შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული


9-06-2015, 00:37
ავტორი D-roni
ნანახია 2 314

სიყვარული ? შთაგონება ? მუზა ?
ნუ ხო ... წყობიდან გამოსვლა ? გადარევა ? ისედაც შეშლილი უფრო რომ შეიშლები ? ისედაც რა მაგარი გრძნობაა როცა ცოტა უფრენ არა ? ხო და მითუმეტეს როდესაც ბედნიერი ხარ და დაფრინავ იქ სადღაც ცაში სიამოვნების ზენიტიდან აფრენილი ... ფიქრებიდან მოსროლილი სიცოცხლეს უფრო და უფრო მოწყურებული , მიჯაჭვული და ბედნიერი ...
ბედნიერი რატომ ? უმიზეზოდ ! რა არ შეიძლება ? ესაა მუღამი ! დაუჭირეთ ? როდესაც მისი დანახვაც კი შენთვის ხო ხო შენთის უდიდესი სტიმულია ყველაზე დიდი მიზეზი რაც კი შეიძლება ადამიანს ბედნიერებისთის მიეცეს !!!
მაგრამ მე აშკარად ადამიანი კი არა პატარა ჭიანჭველა გამოვდივარ ან სულაც ჭია მაია იმიტომ რომ სულ რომ ვერ დავინახო მასზე ფიქრებიც კი ღიმილს მგვრის და მაბედნიერებს! ხო არ გეჩვენებათ ! არც გელანდებათ ! ესაა სიყვარული როცა ღამით საწოლში მოთავსებულს მხოლოდ მასზე ფიქრებში გეძინებათ ! როცა სიმღერას რთათ და ოცნებობთ ნეტავ ასე იყოსო
ბევრმა ამოიცანით საკუთარი თავები არა ? მათ შორის მეც ...
რომ დავწვები და დავიწყებ მუსიკების ბოლო ხმაზე მოსმენას პირველ რიგში იმას წარმოვიდგენ როგორები ვიქნებოდით მე და "ის" ამა თუ იმ განსხვავებულ სიტუაციებში ... ბევრისთვის სასაცილო მაგრამ ჩვენთვის ყველაფერი ! ვფიქრობთ აქ მაინც ვიქნებით ისე როგორც გვინდაო ...
ყველაზე სასაცილო კი ისაა რომ ის ადამიანი დროთა გგანმავლობაში შენთვის გაუფასურდება და მერე იწყება ძველი ოცნებების ახდენა ... ბევრჯერ მიფიქრია იმ დროს რა მოხდება ახლა თუ ეს ამიხდებათქო ახდა და რა ? არც არაფერი ვზივარ და ჩემს ცუგას ვეფერები ! ჩემი პატარა ლეკვი იცით ? ყველაზე კარგად ესმის ჩემი ! ვინ არ მომწონს ყველას უყეფს ჩემი ვაჟკაცი ! ვინც მიყვარს კი ყველას აფერებინებს თავს ! რომ ველაპარაკები არა ნაკლები რეაქციები აქვს ადამიანებზე ! ბევრზე ჭკვიანია და ყველაზე სანდო ! თავისი ცისფერი თვალებით მამშვიდებს ... ზუსტად ვიცი რომ არავისთან არაფერს არ იტყვის ! ზუსტადაც რომ არ და არა ვერ ! ის ჩემთვის ადამიანია აქვს კბილები და ენა ! რომც შეეძლოს საუბარი აამას არ იზავს ! არ გამყიდის ბევრისგან განსვავებით ! დამიცავს ბასრი კბილებით ! და თვალებით მაგრძნობინებს სიყვარულს !
საიდან სად გადავხტი ...
სიყვარული იცით როგორი რაღაც წარმომიდგენია და როგორით გამომიცდია ?
აი ყოვლის მომცველი ბოდვა ...
გულის აჩქარება ? ამას ეს აღარ ქვია ! რომელი პულსი და სისხლი აიტანს იმ გრძნობას რასაც შენი სიყვარულის დანახვა ჰქვია ?! მხოლოდ მარცხენა მხარეს მფეთქავი ერთი შეხედვით პატარა მაგრამ ყველაზე დიდი რამ ... გულს რომ ვეძახით არა ? ხო ეგ !
ხო და რა მინდა გითხრათ იცით ?
ვინც შეყვარებულები ხართ ... ხალხნო !!! ამაზე სასიამოვნო გრძნობა არ არსებობს ! ყველას მინდა გისრვოთ ნამდვილი სიყვარულის გამოცდა ! ეს ყველაფრად ღირს ... გრძნობა რომელიც ნებისმირ ადამიანს დადებითი მხრით გადააგვარებს ... ნუ თუ ეს არ უნდა გამოსცადო ? ისეთზე არ ვამბობ ცხოვრებაში მილიონჯერ რომ მოდის ! იმაზე ვამბობ მხოლოდ ერთის დანახვაზე რომ გემართება ელეთ მელეთი !
ყველა გამოცდის ადრე თუ გვიან ამას ! ყველა მიხვდება რას ნიშნავს ეს პოპულარული გამონათქვამები "გული ყბას ურტყავს" "სისხლი ვენებიდან ჟონავს" "გონებაც გულს ეკუთვნის" მაგრამ იცით რა ? დარწმუნებული ვარ ყველა მიხვდება რომ ეს გაგონილზე უფრო სასიამვონო გამოსაცდელია !
და ვინც ამას მიხვდება და შეიგრძნობს გრძნობა "სიყვარულს" მინდა მათ საყურადღებოთ გამოვაცხადო !
იქნება თუ არა ეს ცალმხრივი ჩათალეთ რომ თქვენ ხართ ყველაზე ბედნიერი ადამიანი ! რადგან ღმერთმა ჩაგთვალათ იმის ღირსად რომ ეს ნეტარება თქვენც გეგემათ ! ჩათვალა საჭიროდ იქ ზემოთ რომ თქვენც იყავი ღირსები ასეთი რამ მოსულიყო და გულები გაეთბო !
ამბობენ ცალმხრივი სიყვარულიც ძლიერიაოო ! რადგან ის მაინც უკვდავია ! უკვდავია და გაუნელებელი ! შეიძლება ტკვილი განელდეს მაგრამ დრო გრძნობას ვერაფერს დააკლებს !!!
გრძნობა რომელიც ყველაფერს აფერადებს ! აფერადებს და თანაც როგორ ! რომ არა ის რასაც ჩვენ სიყვარულს ვეძახით და ვუწოდებთ იქნებოდა ქვეყანა ასეთი ? იქნებოდა მსოფლიო ასეთი ? რომ არა სიყვარული ვიქნებოდით ჩვენ საერთოდ ? შეიყვარეთ ხალხო შეიყვარეთ !!!!!!


მიმიღეთ ჩემი წამოვლებიანა ! მიყვარხართ მე თქვენ ისე როგორც იმსახურებთ ! ანუ ძალიან ძალიან ! მაქსიმალურად ვცდილობ ჩემი ყველა გრძნობა და სითბო თქვენამდე მოვიტანო ! პოზიტივი და არანაირი ცუდი ხასიათი იცოდეთ ! გაიღიმეთ და იცოდეთ რომ იქ სადღაც თვქენი ღიმილით თქვენი მომავალი მეორე ნახევარი "უმიზეზოდ" ბედნიერდება !!! სმაილლლ ! მიყვარხართ !!!



№1  offline წევრი lamazmani

ამდენი სასვენი ნიშნები იმიტო აქვს რო საჭიროაა ამდენს ვერ ხვდები? მე ძაან მომეწონა კაი გოგო ხარ love

 


№2  offline მოდერი D-roni

lui-77
არ მომეწონა... ამდენი სასვენი ნიშანი რა ჯანდაბაა?!



lamazmani
ამდენი სასვენი ნიშნები იმიტო აქვს რო საჭიროაა ამდენს ვერ ხვდები? მე ძაან მომეწონა კაი გოგო ხარ love

 


№3  offline წევრი greeneyes

მომეწონა, მაგრამ ამდენი სასვენი ნიშნები ცუდად მხვდება თვალში. მაგრამ კარგი იყო, წარმატებები

 


№4  offline მოდერი Mary Drey

..............................

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent