შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჰოოომმ


15-06-2015, 15:29
ავტორი ნათი_
ნანახია 1 642

ვერ დაგავალდებულებთ, შემოდით და წაიკითხეთთქო, ეს უბრალოდ ჩემი პირადი გრძნობებია რომელიც არ მასვენებს და შიგნიდან მანადგურებს. გამოსავალს წერაში ვხედავ, მართალია ლამაზად არ გამომდის მარა მაინც. ეს საიტი კი იძლევა საშუალებას რომ დაწერო შენს შესახებ (რაც არ უნდა სისულელე იყოს) და მადლობა ამისთვის.
ჯერ 16ის ვარ და არ მაქ შესაპერისი არც ასაკი და არც გამოცდილება რომ ცხოვრებაზე ბრძნული აზრები ვაფრქვიო. ეს ვიცი, მაგრამ უკვე მაშვევს რომ იმედები ყოველთვის ცრუვდება... კარგია რომ იმის უნარიც მაქ თინეიჯერულ პრობლემებს მაღლიდან გადმოვხედო და შევაფასო, ამიტომ კარგად ვიცი რომ წუწუნი ცხოვრების უსამართლობაზე, დაუნახავობაზე და დაუფასებლობაზე სისულელეა და მეტი არაფერი. ასევე სისულელეა ყოველგვარი პროტესტი, უკვე ვიცი რო ბოლოს ყველაფერი ისე იქნება როგორც შენს მშობლებს, ნათესავებს და გარშემომყოფ ხალხს უნდათ, წინააღმდეგონის გაწევით განსხვავებული ხდები, ჩვენს სამყაროში კი განსხვავებულებს ვერ იტანენ. მეც ისეთივე სულელურ მდგომარეობაში რომ არ აღმოვჩნდე როგორც სხვა მოზარდები, გადავწყიტე ბრძოლას თავი დავანებო და ყველაფერს შევეგუო, რა საშინელებაა ხო. თან რო იცი რო უფრო საშინელება წინ გელოდება. ერთი ჩვეულებრივი "არალამაზი" გოგო ვარ (მახინჯს ვერ ვიტყვი, იმიტომ რომ ვიცი როგორია სიმახინჯე და მასეთი დაუნახავი არ ვარ) მაგრამ ის პერიოდი უკვე გავიარე "არავის არ ვუყვარვარ და ზედმეტი ვარ აქ"თქო, ეგ აღარ მადარდებს. ერთი რაც მადარდებს და ალბათ მთელი ცხოვრება გამყვება, ის არის რომ როცა სამოდელო სააგენტოში შესარჩევ კასტინგზე მივედი მითხრეს რომ კარგი მონაცემები მქონდა და სიხარულით მიმიღეს მაგრამ ჩემმა მშობლებმა გადაწყვიტეს რომ საქართველოში მოდელობა ვერ გაცხოვრებს და გამომიყვანეს, მითხრეს ისწავლეო და ხოო... ამასაც შევეგუე. ვსწავლობ... ალბათ იურიდიულზე ჩავაბარებ და... მოკლედ რა ემართებათ "კარგ გოგოებს"? ხო უყვარდებათ... "ცუდი ბიჭები"... ასე მოხდა. და რათქმაუნდა იმ ბიჭს რბულად რომ ვთქვათ, საერთოდ არ ვაინტერესებ. ჰმმმ... ჩემმა მშობლებმა გადაწყვიტეს რომ სწავლა სოფელში უნდა გავაგრძელო, ერთი სიტყვაც არ მითქვას საწინააღმდეგოდ, ეს იმიტომ რომ არ მინდა იმ გოგოებს დავემსგავსო სიყვარული რომ აშტერებთ და მერე თავს იმცირებენ ბიჭებთან, ჯობია შორს ვიყო და საერთოდ არ ვნახო. ხო, მე ყოველთვის იმას ვირჩევ რაც "ჯობია" და არა იმას რაც "მინდა". საერთოდ არ ვაინტერესებთქო რომ ვთქვი, ეს ძაან ცივი ნათვამი იყო. ისეთი შთაბეჭდილება იქმნება თითქოს ჩემი სახელიც კი არ იცის, არა ასე არ არის, ჩვენ გვიწევს ერთმანეთის ნახვა ყოველ დღე, შაბათ-კვირის გარდა და ეს ყველაფერს ართულებს, იმიტომ რომ მას მიჩვეული ვარ. რაღაც პერიოდი ჩვენ ძალიან კარგად ვართ ერთმანეთთან. ჩემს მდგომარეობაში კი პატარა მოქმედებაც კი იმედს მაძლევს და მერე თავისი ქცევით ისევ მართმევს. საშინელება ის არის ჩემი მომავლის მთავარ პერსონაჟად მივიჩნევ და თან ვხვდები ეს რამდენად არარეალურია. ვიცი რომ მალე მომიწევს საშინელ რეალობასთან შეხვედრა, სადაც ის არ არის და მეშინია იმ იმედგაცრუების რომელიც წინ მელოდება. გადავალ და საერთოს ვეღარ ვნახავ, ამაზე ფიქრიც კი მანადგურებს. და განა არ მიფიქრია რო ეს უბრალოდ გატაცებაა? მიფიქრია კი არა, დიდხანს ვარწმუნებდი ამაში ჩემს თავს მაგრამ... შვიდი წლის განმაბლობაში ადამიანის გატაცება? ცოტა მაეჭვებს... პირველად ექვსი წლის წინ მომიყვა ჩემმა პირველმა დაქალმა რომ უყვარდა და "მასაც" უყვარდა. მაგრამ პატარები იყვნენ და ვერცერთმა ვერ შეძლო ამ გრძნობაზე ალაპარაკება, ეს რომ გავიგე ჩემ დაქალს უკვე შეყვარებული ყავდა. მაგრამ ვხედავდი "მას" ისევ როგორ უყვარდა და იტანჯებოდა ამის გამო. ორი წლის შემდეგ კლასები შეერთდა, ერთი გოგო გავიცანი, დავახლოვდით და გამომიტყდა რომ "ის" მოსწონდა მაგრამ ეს ცალმხრივი იყო. ვხედავდი როგორ უხაროდა და უციმციმებდა თვალები "მისი' დანახვისას. მერე ვიღაცამ გაუვრცელა ამ გრძნობის შესახებ, ამასაც შერცხვა თავისი გრძნობის და უარყო ის. ერთი წლის წინ კი ახალი გოგო გადმოვიდა, უცნაურად სწრაფად დავახლოვდით, არაფრით ვგავდით ერთმანეთს და თან ერთნაირები ვიყავით. მაშინ პირველად შევნიშნე "მისი" სულელური ღიმილები, მიშტერებები, ფარული მინიშნებები. მწყინდა, საშინლად. და ალბათ მშურდა კიდეც. გავიგე რომ არც ჩემი დაქალი იყო გულგრილი "მის" მიმართ. მაშინ პირველად ვიგრძენი რას ნიშნავდა ეჭვიანობა. მივხვდი აქამდე რა მშვიდად ვიყავი. იმიტო რო "ის" არავის არ ეკუთვნოდა. მაშინ კი ვიგრძნენი რომ ვკარგადვი (არც არასოდეს ყოფილა ჩემი). ერთად არ ყოფილან, რადგან ჩემმა დაქალმა გაიცნო ის. საშინელებაა რომ ჯერ 16ის ვარ. ბედი დამცინის. ვიცი გამანადგურებს. ისიც ვიცი არ ვარ კარგი ადამიანი. მაგრამ შენ ვერ გადაწყვეტ ვინ გიყვარდეს და ვინ არა. და ამის შეჩერებაც სეუძლებელია. მაგრამ შესაძლებელია დამალვა.



№1  offline წევრი marisa

მართალია, რომ საქართველოში ძალიან ლიბერალები არ არიან და ყველა გასნხვავებული რამე-რუმეების მიღება არ შეუძლიათ, მაგრამ მაინც მგონია, რომ აზვიადებ. თან შეთვითონ ამბობ, რომ ისინი სულელურ მდგომარეობაში არიანო. არ ვიცი, კონკრეტულად რაზე ამბობ, ამიტომ ვერ გეტყვი, მათი საქციელი სწორი არის თუ არა, მაგრამ როცა რაღაც ძალიან გინდა, კრიტიკას და ყველა დანარჩენს ყურადღება არ უნდა მიაქციო, მითუმეტეს რომ, აუცილებლად გაგაკრიტიკებენ. იქნებ, შენს მშობლებს აუხსნა, რომ არ აპირებ მოდელობას და ამით მაინც დაითანხმო ისინი :) მერე რას როგორ იზამ, დრო გიჩვენებს, მაგრამ აირჩიე შენი პროფესია შენით და თუ მოდელობა არ დაგაკმაყოფილებს, სხვა პროფესიაც შეიძლება მიიღო. მეც მიყვარს ბიჭი ჯერჯერობით ცალმხრივად და ვნახოთ, რა იქნება. იცი, რა მაგარია, როცა გიყვარს. მერე რა, თუ არ ვიცი, ვუყვარვარ და თუ არა, არც შტერი ვარ და არც თავს ვიმცირებ მასთან. უფრო მეტიც, არ ვერიდები იმ იმედით, რომ შორს არ შევტოპო და რამე არ წამომცდეს. იცი რა, გაერთე, იხალისე, მიზანი დაისახე.. ამ ბიჭებით არც იწყება და არც მთავრდება რამე. იქ უნდა ჩააბარო, სადაც გინდა, იმიტომ რომ შენ უნდა იმუშაო და არა შენმა მშობლებმა. წარმატებას გისურვებ ♡

 


№2  offline წევრი ნათი_

marisa
მართალია, რომ საქართველოში ძალიან ლიბერალები არ არიან და ყველა გასნხვავებული რამე-რუმეების მიღება არ შეუძლიათ, მაგრამ მაინც მგონია, რომ აზვიადებ. თან შეთვითონ ამბობ, რომ ისინი სულელურ მდგომარეობაში არიანო. არ ვიცი, კონკრეტულად რაზე ამბობ, ამიტომ ვერ გეტყვი, მათი საქციელი სწორი არის თუ არა, მაგრამ როცა რაღაც ძალიან გინდა, კრიტიკას და ყველა დანარჩენს ყურადღება არ უნდა მიაქციო, მითუმეტეს რომ, აუცილებლად გაგაკრიტიკებენ. იქნებ, შენს მშობლებს აუხსნა, რომ არ აპირებ მოდელობას და ამით მაინც დაითანხმო ისინი :) მერე რას როგორ იზამ, დრო გიჩვენებს, მაგრამ აირჩიე შენი პროფესია შენით და თუ მოდელობა არ დაგაკმაყოფილებს, სხვა პროფესიაც შეიძლება მიიღო. მეც მიყვარს ბიჭი ჯერჯერობით ცალმხრივად და ვნახოთ, რა იქნება. იცი, რა მაგარია, როცა გიყვარს. მერე რა, თუ არ ვიცი, ვუყვარვარ და თუ არა, არც შტერი ვარ და არც თავს ვიმცირებ მასთან. უფრო მეტიც, არ ვერიდები იმ იმედით, რომ შორს არ შევტოპო და რამე არ წამომცდეს. იცი რა, გაერთე, იხალისე, მიზანი დაისახე.. ამ ბიჭებით არც იწყება და არც მთავრდება რამე. იქ უნდა ჩააბარო, სადაც გინდა, იმიტომ რომ შენ უნდა იმუშაო და არა შენმა მშობლებმა. წარმატებას გისურვებ ♡

მადლობა ყურადღებისთვის. გეთანხმები და შენი კომენტარიდან გამომდინარე ვიცი რომ გაიგებ იმას რასაც ახლა დავწერ: ლაპარაკი და წერა ადვილია, მაგრამ რეალურ ცხოვრებაში ძნელია მოქმედება. მე თვითონაც არ ვიშურებ რჩევებს ჩემი მეგობრებისთვის მაშინ როცა ჩემი პრობლემებისთვის ვერ მიმიხედია. გეთანხმები რომ ვაზვიადებ, თუნდაც აი ამ ბოლო წინადადებაში. როცა შენი მშობლები ფიქრობენ სად იმუშავონ რომ საჭმელი და ჩასაცმელი არ მოგაკლდეს, ძნელია შენ იწუწუნო ჩემ ბიჭს არ ვუყვარვარო. ეს კარგად მესმის და ამაზე ხმამაღლა არც არასოდეს მილაპარაკია. უბრალოდ ამ საიტმა მომცა ამის საშუალება და მეც გავთამამდი. არ იფიქრო რო ვენებს ვიხსნიდე ჩემი მდგომარეობის გამო. გარეგნულად ერთი ჩვეულებრივი გოგო ვარ, თავის მეგობრებთან რო ცანცარებს და ძირითადად რო კარგ ხასიათზეა. ყველაფერს მშვიდად და მეტიც, ღიმილით ვიღებ, უბრალოდ ხანდახან ეს აუტანელი ხდება. აი მაგალითად დღეს: სიახლეში მიწერია რომ სოფელში გადავდივარ, ის აქ რჩება, ვეღარ ვნახავ და მთელი ამბები... დღეს ვიგებ რომ ჩვენ კლაში გადმოდის ახალი გოგო მომავალი წლიდან, გოგო რომელისაც ეს მოსწონდა და რაღაც ურთიერთობა ჰქონდათ კიდეც. ჯანდაბა! ხო შეიძლებოდა მშვიდად წავსულიყავი და ეს არ გამეგო? არა, სიურპრიზები არ მელევა. ალბათ დრო გავა და ამ ნაწერებს რო წავიკითხავ გავიცინებ, რა სულელი ვიყავითქო მაგრამ ეხლა ნამდვილად არ მეცინება((( (და შენც თავს გახვევ ჩემს ფიქრებს. უბრალოდ მადლობა რჩევისთვის)

 


№3  offline მოდერი Mary Drey

................................

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent