შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უბრალოდ დიალოგი მეგობართან ( შენახული წერილები)


23-03-2016, 12:19
ავტორი shemiyvare
ნანახია 3 055

,,-დადებითი და უარყოფითი ყველაფერს აქვს. ალბათ ასეთი სიტუაციები, რომელიც არ მოგვწონს, გვეხმარება ადამიანის უკეთ შეცნობაში.

-გვეხმარება, მართალია;
შეიძლება ერთი მხრივ სამწუხარო იყოს რაღაცის აღმოჩენა, მაგრამ ასევე სასარგებლოც; როგორც ზოგი ჭირი მარგებელიაო - რომ ამბობენ."

***

,,-დამოკიდებული რაზეც გახდები, ყველაფერი მავნებელია.

-ჰო, ადამიანიც მავნებელია, თუ დამოკიდებული გახდები მასზე:))სიყვარული რომ აშტერებს ადამიანს, ისე რომელი ნარკოტიკი?:))გადავუხვიე ძალიან:))

-გადაუხვიე, მაგრამ... მართალს კი ამბობ.სიყვარული მრავალფეროვანი გრძნობაა.

-გრძნობა,რომლის გარეშეც ვერ ძლებს ადამიანი..ზოგჯერ დაგღუპავს კიდეც, ზოგჯერ კი აგამაღლებს..

-ნამდვილად.

-სიყვარულით დაბრმავებული ადამიანი ათას სისულელეს ჩადის, მაგრამ როცა მიხვდება, რომ ცდება იმ ადამიანში, ვისთვისაც ყველაფერს წირავს, ცხოვრებას სწავლობს.

-ალბათ ასაკზეც დამოკიდებულია.
ადამიანიც რომ იზრდება, ასე თუ ისე ყალიბდება. დინჯდება.

-თუმცა კაი ვარიანტებიც აქვს სიყვარულს. მთავარია ჩვენ, ადამიანებმა შევძლოთ ამ კარგის აღქმა და გათავისება. არასოდეს გაუშვა ის შანსი ხელიდან,რასაც ცხოვრება სიყვარულის სახით გაძლევს.

-მე ვფიქრობ რომ სიყვარული მრავალფეროვანი გრძნობაა, რომელსაც აქვს გარკვეული ეტაპები. ამ ეტაპების ცვალებადობა იწვევს სიყვარულის ცვალებადობას.
სხვა და სხვა ასაკში, სხვა და სხვა კუთხით, სხვა და სხვანაირად გვიყვარს : )

-სიყვარული არ არსებობს ტკივილის გარეშე, ნებისმიერ ასაკში."



№1  offline წევრი kakulia

ძალიან,ძალიან მომეწონა heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent