შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დაუვიწყარი შეგრძნებები


17-07-2016, 00:56
ავტორი It Girl
ნანახია 1 841

დგება მომენტი, ყველაფრის გადაფასების. მომენტი, " რევოლუციის". მომენტი, ახლიდან დაბადების. მომენტი რომელიც " მასთან" ანუ შენთან ბრძოლას გაიძულებს და ჭკუიდან გადაგიყვანს. შენ არ ხარ ვიღაც, შენ არ ხარ ყველა , შენი მსგავსი მე ნანახიც არ მყავს. მინდა გითხრა, რომ შენი თვალები არავის თვალებს არაფრით არ ჰგავს.
უამრავ ადაიანს ხვდები და არავინ არ მოგწონს, მერე კი ვიღაც ერთი მთელ ცხოვრებას გიცვლის, სამუდამოდ. ჩემთვის შენ აღმოჩნდი ის ერთი , რომელმაც მთელი ცხოვრება შემიცვალა. უცბად შემოიჭერი ჩემს ცხოვრებაში და სამი წლის შემდეგ ყველაფერი შემიცვალე, შემცვალე. გამაბედნიერე და გამახარე.
თითქოსდა ჰაერივით მჭირდებოდი და ყველაფერი შეავსე, მთელი გული დაიკავე და ღრმად ჩაიბეჭდე.
და უცებ ეს ხდება, რაღაცას გრძობ და ხვდები, იცი რომ ამ მომენტიდან რაღაცა შეიცვლება ან უკვე იცვლება.
თვალები, თვალები არასოდეს ტყუიან. შენს თვალებში ვხედავ ყველაფერს რაც არ გითქვამს და რისი თქმაც საჭირო არ არის. შენს თვალებში ვკითხულობ ჩემს ცხოვრებას.
მეც ვთვლი რომ სიყვარული- ერთადერთი რამ არის , რასაც შეუძლია სული სრულყოფილი გახადოს. შენმა სიყვარულმა გამხადა სრულუოფილი. იმ ნაწილით შემავსო რაც მთელი ცხოვრება მაკლდა.
იმაზე მეტად მჭირდები ვიდრე შენ გგონია...




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent