შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სირთულები


13-07-2017, 08:40
ავტორი Deucex
ნანახია 1 016

დიდი ხანია არ დამიწერია არ ვიცი რა მჭირს თითქოს აზრებუ გაფეფანტა თითქოს სადღაც გაურკვევლიბაში ჩავარდი და უშედეგოდ ვცდიობ ამოავლას. ისევ ვერ ვიჯერებ რომ შენგან შორს მომიწია წასვლა ისევ ვერ ვიჯერებ რიმ შენს ლამაზ და სათუთ სახეს ვერ ვხედავ ეს თითქოს კოშმარულ სიზმარს გავს სადაც არიც გამოფხიზლება ჯობს თუ სიზმრის სცენარის მიყოლა მეც ასე წერით ვიმშვიდებ თავს სხვა რა დამრჩება ამ სტროფების და სტრიქონების გარდა ყველას გადაავიწყდება ტანჯული მწერალი რომელიც მონატრებულ სიყვარულზე წერს ეს ხომ ზედმეტად ბანალურია ბევრს არც სჯერა ასეთი გრძნობის ბევრმა საერთოდ დაკარგა სიყვარულის შეგრძნება ასეთ ადამიანებს როცა ვხვდები რომ სწორედ აქედან იწეყება აპოკალიპსი როცა ყველა ადამიანი სიყვარულს დავკარგავთ რადგან სიყვარული ამოძრავებს და აცოცხლებს ამ ტანჯულ სხეულებს ის გვმატებს იმ სიხარულს და სევდაც რომელიც ჰაერივით გვჭირდება. ასე გარიყული ყველასგან ვივუყვები უცხო ქუჩებს ამინდი სევდას მიმატებს ისიც განიცდის ჩემთან ერთად თითქოს ჩემი ახლობელი იყოს...იცით დღეს ღამის მოლოდინში ვატარებ დავწერო ტექსტი და დავიცალო ტკივილებისგან ღამე ჩემი მესაიდუმლეა და საუკეთესოც კი ის ყოველთვის მიგებს და არასდროს მღალატობს და თითქოს მკარნახობს ამ სიტყვებს და გრძნობებს ალბათ თვლით რომ გავგიჟდი ... უბრალოდ გეტყვით რომ მართალი ხართ ჩემი ცხოვრება სიგიჟის გარეშე უაზრო და მოსაწყენი იქნებოდა ადამიანებს ვისაც სიგიჟები არ სჩვევიათ ისინი სხივი ნაკარნახევით ცხოვრობენ,გიჟებს კი როგორც მოგეხსენებათ სხვის კაპრიზები არ გვსიამოვნებს და თვითონ ვიქმნით საკუთარს ყველაფერს.იცით ძალიან დავიღალე ამდენი ტანჯვით ოხვირთ ბევრჯერ მინატრია რიმ ვინმეს ჩავეძაღლებინე რათა მომეხსნა ამქვეყნიური ტანჯვა მაგრამ მაშინვე მახსენდებოდი და ვხვდებოდი რომ თუ გინდა გყავდეს საოცნებო ქალი ყველანაირ ტანჯვას უნდა გაუძლო რადგან ეს შენი სასჯელია ორი რაღაც ერთად ხომ არასდროს მოდის.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent