შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ახალი წლის არომატი


3-12-2016, 01:46
ავტორი lamour
ნანახია 2 032

მახსოვს , 31 დეკემბერია, ცარიელ ქუჩაზე, ხელებ გაშლილი მივრბივარ ...
მის გამხდარ სილუეტს ძლივსღა ვარჩევ.
-ლუკა დამიჭირე , მე აქ ვარ !!! - ორივე ხელს გიჟივით ვაქნევ და ვხტუნაობ.
ის მორბის ჩემსკენ ,მე კი ხელებს ვშლი და თვალებს ვხუჭავ . ვგრძნობ ლუკა აქ არის ...
მისი მწვანე თვალები განსაკუთრებულად ანათებს, ფეხის წვერებზე ვიწევი და ნაზად ვკოცნი ამ სინთლეს. ლუკა უფრო მაგრად მიხუტებს . მე კი , გათოშილი ხელებით მის ხვეულ თმას ვეფერები . პირველი თოვლის ფიფქი ლამაზად ეცემა ოქოროსფერ ბიჭს .
-ლუკა თოვლი ...
-არაფერი არ თქვა, გთხოვ ...
მხოლოდ ფეირვერკების გამაყრუებელი ხმა ისმის , ჩვენ კი უძრავად მდგავართ .
-გრძნობ? -მეკითხება ლუკა
იმდენად ვარ გართული ფეირვერკების ყურებაში ,რომ მისი ხმა არ მესმის .
-გრძმობ ? - ლუკას თბილი ტუჩები ყურებზე მეხება
-რრრას? -დაბნეული ვპასუხობ
-არომატს - ლუკა თითქმის ჩურჩულით მელაპარაკება
ჰაერს ვისუნთქავ , თუმცა ვერაფერს ვგრძნობ .
-ლუკა ცხვირი გამეყინა მგონი -ჩუმად ვხითხითებ .
-ამით არაფერს გრძნობ - მძმედ სუნთქავს და გულზე გრძელ თითებს მადებს.
ჩუმად ვარ , მეშინია არაფერი გავაფუჭო . წუთიერი დუმილის შემდეგ ლუკა აგრძელებს,
-იცი ?აქ ახალი წლის არომატია . თვალს ავლებს გაყუჩებულ ქუჩას , შემდეგ კი მე მისწორებს მზერას .
-როგორი არომატია ეგ?- დაეჭვებით ვეკითხები ლუკას
-თუ არ გიყვარს ვერც გაიგებ ...
-ხო იცი , რომ მე მიყვარხარ - გაბუტული ვშორდები მის მკლავებს.
-მომისიმნე -ის ხელის სწრაფი მოძრაობით მაბრუნებს ჩემს ძველ ადგილას-მოდი დავივიწყოთ ეს ამბავი კარგი ? გთხოვ , თითქოს არც არაფერი ყოფილა.
-ამას ვერ დავივიწყებ -გაბუტული ტონით ვეუბნები ლუკას და
მის მკლავებს ვშორდები

ის ცოტახანს მიყურებს თითქოს ჩემს თვალებში რაღაცის ამოკითხვას ცდილობს .
- მარჯვენა ხელი მაჩვენე - ცოტა ხანი დაეჭვებით ვუყურებ შემდეგ კი , გაყინულ ხელს ლუკასკენ ვიშვერ .
-ახლა თვალები დახუჭე- ისევ ვემორჩილები და დაღლილობისგან დამძიმებულ ქუთუთოებს ერთმანეთს ვაწებებ .
ყურთან სითბოს ვგრძნობ , დაძაბული ვდგავარ, ვერ ვხდები რა ხდება .
-ცოლად გამომყვები ?
თვალებს დენდარტყმულივით ვახელ , ლუკა მეხვევა ,ჩემს მარჯვენა ხელს კი უბრალო ვერცხლის ბეჭედი ამშვენებს .
-ეტყობა პასუხი იცოდი , ჩუმად ვბუტბუტებ და ნაზად ვკოცნი მის ხალებით დაფენილ ყელს .



თვალებს ვახელ და ყველაფერი ლამაზი სიზმარივით ქრება .
ჩემს აივანზე ვდგავარ , ცალ ხელში უკვე გაცივებული უშაქრო ყავა მიჭრავს, მეორე ხელით კი აივანს ვეყრდნობი . ცაზე ფეირვერკები მონაცვლეობით ამოდიან და ჩადიან . სახლში ტელეფონი განუწყვეტლივ რეკავს, შემდეგ კი ჩუმდება ...
ირგვლივ გამეფებულ სიჩუმეს მძიმე ნაბიჯების ხმა არღვევს , ვგრძნობ ის მოდის .
-აქ რატომ დგახარ ? - მისი მამაკაცური ხმა გულს მიჩქარებს
-ასე უბრალოდ ...-ჩემთვის ვიღიმი.
-თუ ასე განიცდი , ეგება თავიდან ...
-ნუ ღელავ - სიტუაციის განსამუხტად მისკენ ვტრიალდები და ვუცინი.
-რატომ შეიცვალე ასე ? - სევდანარევი ხმით მეკითხება.
-მე არ შევცვლილვარ ,დრო შეიცვალა - ისევ ვუღიმი და საკუთარი თავის მიკვირს სიმშვიდეს როგორ ვინარჩნებ.
-გილოცავ ახალ წელს ...- მეუბნება ის და თვალს ჩემს უკან სივრცეს უშტერებს
-ლამაზია არა ?!-ვეკითხები და ისევ ძველს პოზას ვუბრუნდები . აივნის მოაჯირი კი, საშინლად ცივია .
-შემოდი გაცივდები- თითქოს მზრუნველად მეუბნება ის .
-არ მინდა გმადლობთ -ჩემთვის ვბურდღუნებ და ნაცნობ ქუჩას ვაშტერდები .
სიჩუმე ისევ ბატონობს ატმოსფეროზე ... ქაოსი, აზრები ,ქაოსი, აზრები ... ასე გადის ალბათ , ერთი საათი ... ის ისევ უკან დგას ზუსტად ისე ...
-იცი ვშორდებით მაგრამ ერთი რამე ნამდვილად დავასკვენი
წუთიერი სიჩუმის შემდეგ ,ის მის ჩამქრალ მწვანე თვალებს მისწორებს და ძლივსძლიობით მეკითხება,
-რა ?
-შენ მართალი ხარ მე შევიცვალე -ვპასუხობ მე .
ის მოგებულის ღიმილით მიყურებს და თვალებს ისევ ჩემს უკან სივრცეს უშტერებს .
-იცი რატომ ? რაც არ უნდა უცნაური იყო , მეშევიგრძენი ახალი წლის არომატი ...
გაფითრებული ლუკა ჩემსკენ მოიწევს , მაგრამ უკვე ძალიან გვიანია...



№1 სტუმარი Guest

Es yvelaze metad momewona

 


№2  offline აქტიური მკითხველი terooo

კარგია.... წარმატებებს გისურვებ...
ასე ნაადრევი სიყვარული ხო ახალი წლის არომატივიტა... გადის ერთი თვე და უფერულდრება

 


№3  offline წევრი lamour

Guest
Es yvelaze metad momewona

MoonLady
ვაუ... არაჩვეულებრივი იყო. მართლაც რომ ახალი წლის არომატით. ვაუ...

ძალიან დიდი მადლობა heart_eyes heart_eyes heart_eyes

terooo
კარგია.... წარმატებებს გისურვებ...
ასე ნაადრევი სიყვარული ხო ახალი წლის არომატივიტა... გადის ერთი თვე და უფერულდრება


მესიამოვნა ამ კომენტარის წაკითხვა relieved . სწორად გამიგე რისი თქმაც მინდოდა . სამწუხაროა , მაგრამ ასეა

 


№4  offline წევრი Diosa Dela Tristeza

ძალიან მომეწონა❤❤❤❤
ყოჩაღ!

 


№5  offline წევრი lamour

gvanciko_gvancunia
ძალიან მომეწონა❤❤❤❤
ყოჩაღ!

მადლობა ჩემო კარგო kissing_heart

 


№6  offline წევრი nawka

კარგია კარგიიი :-* :-* ყოჩაღ

 


№7  offline წევრი lamour

nawka
კარგია კარგიიი :-* :-* ყოჩაღ

heart_eyes დიდი მადლობა , ჩემო კარგო !

 


№8  offline ახალბედა მწერალი tgvinianidze29

კითხვა რომ დავიწყე, სიყვარული მომინდა... წინა ახალ წელს გული მქონდა გატეხილი, ვერ ვიტყვი ამ 1 წელიწადში გული ბოლომდე გამიმთელდა-მეთქი (შეხორცების პროცესი უდავოდ ხანგრძლივია), მაგრამ... რომ ვფიქრობ ეს ახალი წელი უსიყვარულოდ ჩაივლის-მეთქი, სევდა მაწვება. იმედია წელს, გასული წელის მსგავსად, მოთოვს... ახალ წელს უხდება ფიფქები. თოვლიან ქუჩაში ,,ბასიანიდან" სუფთა ჰაერის ჩასასუნთქად გავალ და... ფიფქებში ახალ სიყვარულს წავაწყდები...

მთავარი პერსონაჟი, ლუკა, თავიდან ჩემს კოლეგას, ოპერატორ ბობის მახსენებდა. ბობიც ფილმიდან გადმოსულს ჰგავს და შიგადაშიგ მაგარი პათეტიკურია.

დასასრულს გული მომეწურა... მგონი ყველა წყვილი შორდება ადრე თუ გვიან... რატომ აქვს სიყვარულს დასასრული? სიყვარულს თუ არა ურთერთობებს... ზუსტად ვიცი ჩემს პირველ სიყვარულს რომ ცოლად გავყოლოდი, მეც დავანგრევდი ოჯახს.

მართალია ეს საკონკურსო სიახლე რაღაც ემოციას აღძრავს და მნიშვნელოვან საკითხზე დაგაფიქრებს, მაგრამ მხატვრული ფასეულობა არ აქვს... ახლავე აგიხსნი რას ვგულისხმობ. მხატვრული კუთხით ძალიან მშრალია, უფრო მეტი მხატვრული ხერხი უნდა გამოგეყენებინა.

საერთო ჯამში მომეწონა.

 


№9  offline წევრი lamour

tgvinianidze29
კითხვა რომ დავიწყე, სიყვარული მომინდა... წინა ახალ წელს გული მქონდა გატეხილი, ვერ ვიტყვი ამ 1 წელიწადში გული ბოლომდე გამიმთელდა-მეთქი (შეხორცების პროცესი უდავოდ ხანგრძლივია), მაგრამ... რომ ვფიქრობ ეს ახალი წელი უსიყვარულოდ ჩაივლის-მეთქი, სევდა მაწვება. იმედია წელს, გასული წელის მსგავსად, მოთოვს... ახალ წელს უხდება ფიფქები. თოვლიან ქუჩაში ,,ბასიანიდან" სუფთა ჰაერის ჩასასუნთქად გავალ და... ფიფქებში ახალ სიყვარულს წავაწყდები...

მთავარი პერსონაჟი, ლუკა, თავიდან ჩემს კოლეგას, ოპერატორ ბობის მახსენებდა. ბობიც ფილმიდან გადმოსულს ჰგავს და შიგადაშიგ მაგარი პათეტიკურია.

დასასრულს გული მომეწურა... მგონი ყველა წყვილი შორდება ადრე თუ გვიან... რატომ აქვს სიყვარულს დასასრული? სიყვარულს თუ არა ურთერთობებს... ზუსტად ვიცი ჩემს პირველ სიყვარულს რომ ცოლად გავყოლოდი, მეც დავანგრევდი ოჯახს.

მართალია ეს საკონკურსო სიახლე რაღაც ემოციას აღძრავს და მნიშვნელოვან საკითხზე დაგაფიქრებს, მაგრამ მხატვრული ფასეულობა არ აქვს... ახლავე აგიხსნი რას ვგულისხმობ. მხატვრული კუთხით ძალიან მშრალია, უფრო მეტი მხატვრული ხერხი უნდა გამოგეყენებინა.

საერთო ჯამში მომეწონა.


დიდი მადლობა საყვარელო . შენი შენიშვნა მიღებულია! heart_eyes
უბრალოდ ეს ისტორია იმდენად ჩემია , იმდენად ახლოსაა , რომ არაფრით არ "შემილამაზებია" . ჩავთვალე ჩემს თავს ველაპარაკებოდი...

 


№10  offline წევრი kakulia

ძალიან ლამაზი ჩანახიატიაა heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent