შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მუდივი წუწუნი?!


26-02-2017, 15:47
ავტორი ელე♥
ნანახია 1 110

სულ მინდოდა რაღაც დამეწერა ჩემს ფსიქოლოგიურ მდგომარეობაზე,თითქოს სულ კარგ ხასიათზე ... კარგად.. მაგრამ უცებ ხდები შენს თავში ჩაკეტილი,ეჯაჭვები შენს თავს იკარგები მასში,უსმენ მუსიკებს სხვადასხვა სტილის ... გაინტერესებთ მიზეზი? ხო იცით ადამიანი საკუთარ თავს რო გაუკეთებს ისე სხვა ვერაფერს ვერ გიზავსო,აი ზუსტად მასეა ჩემი საქმე.საოცრად ნიჭიერი ვარ მასეთ საკითხებში :დ სულ რაღაცას ვუჩალიჩებ ჩემ თავს ... მოკლედ რას გიყვეებოდით: ერთმაა საოცრად გიჟმაა და შეშლილმაა გოგოომ გაიცნო ერთი ნუ ჩემთვის ყველაზე კარგი ბიჭი.. ხო იციით რასაც სხვას გაუკეთებ იგიივე გიბრუნდებაო მგონი მაგის დროც მოვიდა?! ყველაზე მეტად დაასაწყისი მიყვარს ურთიერთობის ყველაზე ტკბილია და მხოლოდ ორი ადამიანისაა,დაიწყოო ურთიერთობაა.. გაგრძელდა სასიამოვნოდ ,გრძნობ რომ თითქოს შენიაა.. შენიანიაა გადიის 1 კვირაა, 2 კვირაა,გადის 3კვირაც დაიწყო 4 კვირა .. ცოტაა რაღაც არეულობას გრძნობ რა ხდება? უსვაამ შენ თავს სულ ამ კითხვას .. უსვაამ უსვაამ .. არსაიდანაა პასუხი! მერე იწყეება განუწყვეტელი წუწუნი... უცებ ხდება საოცრად ყურადღებიანი,თბილი,ტკბილი მაგრამ გადის რამოდენიმე დღეე ისეევ გაურკვევლობაა... ჩნდება კითხვაა როდიის უნდა დასრულდეს ეს გაურკვევლობა ოღონდ ისე როო ეს ადამიანი არ გაქრეს ჩემი ცხოვრებიდან ,უსუსური ხდები ამ დროს მაგრამ მაინც ვერ იმჩნევ ყველაფერს .. რატოომ? უუფლებო ხარ უუფლებოო ... მოკლედ რატოო დავწერე ეს ყველაფერი დავღალეე ყველაა წუწუნით და სადმეე უნდა ამომეთქვაა !



№1  offline წევრი kakulia

რა კარგი ჩაანახატიააა heart_eyes

რა კარგი ჩაანახატიააა heart_eyes მიხარიხარ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent