შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უბრალო ჩანახატი


6-08-2015, 00:20
ავტორი KGB
ნანახია 1 713

აივანზე ვზივარ,უკვე საათებია ველოდები წვიმას.იმედი მაქვს რომ გუშნდელივით პატარათი წამოწვიმავს.ჩემი იმედი გამართდა ხარბად შევისუნთქე წვიმის სუნი.ცა ყველაზე მეტად მიყვარს,იცით რატომ?როცა ყველაზე ძალიან მჭირება მაშინ მიდგას მხარში.აი მაგალითად ახლა,მან ჩემს მაგირად დაიწყო ტირილი,რატომ?ალბათ იმიტომ რომ მე იმდენად გამოვიფიტე ყველარისგაან რომ ტირილიც აღარ შემიძლია.ერტადერთი რაც ყოველთვის შემეძლო ტირილი იყო,ახლა კი ეს უნარიც წამერთვა.კიდევ ვარსკვავიანი ხა მიყვარს,როგორ ხასიათზეც არ უნდა ვიყო.ცაში ჩემს ანარეკლს ვხედავ,თითქოს მასში ჩემი მეორე მე ზის და ჩუმად მაკვირდება ზევიდან.ყველა ჩემს ნაბიჯს აკონტროლებს და ალბათ მაგრად ხალისობს წადაუწუმ სისულელეებს რომ ვლაპარაკობ და შეცდომების გამოსწორებას კიდევ უფრო დიდი სისუელეებით ვცდილობ.უკვე მეცინება ჩემს თავზე.რამდენი ვიღაც მომეწონება,მხოლოდ გულის ტკენას ვღებულიბ მისგან და სხვა არაფერს.მართლა დავიღალე!დეპრესიული ადამიანივით ვლაპარაკობ შეიძლება,ვინ იცის რამდენმა გაატაროს ახლა ეს ნაჯღაბნი,მაგრამ აქ ჩემი გრძნობების გადმოტანა უკვე ბოლო შანსია,რომ დავიცალო და ცაც ძალიან არ გადავტვირთო.ალბათ ფიქრობთ ახლა რა ცა რის ცაო,გიჟია ესო,ასეო ისაო,მაგრამ რომ იცოდეთ როგორ მიჭირს ახლა და რა უდი პერიოდი მაქვს.შეყვარებული ალბათ ყველა ყოფილა,მაგრამ უიმედოდ ბევრი არა,ამიტომ ბევრი ვერ გამიგებს და უბრალოდ პირველ რ წინადადებას რომ წაიკითხავს გამორთავს რა სისულელე წერიაო,მაგრამ ამ ყველაფრის მიუხედავად მაგრამ ,," ახლა მკითხველი რას იფიქრებს (უხეშობაში არ ჩამომართვათ,პირდაპირი ვარ)

–––––––
სიყვარულით G.T.G.U ❤



№1  offline ახალბედა მწერალი ერკე

ზოგჯერ არ ვიცით რა გველის, ან როგორ მოვიქცეთ... ზოგჯერ თითქოს გვგონია ბედი დაგვცინის ან ზედმეტნი ვართ, ეს დარწმუნებული ვარ ყველას გამოუცდია და რა თქმა უნდა არც შენ ხარ გამონაკლისი... დამიჯერე არ არის ისე, ვერავინ გამიგებსო, ამ საკითხში თითქმის მაინც ყველა ერთნაირად განვიცდით, რა თქმა უნდა სიყვარული თუ ნამდვილია...
შენ კი... აი, შენ ამ პოსტით უკვე დაგვანახე, როგორი გულის ადამიანიც ხარ და როგორი სიყვარულიც იცი... ახლა რაღაც კუთხით ასე ვარ მეც, ხან დავფრინავ სიხარულით იმედი მეძლევა, ხან კი ასე უეცრად დავენარცხები ცაში აჭრილი ხოლმე.
უნდა გაუძლო... არასდროს არ დანებდე და იმედი მუდამ გქონდეს, პოზიტიური იყავი, მაინც სიყვარული აფრქვიე სულ <3
იფიქრე, რომ ყველაფერი კარგად იქნება და ბოლოს ასეც მოხდება, რადგან შენ ამის გჯერა!

გვიან ვნახულობ პოსტს, სამწუხაროდ ადრევე რომ მენახა არ მოგცემდი დანაღვლიანების უფლებას love love love ყველანი ვუშვებთ შეცდომებს, ეს გვხდის ადამიანებად, უშეცდომო უფალია მხოლოდ...
იმედია კარგად არის ახლა ყველაფერი request
--------------------
თავს ღმერთად
შემოქმედად
ვგრძნობ,
როცა კალამს ხელში
ვიღებ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent