შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

იცხოვრე თითოეული წამით..


13-09-2015, 11:46
ავტორი Ghost ♡
ნანახია 2 187

ყველაფერი ძლიერი ავარიით დაიწყო..
ქუჩაში მოსიარულე გოგონას სწრაფად მომავალი ავტომობილი შეეჯახა.. მძღოლმა მომხდარი სასწრაფოდ გაიაზრა და გოგონა საავადმყოფოში გადაიყვანა.. უამრავი რთული ოპერაციის შემდეგ ის გადარჩა თუმცა აღმოჩნდა რომ სიარულს ვეღარ შეძლებდა.. ეტლს მიჯაჭვული გოგონა ბიჭმა თავის სახლში წაიყვანა და მომვლელის ვალდებულება იკისრა .. გოგონას ნია ერქვა ბიჭს გიგი.. როგორც მოგვიანებით აღმოჩნდა ნია ობოლი იყო .. ის საბურთალოს ქუჩაზე ერთ ერთ კორპუსში ცხოვრობდა.. ნიას არ შესძულებია გიგი.. ნია მიხვდა რომ გიგი განიცდიდა მომხდარს და აპატია.. გიგის გოგონა ნელ ნელა უყვარდებოდა და გადაწყვიტა ერთ საღამოს მისთვის ყველაფერი ეთქვა.. 13 სექტემბრის წვიმიან საღამოს გიგიმ ნიას ცოლობა სთხოვა რის პასუხადაც ცრემლიანი თანხმობა და ძლიერი ჩახუტება მიიღო.. ისინი ბედნიერად ცხოვრობდნენ.. ექიმის დახმარებით გოგონამ სიარულის გაგრძელება დაიწყო.. ჯვრისწერა მათ გერგეთის სამებაში გადაიხადეს.. ორი ადამიანის გული ერთმანეთისთვის ძგერდა.. თვეების თავზე გოგონამ გაიგო რომ მალე დედა გახდებოდა.. გიგი დიდი ენთუზიაზმით ელოდებოდა თავისი შვილის დაბადებას და ნიას ცივ ნიავს არ აკარებდა.. მათმა სიყვარულმა საუკუნეები გაძლო და თითოეული ადამიანის სული მოიცვა.. პატარას დაბადება დიდი ზეიმით აღნიშნეს.. იყო უამრავი ბედნიერი სახეები..

წლები გავიდა..
ორივეს თმაში ჭაღარა შეერია და 13 სექტემბერს ხელის თხოვნიდან მრავალი წლის შემდეგ ისინი შვილიშვილის დაბადებას ელოდებიან..

წვიმს..

აი ახლა კი გარეთ ისევ სექტემბერია ისევ წვიმს..
ქუჩაში  თავისი ჩანთით გიგი ბაბუა მიაბიჯებს და ტკბილეული მიაქვს შვილიშვილებისთვის,. დიდი ძალა ჰქონია სიყვარულს.. მათ ქალაქში ღიმილი დააბრუნეს.. სიყვარული კი ისტორიას შემორჩა..



№1  offline ადმინი უნდა ვწერო

ძალიან სუსტი იყო ყველანაირად.იყო ბევრი გრა
მატიკული ხარვეზი და ასევე არ იყო ემოცია.არ ჩანდა შენ რას გრძნობდი,ვერც შენი შთაბეჭდილება დავინახე.

სიუჟეტით ბანალური იყო,თანაც ძალიან.

საიდან სად მიხვედი,ვერ მივხვდი.ვფიქრობ,ძალიან შორიდან წამოხვედი,რადგან გაგიჭირდა სურათის აღქმა.
ეს არ მომეწონა.
მომავალში წარმატებები.

 


№2  offline წევრი Ghost ♡

drunkinlove
ძალიან სუსტი იყო ყველანაირად.იყო ბევრი გრა
მატიკული ხარვეზი და ასევე არ იყო ემოცია.არ ჩანდა შენ რას გრძნობდი,ვერც შენი შთაბეჭდილება დავინახე.

სიუჟეტით ბანალური იყო,თანაც ძალიან.

საიდან სად მიხვედი,ვერ მივხვდი.ვფიქრობ,ძალიან შორიდან წამოხვედი,რადგან გაგიჭირდა სურათის აღქმა.
ეს არ მომეწონა.
მომავალში წარმატებები.

მადლობა მაინც სიმართლე გითხრა არ მინდოდა ამის დადება და ვერც ვშლი.. შეგიძლია მითხრა როგორ წავშალო?

 


№3  offline მოდერი sopiko

ალბათ ბევრი ვერ შეამჩნევდა მაგრამ ეს არც ჩანახატი იყო და თანაც ძალიან გავდა თინა ნიკოლის "არ შემიცოდო... შემიყვარეს" პლაგიატობა რაღაც მოხშირდა ამ ბოლო დროს.

 


№4  offline მოდერი ანკა

ამ ისტორიის ჩანახატის სახით წაკითხვას არ ვისურვებდი. მიფუჩეჩებულის შთაბეჭდილება დამიტოვა, თანაც უხეში გრამატიკული შეცდომები გქონდა...
სურათს შეეხე, თუმცა ისიც ბოლოში და ერთი-ორი წინადადებით, რაც საკმარისი არ იყო...

 


№5  offline ადმინი უნდა ვწერო

Ghost ♡
drunkinlove
ძალიან სუსტი იყო ყველანაირად.იყო ბევრი გრა
მატიკული ხარვეზი და ასევე არ იყო ემოცია.არ ჩანდა შენ რას გრძნობდი,ვერც შენი შთაბეჭდილება დავინახე.

სიუჟეტით ბანალური იყო,თანაც ძალიან.

საიდან სად მიხვედი,ვერ მივხვდი.ვფიქრობ,ძალიან შორიდან წამოხვედი,რადგან გაგიჭირდა სურათის აღქმა.
ეს არ მომეწონა.
მომავალში წარმატებები.

მადლობა მაინც სიმართლე გითხრა არ მინდოდა ამის დადება და ვერც ვშლი.. შეგიძლია მითხრა როგორ წავშალო?

ვერ წაშლი.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent