შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჰოპ


26-02-2017, 21:37
ავტორი lanaachka
ნანახია 1 613

ნახევრადზეწარგადაფარებული შერცხვენილი მუხლის თავები მკერდი აზიდული კერტები ქცეულან დვრილებზე დიდად თვალები კუშტად წყლიანი მტევნები სველი რბილია ჯერაც ბაყვი ცალი უნდოდ გადაფარებული საშოს მარცხენა ნაწილს გონება გათიშული თითქოს მოაზროვნე ტუჩები ნერწყვვიანი თრთოლავენ კვლავაც მაჯები წვრილი ხელები უმანკოდ გარიყულები ეკვრიან თეძოს თეძო გაწეული მუცელი დაჭიმული ძუძუები ცახცახებენ კვლავ ჯერაც მკვრივები აი გამოჩნდა მეორე თეძო მეტად ძლიერი მეორე ტუჩი ენა აზიდული კერტებს დაწვდენილი ბოქვენზე ოდნავ შესამჩნევი თმა დაკუნთულ მუცელზე აქა-იქ ამოზრდილან თამამი ღინღლები ყელთან გამოწეული ხორხი ადის და ჩადის ხელი ცალი ძლიერი ნაზად ებჯინება ძუძუს თავს ხელი მეორე ცურდება ქვემოთ ფეხებშუა თითი შუა თითი საჩვენებელი თითი ცერა თითი ნეკა მორიგეობთ ასრიელდებიან აღგზნებული ს ზედაპირზე იჭიმებიან კისრის მალები, ტკაც. იწყება ძნელად მისაღწევი ერთიანობა ჰარმონიული კოშკი ოთახის ჭერზე ჩამოკიდებული ფერადი ქვები ეწებებიან ერთმანეთს ჩაეყარა საფუძველი კოშკის მშენებლობას უკვე მეორე ქვა აი მესამეც ენა უფრო ძლიერი სრიალებს ნაზი ქუთუთოს თავზე კიდევ ერთი ქვა მუცელი შეეხო მეორე მუცელს ჭიპი ჭიპის წილ მკერდი მკერდის წილ. ჰოპ! საოცარი მხურვალება ტემპერატურა აღწევს 451 გრადუსს ლოყები იბერება საოცარი უკმარისობა არა მხურვალების არამედ ჰაერის არასაკმარისი სივრცე არასაკმარისი ჰაერი და საკმარისი მაჩვენებელი აღგზნების არის სხეული არა ორი არამედ ერთი სამუდამოდ შეკავშირდნენ თითქოს ისინი და იქცნენ რომელიმე ქიმურ ნაერთად კვნესა ძლიერი კვნესა მორცხვი აი იწყება კოშკი გალამაზდა სამი მხირდან ორი ფანჯარა სინათლემ შეაღწია მასში ხელები ულმობელი წინათ უმანკოდ გარიყულები შემოეჭდობიან ძლიერ ზურგს გაჩნდა ნაკაწრები სისხლიანი ფრჩხილები დგება ჟამი ევერესტმა უნდა ამოავსოს მარიანის ღრმული თეძო მაღლდება ცალი ფეხი ჰაერში ცალიც გაჭიმული როგორც ისარი მაჩვენებელი 12-ის კვნესა ჩუმი იმატებს კვლავაც დახორკლილი მკერდი ხდება საოცრად რბილი თვითკმარი ჰაერის გაუჯერებელი ბუშტუკები სკდებიან მორიგეობით ხშირდება სუნთქვა აღარ არის ჰაერი არა ოთახში არამედ სამყაროში უკვალავი თოვლის გვირაბი შეანგრია ძლიერმა ბიძგმა გახდა შეურაცხყოფილი სისხლიანი ზეწარი იმატებს შიში, შიში შეხების ტკივილი სხეულში ტკივილი სულში სირცხვილი პირველი განცდა პირველი აფეთქების მოლოდინი და მტანჯველი სურვილი იყოს პირველი ხვალაც. უნდოდ შერცხვენილი თვალები ლამობენ დახუჭვას, სურთ რომ დამთავრდეს ტკივილი ტკივილი მანკიერი გულში შემორჩნილი უმანკოება სჯაბნის , კოშკი ამაღლდა გახდა დიდებული სრულფასოვანი ორგაზმის საწყისი ჯაჭვი შემოეკრა გალავნად და აი ისიც იყო ხმა უზარმაზარი უნცაური კოსმიური აფეთქებისა წამი სანატრელი, წამი დიდებული სუნთქვაშეკრული დახუჭული თვალები ორგაზმს მიღწეული განსხეულებული სულები არა ორი არამედ ერთი ქიმიური ნაერთი აი გამოჩნდა სახურავი კოშკის. გაათაავეს.



№1  offline წევრი kakulia

რა კარგი ჩაანახატიააა <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent