შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფორთოხლის არომატით


10-06-2015, 14:34
ავტორი ფორთოხალი
ნანახია 4 307

- სიგიჟეა ეს ყველაფერი, - ვეუბნები და ჩაის ბოლო ყლუპს ვსვამ.
- მერე რა? - მპასუხობს ისე სასხვათაშორისოდ.
- ზღვარზე ვდგავართ. ზღვარზე, რომლის მიღმაც საკუთარი თავი მე აღარ მეკუთვნის.
- გადადგი ნაბიჯი, - მეუბნება და პირდაპირ თვალებში მიყურებს.
- და იქ რა დამხვდება?
- საკუთარი თავი, რომელიც შენ აღარ გეკუთვნის, - ამბობს და იღიმის. მერე ჩაის კოვზს ჭიქიდან იღებს და აგრძელებს, - იქ დაგხვდება ნახევარი სანთლით განათებული ბედნრიერება, ფორთოხლის სურნელი და...
- და შენ, - ვასრულებ მის დაწყებულ წინადადებას.
- ჰო, მე. მე, რომელსაც ზღვარს აქეთაც აღარ მეკუთვნის საკუთარი თავი. მე, რომელიც შენით ფიქრობს და შენგან ფიქრობს ყველაფერზე. მე, რომელსაც შენი სწამს საკუთარ დაკარგულ თავზე მეტად.
ვჩუმდებით. ვჩუმდებით და ვგრძნობ, როგორ იჟღინთება ჰაერი რაღაც საოცარი განცდით.
- მეც მჯერა შენი. ყველა სიტყვაში, ყველა გამოხედვაში მჯერა.
- მაშინ, რატომ გეშინია?
- რისი?
- გადაბიჯების.
ისევ ვჩუმდები. იმიტომ, რომ არ მაქვს პასუხი. ძალიან ძალიან ნელა ეხება ჩემს თითებს და ნაზად ეფერება.
- არ მეშინია, - ვამბობ ისე უეცრად, რომ თავადაც მიკვირს. ორივე ხელს ძალიან მაგრად მკიდებს, პირდაპირ თვალებში მიყურებს და მეუბნება:
- თუ ეს ის არის, რასაც სხვები სიყვარულს ეძახიან, მაშინ მე შენ ყველა ზღვარს და დოგმას იქით მიყვარხარ. ყველა ვერთქმულ ემოციად და გულში ყველაზე ღრმად ჩამარხულ გრძნობებად მიყვარხარ. ოკეანის ფსკერიდან ყველაზე შორეულ ვარსკვლავამდე მიყვარხარ. აი ამ საოცრად მუქი ჩაის ყველა წვეთად მიყვარხარ, შენ რომ ასე გიყვარს. ყველა გვირილის თითოეულ ფურცელად მიყვარხარ. შენს დანახვაზე ყველა დაყრილ ეკლად მიყვარხარ. შენი ულამაზესი თითების ყველაზე ამოუცნობ და მშვიდ არომატად მიყვარხარ. საკუთარ დამარცხებულ ეგოიზმად მიყვარხარ. უკან დახეულ საშინელ უსინდისობად მიყვარხარ. იმ გრძნობად მიყვარხარ, სიგიჟე ახლოსაც კი რომ ვერ მოვა. ყველა ის ამოსუნთქვა მიღირს, რომელიც თავს მაკარგვინებს, როცა შენთან ერთად ვარ.
არ ვიცი, რა უნდა ვიგრძნო. არ ვიცი, სად ვიპოვო სიტყვები, რომ ჩემი ემოცია გამოვხატო. თვალებს ვხუჭავ და ცრემლები თავისით მოდის.
- ნუ გეშინია. ნუ გეშინია, გესმის? - მეუბნება და თავს ჩემს ხელებს აყრდნობს.
- მჭირდები, - ვიწყებ მე, - ყველა ვერნაპოვნ სიტყვად მჭირდები. ყველა სავსე დუმილად მჭირდები. ყველა ბედნიერ ღიმილად მჭირდები. ჩვენი სიყვარულისფერ ფორთოხლის არომატად მჭირდები. ნახევრადჩამწვარ სანთლად მჭირდები, ჩვენს ღამეებს რომ გაანათებს. დაჯერებულ სასწაულად მჭირდები, ახდენილ ოცნებად მჭირდები. თხემით ტერფამდე მჭირდები.
თავს არ წევს, ისე მისმენს. მე ვაგრძელებ:
- მადლობელი ვარ. შენი დაკარგვის შიშისთვის ვარ მადლობელი... და კიდევ ამ წამს დამარცხებული საკუთარი თავის დაკარგვის შიშისთვისაც მადლობელი ვარ. ყველა შიშის ჟრუანტელზე მეტად მიყვარხარ.
ხელებზე მკოცნის და თმის ღერიდან ფეხის ფრჩხილამდე ვივსები მისი არსებით. ყველა ფორაში მიჯდება მისი სიყვარული და მზად ვარ დავარღვიო ყველა საზღვარი და კანონი მისთვის და მასთან ერთად.
- წამო, - ხელს მკიდებს და...



№1  offline ადმინი უნდა ვწერო

ნორმალური იყო.
წარმატებები.

 


№2  offline წევრი Ignifex

დასასრული მომეწონა რაღაცნაირად.
წარმატებებს გისურვებ love

 


№3  offline წევრი ფორთოხალი

მადლობები ❤

 


№4  offline მოდერი მარრიამი

მომეწონა ^_^ წარმატებები

 


№5  offline წევრი yvavi

Prefect <3 მმმ ^.^

 


№6  offline წევრი ფორთოხალი

იგი
მოკლედ ყველაფერი მომწონს ხოლმე ერთდროულად შენში
მეორედ არა მესამეთ დამემართა ამ ჩანახატის ნახვიასას მაგრამ
ისარი რომ ჯერ წავიკითხე და მერე ფოტო ვნახე
ხო და წარმოვიდნგინე მაგ მაგიდას მიმსხდარი ორი წაბლისფერთმიანი (რატო არვიცი)
არსება რომელებმაც ზღვარი გადალახეს და ეხა ფარდაჩამოფარებული სარკმელს გამჭოლ მზერას ვტყორცნი და ერთად მონარნარეს ვხედავ
პერფექტო პერფექტო
ყველფერი ერთდროულად შიგთავსი ფოტო საათური და ისევ და ისევ ნიკი
ძალიანაც მომეწონე
წარმატებებიი !!!

შენ ყოველთვის პირველიდან ბოლო ასომდე ხვდები, რისი თქმა მინდა, 100%-ით. მიუხედავად იმისა, რომ საშინლად ეგოისტურად ვწერ. მხოლოდ საკუთარი თავიდან გამომდინარე და ისევ საკუთარი თავისთვის. დიდი მადლობა შენ ♥
მარრიამი
მომეწონა ^_^ წარმატებები

დიიიიდიიი მადლობა ^^

yvavi
Prefect <3 მმმ ^.^

მიხარია, რომ მოგეწონა :3

 


№7  offline წევრი madamfiso

დიდი მადლობა ავტორს ასეთი ყოველმხრივ გამართული ჩანახატისთვის რომელიც სწორადაა დალაგებული და არ მღლის და მაღიზიანებს გრამატიკული თუ სხვა უაზრო და სულელური შეცდომებით... ინდივიდუალიზმიც იგრძნობა....
--------------------
"კედელზე თავის სახეს ხატავენ, ან სახის მაკეტებს, მერე ვიღაც ღვთისნიერი მოვა და მზედ გადააკეთებს"...

 


№8  offline წევრი ფორთოხალი

madamfiso
დიდი მადლობა ავტორს ასეთი ყოველმხრივ გამართული ჩანახატისთვის რომელიც სწორადაა დალაგებული და არ მღლის და მაღიზიანებს გრამატიკული თუ სხვა უაზრო და სულელური შეცდომებით... ინდივიდუალიზმიც იგრძნობა....

მეღსი, მადამ ^_^

 


№9  offline წევრი BASI

თურმე არც ისე ცუდად ყოფილა საქმე, დაგინახეს!!! და ძალიან მიხარია! გილოცავ წარმატებას. თუ უფრო ხშირად გაგვანებივრებ შენი ისტორიებით, ფრიად მოხარული ვიქნები. წარმატებები....

 


№10  offline ადმინი შამანი

მშვენიერი იყო,არაჩვეულებრივი და განსახვავებული...
ვკითხულობ და თითოეულ სიტყვას ვგრძნობ,აი ამიტომ მიყვარხარ! ♥
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent