შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული, როგორც ასეთი


4-12-2015, 22:04
ავტორი moxetiale
ნანახია 2 234

ოდესმე დაფიქრებულხარ რა გემართება როდესაც მას ხედავ ?
არა ? მე ამის არ მჯერა... შეუძლებელია ადამიანი გყვარებოდა და დღეს მისი დანახვისას არაფერი იგრძნო... შეუძლებელია გყვარებოდა, ახლა დაინახო და არ იგრძნო როგორ გიჭერს ყელში ვიღაც და როგორ ცდილობს დაგახრჩოს. შეუძლებელია სუნთქვა არ შეგეკრას, გულში რაღაც არაამქვეყინიურმა ტკივილმა არ დაგიაროს და არ იგრძნო როგორ გენატრება მის გვერდით გატარებული ყოველი წუთი. არ მოგინდეს მიხვიდე მოეხვიო და ასე ჩახუტებულები დარჩეთ მთელი ცხოვრება. არ შეიძლება ეს დიდებული გრძნობა ასე უბრალოდ გაქრეს არა ! ამბობ მიყვარდაო... თუ გიყვარდა როგორ დაივიწყე ? სიყვარული იცი რაარის?! რომ ხედავ და მის გარეშე ცხოვრების წარმოდგენის გეშინია. გირჩევნია იმ წამსვე დამთავრდეს სიცოცხლე რა წამსაც იგრძნო რომ შენ არ გეკუთნის. მისი თითოეული ამოსუნთქვა გაბედნიერებდეს. გრძნობდე მის გულისცემას და გიხაროდეს რომ შენ შეგიძლია დაინახო მისი ღიმილი. სიყვარული იცი რა არის ?! როდესაც არ გყოფნის. იცი შენია მხოლოდ შენია შენ გეკუთნის და გინდა უფრო მეტად შენი იყოს. ეხვეოდე და გინდდეს იმდენად მაგრად ჩაიხუტო შენს სხეულში გამოკეტო. იცი ეს დანაკლისის გრძნობა მხოლოდ მაშინ გაქრება როცა დაინაახავ როგორ უწნავს თმას თქვენს შვილს ან როგორ ეთამაშება ომობანას პატარა ბიჭუნას. იცი რა არის სიყვარული ?! ეხვეოდე და მის სუნთქვას კი არ გრძნობდე არამედ შეიგრძნობდე. მისი ყოველი ამოსუნთქვა რომელიც ნაზად შეეხება შენს კანს სულში რაღაც თბილ ჟრუანტელს გგვრიდეს. მისი დანახვისას გული გიჩერდებოდეს მაგრამ თან ისეთი სისწრაფით გიცემდეს ლამის გასკდეს. მის თვალბში ხედავდე სიცოცხლის არსს და მისი ღიმილი გიბრუნებდეს სიცოცხლის ხალისს. მისი ნათქვამი მომენატრე ზამთრის ყველაზე ცივ დღეს გითბობდეს... იცი რა არის სიყვარული ?! გაყინული რომ ცდილობ ხელების გათბობას მაგრამ იცი ვერ მოახერხებ თუ მას არ ჩაკიდებ ხელს. უყურებდე და ბედნიერი იყო. თუნდეც იცოდე არ უყვარხარ მაინც ბედნიერი იყო და გინდოდეს ყველას მოკვლა ვინც კი მას მიუახლოვდება. იცოდე არ დაბრუნდება და მაინც იმედით ელოდე. ეცადო მის გულში ადგილის დამკვიდრებას. მისი დანახვისას ის კი არ იგრძნო ახლა ვინ ხარ. ხედავდე რა იქნები მომავალში. არ გაინტერესბდეს არავინ , არავის აზრი უბრაოდ მთელ შენს არსებას მასთან უნდოდეს და ყოველთვის ძილის წინ ფიქრობდე არა იმაზე როგორი ხოვრება გექნება, არამედ იმაზე როგორ ბედნიერად იცხოვრებ მის გვერდით. რომც დაკარგო მაინც დაბრუნების სურვილი გკლავდეს რადგან მის გარეშე სუნთქვა გიჭირდეს. და გწამდეს. ოდესმე კვლავ მოვა დრო. როდესაც ჩაკიდებ ხელს და გადახვალ საზღვარს. რომლის იქითაც მხოლოდ თქვენ ორი იქნებით. და იცხოვრებთ დითხანს და ბედნიერად. აი ეს არის სიყვარული. რომელიც შეუძლებელია დავიწყო. სხვა ყველაფერი უბრალო ლტოლვაა ადამიანის მიმართ. ხოლო როდესაც გიყვარს გიყვარს მთელი არსებით და გიყვარს გადაუყვარებლად, დრო კი... მსოფლიოშ ყველაზე დაუნდობელი რამ ამ დროს უძლური ხდება...



№1  offline წევრი moxetiale

eremar
მცენარეს წყალი სჭირდება რომ გაიხაროს. თუ არ მორწყე და მიწა არ გაუნაყოფიერე, არ გაიზრდება, დაუძლურდება და ბოლოს დაჭკნება... ასეა სიყვარულიც! ყველაფერს მოვლა უნდა,თუ არ გამოკვებე და სასუქი არ ჩაუყარე ვერ აყვავდება, ღვარძლი იმძლავრებს მასზე. ერთ დღეს კი საერთოდ გაქრება, რადგან ყველაფერს აქვს დასაწყისი და დასასრული ამქვეყნად, მათ შორის სიყვარულსაც!..

არ გეთანხმები .... მე შემიყვარდა.... მასაც შევუყვარდი მაგრამ საბოლოოდ ცალ ცალკე აღმოვჩნდით. ერთი წელი ერთმანეთისთვის ააფერი გვითქვამს მხოლოდ ვჩხუბობდით და,,ვგესლავდით'' ერთმანეთს. წელიწადზემეტი ხნის შემდეგ შემდეგ მივხვდი რომ მისი დავიწყება შეუძლებელი იყო. და დღეს ჩვენ არჩვეულებრივი ურთიერთობა გვაქვს... არანაირი მორწყვა და არაფერი არ დაჭIრვებია ))) უბრალოდ არ დავივიწყე იმისმიუხედავად რომ ამ ხნის მანძილზე ორივეს გვყავდა შეყვარებული ორივე უდარდელები ვჩანდით მაინც არ გაქრა სიყვარული.... ასე რომ არაჩვეულებრივად ვიცი რისი დავიწყებაა შესაძლებელი და ვისი არა

 


№2  offline წევრი kakulia

მომეწონა,კარგი იყო. heart_eyes kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent