამა მოვიდა,ფეხზე წამოვდექი და ნაგლურად გავუღიმე.
-ოჰ,როგორ დამემსგავსე არაბელა,როგორ დამემსგავსე.
-დედა სად არის?
-ვუთხარი არ წამოსულიყო,ზედმეტი იქნებოდა.
-შენ გამო აქ გამომამწყვდიეს,კმაყოფილი ხარ?
-არაბელა,ეს ჩემ გამო არც მომხდარა,შენ გაქვს კიდევ ფსიქოპათიები,ანუ შენ არაბელა,ფსიქო ხარ,აქ დალპები.
-ტყუი!!ტყუი!! წადი,მე ფსიქოფატი არ ვარ,ეს მათ გონიათ ასე!! ტყუი! შე ,კარგია რომ ჩაგაძაღლე,მეორედაც მოგკლავდი რომ შემეძლოს,შენი დედაც!-მთელი ხმით ვუყვიროდი და ფურთხებს ვაყოლებდი. გაიცინა და წავიდა,სწორედ ამ დროს,ექიმები შემოვიდნენ,მაგრად მომიჭირეს ხელები,უკან შეკრული პერანგის სახელოები კიდევ უფრო მეტად შეკრეს და ასე ძალით გამიყვანეს "სატუსაღოში"

სატუსაღო,თეთრი ოთახია. ცარიელია,არაფერი დგას,ერთი თოკებიანი საწოლის გარდა,როცა გარეთ ვიყავი და ტელევიზორს ვუყურებდი,ამ ოთახს დამამშვიდებელს უძახდა კლინიკის დირექტორი,ამბობდა,პაციენტებს როცა შეტევები აქვთ,ამ ოთახში შეგვყავს და რამდენიმე საათში მშვიდად გამოდიანო. ეს დამამშვიდებელი ოთახი კი არა,დასაშტერებელი ოთახია. აქედან 3 კვირაში გადებილებულნი გამოდიან,ცოტა შემეშინდა,მეც მათნაირი ბედი არ მწვეოდა. ახლა,ხელებიც და ფეხებიც დამიბეს,ხალათის კუთხე აიწია,მოშიშვლებული ბარძაყი გამომიჩნდა,მაგრამ ისე გავიდნენ,არც გამისწორეს. ბოზები.

სატუსაღოში ყოფნის დროს,არავის მოვუკითხივარ,იძულებული გავხდი,მიმისთვის მეყვირა,ასეც მოვიქეცი,მიმი გამოვიძახე,მან რაღაც დემონური თვალები შემანათა,აქამდე ასეთი არასდროს ქონია.

-არაბელა,შენ შეგიძლია დამაბრუნო,გააკეთებ ამას?
-მე...არ შემიძლია.
-როგორ არა! ამისთვის კონცენტრირებაა საჭირო,ეცადე ჩემ მიმართ ბევრი რამ ოგრძნო ერთროულად,ხომ გიყვარვარ,უნდა შეგძულდე კიდეც.
-როგორ?
-ვიცოდი ვერ მოხვდებოდი-გაიცინა მან-ამიტომ,დემონი შემოვუშვი ჩემს სულში,ის მოახდენს შენზე გავლენას...
-მიმი,ეს რა გააკეთე,მე...
-დაელოდე..."

არაბელას კივილი მთელ კლინიკას ესმოდა,შესულს,ის იქ აღარ დახვდათ,თოკები გაწყვეტილი,საწოლი წაქცეული,ხალათის ნაფლეთებიღა ეყარა აქეთ იქით,მერეღა შენიშნეს კუთხეში მოკუნტული გოგონა,რომელიც მაპატიეს გაიძახოდა,ექიმებთან გასაუბრების შემდეგ გაირკვა,მისი სახელი,მას მიმი ერქვა.

"გამარჯობა დღიურო,და ნახვამდის. მე დღეს მკვდარი ვარ,იდიოტური გრძნობაა,ისევ კლინიკაში მერჩივნა"

----
----
კლინიკაში ყველაფერი სხვანაირადაა,თქვენ მათ გიჟებს უწოდებთ.
ცდებით,ჩვენ ფსიქოები ვართ,და არა გიჟები :)



№1  offline მოდერი ^paradise^

Mdzimeaa :(

 


№2  offline წევრი ფსიქო.13

გიკი გოგო
რაღაცნაირი იყო,სხვანაირი.

მეც სხვანაირი ვარ...
^paradise^
Mdzimeaa :(

ხო,მძიმეა,მაგრამ...
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№3  offline წევრი madamfiso

საინტერესოა, ჩემს ნაწერებთან ძალიან ახლო...

+++++
--------------------
"კედელზე თავის სახეს ხატავენ, ან სახის მაკეტებს, მერე ვიღაც ღვთისნიერი მოვა და მზედ გადააკეთებს"...

 


№4  offline წევრი ფსიქო.13

madamfiso
საინტერესოა, ჩემს ნაწერებთან ძალიან ახლო...

+++++

swored magitom gcem pativs,dzalian axlos xar chemtan...rveulshi rac miweria,davdeb yvelafers nel-nela..
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№5  offline წევრი Psycho1402

ისეთია აი ჩემთან ძალიან ახლოს...მსგავსი მოთხრობა არ წამიკითხავს...მადლობა! <3

 


№6  offline წევრი ფსიქო.13

Psycho1402
ისეთია აი ჩემთან ძალიან ახლოს...მსგავსი მოთხრობა არ წამიკითხავს...მადლობა! <3


მადლობა შენ,წაკითხვისთვის და აზრის დატოვებისთვის!
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№7  offline წევრი madamfiso

Psycho1402
ისეთია აი ჩემთან ძალიან ახლოს...მსგავსი მოთხრობა არ წამიკითხავს...მადლობა! <3

მეც მაქვს იგივე სატაურის ჩანახატი დაახლოებით იგივე თემაა თუ გაინტერესებს შეგიძლია ნახო
--------------------
"კედელზე თავის სახეს ხატავენ, ან სახის მაკეტებს, მერე ვიღაც ღვთისნიერი მოვა და მზედ გადააკეთებს"...

 


№8  offline წევრი ფსიქო.13

თამარ ბებო,ელესაც უყვარხარ შენ,თან ძალიან <3 love
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№9  offline წევრი Ignifex

მართლა რაღაცნაირი სხვანაირი იყო. აი,თითქოს არაფერი,მაგრამ ყველაფერი

 


№10  offline წევრი ფსიქო.13

Ignifex
მართლა რაღაცნაირი სხვანაირი იყო. აი,თითქოს არაფერი,მაგრამ ყველაფერი

didi madloba...
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№11  offline წევრი Annee

ძაან მომეწონა. ახლავე გავეცნობი შენს შემოქმედებას. :* <3

 


№12  offline წევრი ფსიქო.13

Annee
ძაან მომეწონა. ახლავე გავეცნობი შენს შემოქმედებას. :* <3

udidesi madloba <3
--------------------
ჩვენნაირები მთვარით თბებიან...

 


№13  offline ახალბედა მწერალი ერკე

დამამძიმა. ისე, რამდენიხანია მინდა გაცნობა შენი შემოქმედების, მარა მგონი სრულად არც ერთი გიდევს ისტორია ხომ? რაღაც ასე მეჩვენა და თუ ვცდები მითხარი.
იმედია ეს შენი ნამდვილი დღიური არ არის და მოთხრობაა :დდ კარგია. თუმცა ლუკა რანაირი შეყვარებული იყო. მისი დაქალი შემეცოდა. მიმი კიდე არა :დ
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 


№14  offline მოდერი Mary Drey

......................

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent