შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცარიელი


17-05-2016, 18:19
ავტორი lost_girl
ნანახია 1 534

მას,რა თქმა უნდა,შენი შიშველი სხეული უფრო აინტერესებს ვიდრე სული,მაგრამ შენ მაინც არ წყვეტ საუბარს იმაზე რაც გაწუხებს.
რაც უფრო დიდი დრო გადის,მით უფრო მეტად გიხარია საცვლებზე სისხლის ლაქების დანახვა.
სტანდარტულად იწყებს ხოლმე კეფიდან და ყურის ბიბილოზე გიტოვებს კბილების კვალს,ოდნავ ვადისფერს.საცვალს ბოლოს გხდის.სველ ბაგეებს ეხება და იჭერ კმაყოფილ მზერას.რამდენიმე ღერის შემდეგ,სააბაზანოში გადიხარ და წყალს ატან ყველა შეხებას.
ოდნავ ირხევა ხოლმე ქუთუთოები და სანამ ისვენებს,უსმენ მის თანაბარ სუნთქვას.
სექსის დროს შენ ის ყველაფერზე მეტად გიყვარს და მიუხედავად ამისა,რაც უფრო დიდი დრო გადის,მით უფრო მეტად გიხარია საცვლებზე სისხლის ლაქების დანახვა.
სასწრაფოდ ხუჭავ თვალებს,როცა იღვიძებს.მეორე აქტი ჰგავს ბრძოლას.ყელზე შემოხვეული თითები გაიძულებს ისუნთქო პირით და ემსგავსები მომაკვდავ ცხოველს,მონადირის ხელში.
უყურებ მის თვალებში და იძირები,ღრმა ცისფერი ყინულებით სავსე,ცივ ოკეანეში და სურვილიც კი არ გაქვს იბრძოლო.
წამოსვლამდე გისვამს კითხვებს და ამჯერად ყურადღებით გისმენს,დაიმსახურე.გაცილებს უახლოეს გაჩერებამდე და სანამ ავტობუსის კარები დაიხურება,იქამდე მიდის.

რაც უფრო დიდი დრო გადის,მით უფრო მეტად გიხარია საცვლებზე სისხლის ლაქების დანახვა.



№1  offline წევრი kakulia

ძალიან,ძალიან მომეწონა heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent