შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვერც ამას მოვერიე...


3-06-2017, 19:31
ნანახია 1 507

მე არ ვარ იდეალური. ისევე როგორ შენ ან ის ქალი, ქუჩის ბოლოს გაზეთებს, რომ ყიდის... მე არავინ ვარ. ისევე როგორც შენ და საერთოდ აქ არსებული ყველა სულიერი....
და მაინც... სარკის წინ მომზირალი, საკუთარი ანარეკლის შემყურე, თავს ზიზღით გვერდით ვწევ და უკვე მეათასჯერ ვსვამ კითხვას, "ვინ ვარ მე?!" ის ცხადია, რომ არავინ ვარ და არაფერი გამაჩნია.
ის ხომ ცხადია, რომ ყველასთვის ერთი ჩვეულებრივი სულიერი ვარ.
ის ხომ ცხადია, რომ ყველაზე მეტად მარტო დარჩენის მეშინია და ამას ვერაფრით მოვერიე.
ის ხომ ცხადია, რომ როდესაც ქუჩაში გავდივარ ვხედავ ადამიანებს, რომლებსაც სახეზე აწერიათ პრობლემები და რამდენად წარმოუდგენელიც არ უნდა იყოს ისიც, თუ რა ჰქვიათ მათ პრობლემებს და მეც ჩემდაუნებურად ვერთვები ამ უკვე დაპროგრამებულ ხალხთა რიგებში, ვერც ამას მოვერიე.
ის ხომ ცხადია, რომ მთელი არსებით მძულს ის რაც დღეს ჩემ თავს ხდება და მეც, უიმედო მაგრამ მიზანდასახული ვცდილობ ჩემი და ჩემს გვერდით მყოფთა ცხოვრების უკეთესობისაკენ შემოტრიალებას, მაგრამ ეს ამაზრზენი ყოველდღიურობა თავს არაფრით მანებებს.. ვერც ამას მოვერიე.
ამბობენ:"რაც არ გვკლავს ის გვაძლიერებს"-ო, მე ყველაფერი მკლავს, რადგან არაფერი მაძლიერებს..
ვერც ამას მოვერიე.


უბრალოდ რამე, რომ არ დამედო.. რაღაც, რომ არ დამეწერა.. ცოტახნით მაინც, რომ არ მოვშორებოდი სასტიკ რეალობას..
უბრალოდ, ვერ გავუძლებდი!



№1 სტუმარი Whole world

ჰეი მეც ვიცი რომ ცხოვრება ნაგავია რომელშიც ყოველდღიურად უფრო და უფრო მეტად ეფლობი და ყროლდები მაგრამ არსებობს გზები რომ თავი ნორმალურად იგრძნო. გიYხრა თავს კარგად იგრძნობ მეთქი? არ გეტყვი იმიტომ რომ დღემდე კარგად კი არა ნორმალურად ვარ. ეცადე არ გატყდება სამყარო გატეხილია ისევე როგორც თითოეული ჩვენგანი ხომ ხვდები უბრალოდ გატეხილი სათამაშოები ვართ რომელთა შეკეთების თვის თავი არავინ შეიწუხა მაგრამ არაუშავს შეეგუები გამაგრდი ხვალ უარესი იქნება.

 


№2 სტუმარი l,m not sick

ნაცნობიააა
იცი რა?
შენ არ ხარ სუსტი
გაუძლებ!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent