შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შენ ..


2-11-2016, 23:32
ავტორი Faithful
ნანახია 2 021

მე,მინდა ბედნიერები ვიყოთ ერთად,მინდა ყოველდილას თუ საღამოს შენით ვიღვიძებდე და შენით ვიძინებდე,მინდა შენი ხელები მეხებოდეს და ყოველთვის მათბობდეს,ისე რომ საერთოდ არც კი ვიგრძნო სიცივე, მინდა დღითი დღე მიმეორებდე რომ გუშინდელზე მეტად გიყვარვარ დღეს და დღევანდელზე მეტად გეყვარები ხვალ! , მინდა სულ ჩემს გარშემო ტრიალებდეს შენი სურნელი ,მინდა აღელვებულზე დამამშვიდო და მიმეორე რომ ყველაფერი კარგად იქნება, მეშენთან ვარ ,არასდროს დაგტოვებ ! ..
როცა ვიკამათებთ,მინდა ჩვენი კამათის პერერივი 5 წუთიც არ გრძელდებოდეს და იმ წამსვე გვენატრებოდეს ერთმანეთი ..არასდროს მინდა მე და შენ გვერქვას ,,ცალ-ცალკე ,, რადგან მხოლოდ ,,ჩვენ,, ასე მირჩვენია ..
ბედნიერივარ რომ არსებობ შენ ჩემს ცხოვრებაში რომ ყოველდილას შუადღეს თუ საღამოს ყოველთვის მავსებ სიყვარულით და მაბედნიერებ შენი ყოფნა-არყოფნითაც, შორს ხარ ჩემსგან ხშირად მაგრამ ვერ ვგრძნობ ამას იმდენად ,რადგან ყოველთვის ვფიქრობ და წარმოსახვაში მყავხარ თითქოს ჩემთან ხარ,მხოლოდ ასე თუ შემიძლია ამის გადატანა ..
შენამდე ყველაფერი ფარსი,სისულელე ყოფილა , გაგეცინება ამაზე მაგრამ , ნამდვილად ვიგრძენიი რასნიშნავს უბრალოდ ,, ნამდვილად,, გიყვარდეს ადამიანი ! .. ბედნიერი ვარ რომ ეს ადამიანი შენხარ და ასე იქნება ყოველთვის ..ერთმანეთისთვის ბევრჯერ გვითქვამს რომ , ჩემსა და შენს ქვეცნობიერებაში ერთმანეთს ყოველთვის ვეძებდით გვიყვარდა ,, ასეც ხდება ხოლმე,,ზოგს უკვირს იქამდე სანამ ამ პროცეს არ გამოცდის, ასეც ხდება ხალხნო, ჩვენ ვაყალიბებთ ჩვენს გონებაში ადამიანს რომელსაც ვიცით დროთა განმავლობაში შევხდებით , ასეც ხდება თურმე .. მე შენ გიპოვე შენ ჩემში ცხოვრობდი უბრალოდ ვერ გხედავდი , მაგრამ ჩვენ ერთმანეთი ვიპოვეთ ,ბედნიერი ვარ ! , ერთადერთი ადამიანი ხარ ვინც ასე შემიყვარდა და არცერთი წამით არ ვნანობ შენთან გატარებულ დღეებს ,რადგან ეგ დღეები ჩემთვის მნიშვნელოვანი იყო არის და იქნება..
ყველაზე ბედნიერი ვარ როცა შენთან ვარ და ყველაზე მოწყენილი შენს გარეშე , მინდა იმდენჯერ გითხრა რომ მიყვარხარ, სანამ ხმა არ ჩამეხლიჩება, ისე ჩაგეხუტო, რომ სუნთქვა შემეკრას , არ ვიცი ასეთ გრძნობას რა ქვია, ეს სიყვარულზე მეტია .. ასეთი სიყვარული არარსებობს მგონი, ეს სიგიჟეა ,გრძნობათა სიხშირე ! ყველაზე მეტად მაშინ მენატრები როცა ვიცი რომ არ შემიძლია შენი ჩახუტება, ეს ყველაზე მძიმე პერიოდი ჩემთვის ..

,, ის რაც არ ისწავლება დიდი სიყვარულია ,,



№1  offline წევრი kakulia

ძალიან ძალიან საყვარლობაა heart_eyes kissing_heart

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent