შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცეკვა


8-06-2015, 20:45
ნანახია 1 836

ყოველთვის მინდოდა მოცეკვავე გამოვსულიყავი, საკმაოდ რთული გზის გავლა დამჭირდა ამისთვის. პატარაობაში ვერ აღვიქვამდი სერიოზულათ ცეკვას და ვფიქრობდი ,რომ ეს უბრალო მოძრაობები იყო ,რომელსაც არანაირი მნიშვნელობა არ გააჩნდა, მაგრამ ახლა ყველაფერი შეიცვალა მივხვდი რომ ეს ჩემთვის ყველაფერი გახდა და ვფიქრობ ,რომ ეს სხეულის ენაა, რომლის საშუალებითაც ნებისმიერი გრძნობის თუ ემოციის გამოხატვა შეგვიძლია უთქმელად, აქ მთავარია შეიგრძნო თითოეული მოძრაობა... არასდროს არ მიცეკვია მოვალეობის მოხდის მიზნით, უბრალოდ ვცეკვავდი მთელი გულითა და სულით, ყოველთვის მავიწყდებოდა აუდიტორია იმდენად ვიკარგებოდი მასში და ძალიან დიდ სიამოვნებას ვიღებდი, რომელიც უბრალოდ ენით აღუწერელია...
აუდიტორია ?- ეს ის არის რაც ცეკვის დასრულების შემდეგ ორმაგად გიზრდის ღიმილს სახეზე, ან თუნდაც ის მუხტი , რომელიც მათგან მოდის გაძლევს ენერგიასა და სურვილს , რომ კიდევ ერთხელ იცეკვო...
მის გარეშე ვერ და არ წარმომიდგენია ჩემი ცხოვრება , ეს არ არის უბრალო ჰობი ან გატაცება ეს პატარა სამყაროა , სადაც ცხოვრება უფრო მშვენიერი და სასიამოვნოა...



№1  offline ადმინი უნდა ვწერო

საინტერესო იყო,თანაც სასიამოვნოდ იკითხებოდა,მაგრამ ძალიან მეპატარავა.ნუ,ახლა სიტყვების დათვლას არ დავიწყებ,მაგრამ ძალიან პაწუკა იყო.
უფრო დიდს ველოდი,როცა სიახლე გავხსენი,მაგრამ ცუდი არაა.

 


drunkinlove
საინტერესო იყო,თანაც სასიამოვნოდ იკითხებოდა,მაგრამ ძალიან მეპატარავა.ნუ,ახლა სიტყვების დათვლას არ დავიწყებ,მაგრამ ძალიან პაწუკა იყო.
უფრო დიდს ველოდი,როცა სიახლე გავხსენი,მაგრამ ცუდი არაა.

მადლობა love

 


№3  offline მოდერი Mary Drey

...................................

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent