შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ფიქრებით აღსავსე დილა


2-09-2016, 04:07
ავტორი It Girl
ნანახია 1 769

ულამაზესი და მშვენიერი დილა. დილადაწყებული შენზე ფუქრებით. ყოველი დილა ლამაზია შენზე ფიქრით , მაგრამ დგევანდელ ცას სხვა ხიბლი აქვს. უკიდეგანოდ ცისფერი შიგადაშიგ ღრუბლიანი, მზის სხივების მცდელობა რომ გამოანათონ საიდანმე.
აივანზე სიგარეტით ხელში, ღრმა ნაფაზ ვურტყავ და ვიხსენებ გუშინდელ საღამოს შენთან ერთად.
ვცდილობდი , ჩემს თავს ვაიძულებდი რომ არ მენახე. გამომდიოდა კიდევაც , მაგრამ შენმა ერთმა ზარმა შემოატრიალა ყველაფერი. დამირეკე და მეც გნახე. უსაზღვროდ თბილი და მზრუნველი დამხვდი რამაც ჩემი გაოცება გამოიწვია.
შენი მკლავები რომლებიც დიდი ხნის შემდეგ ისევ შევიგძენი. შენი ჩახუტება , რომელიც მუდამ მაკლდა და ყოველთვის სითბოთი მავსებდა. შენი მზერა , რომელიც მუდამ მაბნევდა და შენი თვალები რომლებშიც ყველაფერა ვხედავდი. შენი სახე ჩემს სახესთან ახლოს მოტანილი და ვნებისგან აცახცახებული ჩემი სხეული , და ტუჩები რომლებიც შენს ტუჩებზე ამბორს ლამობდა. შენი გახშირებული სუნთქვა რომელიც თითქოსდა ყურში მეჩურჩულებოდა .
ეიფორიაში ვიყავი , აღუწერელ გრძნობებს განვიცდიდი.
მაგიჟებდი , უფრო და უფრო მიღვავებდი გრძნობებს ჩემში.



№1  offline წევრი kakulia

საყვარლობააააააა kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent