შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უაზრობა მგონია...


4-03-2017, 23:43
ავტორი likaqavtaradze
ნანახია 1 191

მესმის საათის ხმა რომელიც ძალიან არ მიყვარს.. არმმიყვარს საათებიი .. საშინლად არმიყვარს.... ვცდილობ ცხოვრების რთულ მომენტებს ვებრძოლო მაგრამ ეს ძალიან რთული და მტკიივნეულიი.. ხანდახან ისე ვივსები ბოგმიიით.. ხანდახან ისეთი ბოროტი ვხდები..ხანდახან ისეთი ცუდი ვარ... მაგრამ ხანდახაან... ზოგჟერ გამოიგვიძებს ნათელი წერთილიც ... მაგრამ ზოგჯერ.. აკვირდებიი ცას და ფიქრობ ცხოვრების შეცვლაზეე..ალბათ მილიონჯერ მიფიქრია ამაზე.. ხვალ სხვანაირად იქნება.. მაგრამ არაა. გავიდა დრო და კიდევ ვამბოობბ ... ხვალ სხვანაირად იქნება.. მაგრამ არა.. არც არაფერი არ არის სხვანაირადდ. არაფერი იცვლებაა.. რაგაც წვრილმანების რაც მნიშვნელოვანი არ არისს.. გინდა ბედნიერი იყოო... და არაფერი გადარდებდეს.. ეს სასიამოვნოაა. მაგრამ ზოგჯერ ვფიქრობ რომ არა ცუდი რაგაცეებისს ხომ ვერ ვისწავლიდი ბედნიერების ფაასს... ვაკვირდები ქუჩაში მოსიარულე პატარა ბავშვებს ზოგიი ისეთი ლაგი და ბედნიერიაა.. ზოგს მოწყენილი სახე დაჰკრავს ... გიხარია როცა ბედნიერებას ადამიანის თვალებში უყურეებბბ.... შენ ბედნიერებასაც კიიი გაწირავ ოგონდ ყველა გიმილიანი დაინახოო... ძნელია ჩემი გაგებაა..ძალიან რთულიაა... გრმაად ვერავის ვუგეებ.. ზოგჯერ დედაჩემსაც კიიი... ჩემგან ძალიან შორს არიაან.... დაბრკოლებები .. ეს გამოცდებია რომელიც ჩვენი გადასალახია..ხშირად ვიქნევ ხეელს.. ხშირად ვსაყვედურობ გმერთს..მაგრამ ამ დროს შეცდომას ვუშვებბ.. ტკივილი.. ეს იმდენჯერ დამფლებიაა... შინაგანი ტკივილი.. როცა მეგობარს კარგაავ .. დასანანიაა.. და იხსენებ მასთან გატარაებულ დროსსს... მეგობარი რომელსაც ვერავინ ჩაანაცვლებსს.. ცუდია როცა არ შეგიძლია სენ შEცდომაზე დალაპარაკება ... შეუძლებელია რადგან ეს როგორც კანონი ისე არის აკრძალული ჩემთვის.. სიმარტოვე ესეც ძნელიაა... შეიძლება გყავს ოჯახი..დედა და მამა.. ძმაა..ბებია.. ბაბუა.. მაგრამ მაინც მარტო ხაარრ.. ყოველთვის მიჭირს და მიჭირდა ჩემი გრძნობების გადმოცემაა... ახლაც ალბად ბევრისთვის ვბოდავ თუნდაც ყველასთვისს... მაგრამ მაინც ჯგაპნიიი... მაინც გაქვს იმედი.. ყველაფრის მიუხედავაად წევ თავს და აგრძელებ გზაასს.... ესაუბრები ადამიანებსს..და რაც გულში გაქვს ნახევარს მაინც უყვები დედაას... იქ გულში მოსვენებას არ გაძლებს და მიტომმ.. გინაა გაუგო კარი და გამოუშვა მაგრამმ ყველასთან ვერ გაუშვებ... მხოლოდ შEნი თავისთვის იტოვებ ყველაასს.. ბევრი დანებებისს შემდეგ მაინც კოცნი და ეხუტები ..ვინც გული გატკინააა. ...რ აგან მაინც გიყვარსსს.. მიანც იტოვებ იმედს გულში..მაგრაამ რთულია შენარჩუნება ....




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent