შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მენატრება


11-12-2016, 19:27
ავტორი marqetele
ნანახია 1 569

მონატრება...იცით რა არის მონატრება ?! იხსენებ მის ღიმილს გამოხედვას საქციელს მის სითბოს ჩახუტებას ... იცით რა რთულია იმის გაცნობიერება რომ სამუდამოდ დაკარგე ?! უყურებ როგორ ერთობა სხვასთან ერთად, ეხუტება,კოცნის. ამ დროს რას განვიდით ჩვენI? ტკივილს უდიდეს ტკივილს რომელსაც დრო კურნავს. სიყვარულს ყოველთვის თან ახლავს დიდი ტკივილი თავისი პატარ-პატარა პრობლემები. რომლებიც ნელ-ნელა დიდდება სწორედ ეს წვილმანები გაშორებენ ერთმანეთს .უაზრო ეჭვიანობა:რატომ იყავი ამასთან ერთად ? ვინაა ეს გოგო/ბიჭი? რატომ წერ ამას? და ა.შ ეს უნდობლობა ადამიანებს გვღუპავს. ვუჯერებთ ვიღაცის სულელურ ჭორს და ამის შედეგად ვიწყებთ კამათს. სიყვარული ნდობაზე, ურთიერთ გაგებასა და ერათმანეთის პატივის ცემაზეა დამყარებული და რა გამოდის: ჩვენ თუ სხვის ნაბოდვარს დავიჯერებთ და ჩვენს მეორე ნახევარს არც კი მოვუსმენთ არ მივცემთ საშუალებას თავი იმართლოს უბრალოდ ვშორდებით . ეს ხომ უაზრობაა . ერთ რჩევას გაძლევთ თუ გაითვალისწინებთ რათქმაუნდა : არასდროს შეიტანოთ ეჭვი თქვენს მეორე ნახევრებში. ნუ მისცემთ მესამე პირს ჩაერიოს თქვენს ურთიერთიბაში. გიყვარდეთ ერთმანეთი ისეთები როგორიებიც ხართ .გამოიჩინეთ მეტი სითბო და ყურადღება რადგან ეს ყველაზე აუცილებელია.
პ.ს ნოსტალგია მომაწვა... დიდი ხანია რაც ვკითხულობს სხვის სიახლეებს და გამიჩნდა სურვილი პატარა ჩანახატი გამეკეთებინა.იმედია მოგეწონათ მარიამი



№1 სტუმარი snejka

eh ....getanxmebi, magram asetia adamiani, is edzvirfaseba rac wartmeuli aqvs, samwuxarod gvian vxvdebitchvenive shecdomebs da mere didxans vaanalizebt ase rad moxda....

 


№2  offline წევრი kakulia

ძალიან ლამაზი ჩანახიატიაა heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent