შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიბერე...


15-04-2017, 13:58
ავტორი dikunia
ნანახია 2 238

სიბერე ალბათ სწორედ ის დროა როცა ყველა თავის ცხოვრებას გადახედავს, გაიხსენებს, დაფიქრება და შეაჯამებს რა უკეთებია კარგი და რა ცუდი, მიხვდება რა ადამიანია, როგორი მაგალითი იყო მომავალი თაობებისთვის. სიბერე ალბათ ის დროა როცა უნდა თქვა და გააკეთო ის რისიც ახალგაზრდობაში გეშინოდა, როცა წარსულში დაშვებული შეცდომები აღიარო და მოინანიო, როცა არაფერი დაგრჩენია გარდა იმისა მომავალ თაობაზე იზრუნო. მაინც რა არის ადამიანი?? რომ იბადება – ტირის, გარშემომყფთ ყველას უხარია, რომ მოკვდება კი ყველა მოთქვამს მის გარდა… სიბერე ყოველთვის ასოცირდება ჭაღარა თმასთან, დაღლილ-დანაოჭებულ კანთან და რა თქმა უნდა სიკვდილის მოახლოებასთან. სიბერე ის დროა როცა უბრალოდ უნდა დაჯდე და დატკბე განვლილი ცხოვრების მოგონებებით, დაკარგული მეგობრების, ლამაზი დღეების, მხიარული თავგადასავლების გახსენებით, მაშინ ყველა წყენა და ტკივილი გავიწყდება ალბათ… მოხუცი რატომღაც დღევანდელ მოზარდებში დაჩაგრულია, თუნდაც ერთ მაგალითს გეტყვით: მეეზოვე ქუჩას გვიდა, გვერძე სკამზე ახალგაზრდა წყვილი ისხდნენ და მოურიდებლად ეალერსებოდნენ ერთმანეთს, მოხუცი იმ ადგილს მიუახლოვდა ბიჭმა კი აგრესიულად მიმართა -გადი რა ქალო იქით მოგავე!… ქალს რა თქმა უნდა ეწყინა მაგრამ მაინც დალოცა -კარგი შვილო, ოღონდ შენ იყავ კარგად… განა ეს ცოტაა?? ასე რომ სანამ დროა გავუფრთხილდეთ, მათ მხოლოდ ელემენტარული ყურადღება და პატივისცემა სჭირდებათ,მათი დამსახურებაა თუნდაც აქამდე რომ მოვედით..უბრალოდ გვახსოვდეს ყველას რომ “ჩვენც დავბერდებით”

და მაშინ მოიმკი რასაც დასთესავ…

ლევ ტოლსტოი – სიბერე სულ ორი ნაბიჯით უსწრებს სიკვდილს…




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent