შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

წვიმა ჩემი სულის ნაწილი...


29-07-2015, 01:44
ავტორი Tekla99
ნანახია 5 638

წვიმაა? რა არის წვიმა? წვიმა არის სევდა და ამვდროულად სიხარულიც, ტკივილიც და ბედნიერებაც, წვიმა ის ხალისია გულში ჩადებულ დარდს რომ ფანტავს...წვიმა? წვიმა უბრალოდ სიცოცხლის სურვილია...წვიმა ისაა რაც გაიძულებს გიყვარდეს...გწანდეს...გრძნობდე...ფიქრობდე... და და უბრალოდ გული ფეთქავდეს... რა ჯობია შეიგრძნო წვიმის თითოელი წვეთი... იწვიმებს იწვიმებს იქნება ავდარი და მერე როცა გამოაღებ კარს შენ ნახავ ცაზე ლამაზ ცისარტყელას, რომელიც შენში უზომოდ დიდ პოზიტივს გამოიწვევს გაიღიმებ და შენსგულში სითბო დაისასგურებს...
საათობით შემიძლია ვიჯდე და ვუყურო ფანჯარიდან წვიმის წვეთებს რომლებიც ხმაურით ეცემიან დედამიწას ვუსმინო მის განუწყვეტელ ხმაურს და ამით დავტკბე...საათობით შემიძლია ვიარო წვიმაში აუჩქარებლად და მშვიდად შევეგუო იმ ფაქტს რომ წვიმის წვეთები ვარცხნილობას მიფუჭებენ მაგრამ სამაგიეროდ იმდენად სასიამოვნოა მათი თითოეული შეხება რომ სიამოვნებისგან ხმას ვეღარ ვიღებ...საათოებით შემიძლია მანქანით ვისეირნო წვიმაში და თან ვათვალიერო როგორ ასველებს ყველაფერს როგორ გაურბის ხალხი ამ ყველაზე საყვარელ ამინდს...საათობით შემიძლია ძილღვიძილში ვიყოდა ჩუმად განაბულმა ვუსმინო წვიმის გამაყრუებელ წკაპაწკუპს...
წვიმა ყველაფერია




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent