შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ყველა ბედნიერი ვერ იქნება..


2-09-2015, 00:00
ავტორი joan madu
ნანახია 1 554

არ შემიძლია ამ გრძნობის შესახებ არ დავწერო.ის სულ სხვანაირია ყველასგან განსხვავებული.ძალიან ბევრი ბიჭი მომწონებია მაგრამ ეს... ეს სულ სუფთაა როგორც ჩიტის ბუმბული..ის ჩემს გულში უცებ შემოვიდა და გულმაც კარგად მიიღო.მისი დანახვისას გული ჩქარა იწყებს ფეთქვას. ის ვერ მიცნობს და ვკიდივარ მაგრამ მე მაქვს მის მიმართ გრძნობა.ვიციი არასდროს მოვა ჩემთამ რადგან ბევრი გოგო ეხვევა გარს.მე მჯერა ღმერთის და მისი სასწაულების.მინდა მას შევუყვარდე და ერთად ბედნიერები ვიყოთ.ეს პირველი და ბოლო წერილია რომელსაც ბიჭს ვუძღვნი ასეთი რამ არასდროს გამიკეთებია მიკვირს ჩემი თავის რატო გავხდი ესეთი?როგორც კი მინდა დავივიწყო ახალად გამოჩნდება და თავს მახსენებს. პირველი დანახვაა ეს არ ვიცი როგორ ავგწერო ენით აუღწერელი რაღაც იყო რომელიც ჯერ არც ერთი ბიჭის მიმართ გამჩენია.შეიძლება ამ ნაწერზე ბევრს გაეცინოს მაგრამ რავქნა ეს სიტყვები გულმა მიკარნახა.გული სხვანაირად ფიქრობს სიამაყე სხვანაირად რადგან გულშია გულს არ უნდა იქედან გამოვიდეს მაგრამ სიამაყე? ეს ისეთი რამაა რამაც შეიძლება ყველაძე საყვარელი ადამიანი დაგაკარგვინოს.ის მთელს სხეულშია გაჟღენთილი მან დამანახა ის სამყარო რომელიც არ არსებოდბდა მისი ღიმილი მისი ხმაა ძნელია ეს ყველაფერი დაივიწყო ძალიან ძნელი დაგასათანი იქნება ჩემთვის იმის ნახვა რო ის სხვის გვერდითაა მაგრამ რას ვიზამთ ყველა ბედნიერი არ იქნება.ის ყოველთვის იქნება ჩემში და მას სახელად ერქმევა ბედნიერი სამყაროს დასაწყისი .დიდი სიყვარულით .. ეს წერილი ეძღვნება (დ.ბ)



№1  offline წევრი maridb

ვაიმეეე <3<3 ასე მგონია ეს მე დავწერე.თან ეს ინიციალებიც ზუსტად ემთხვევა... ძალიან მომეწონა კარგი იყო. მართლა ჩემი დაწერილი მგონია რომ ვკითხულობ... ეს მართლაც წმინდა და სათუთი გრძნობაა. love
--------------------
♥Ты Mой Kайф♥

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent