შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიგიჟით სავსე ფიქრები


16-11-2017, 02:36
ავტორი Deucex
ნანახია 1 214

ოთახში ვზივარ მშვიდად გავყურებ ქალქს რომელიც ნელ ნელა ცარიელდება ირგვლივ ყველგან ბოროტება დაძრწის ხალხიც ნელ ბელა იფიტება და ადამიანობას კარგავს,ხელებ შეკრული გამოვყავარ ხალხს სინათლის შუქზე თავი მაღალა მაქვს აწეული და ცას ვუყირებ გულში ვეკიტხები ღმერთს რატო უფალო რატომ,რატომ გაგყიდა ხალხმა რატომ დაგივიწყა ირგვლივ მყოფი ხალხი მიყურებს და იცინის.... არ მწყინს უფრო მეტიც მათ შენხედვარე ცრემლი მადგება რადგან ვეღარ ვხედავ საზოგადობას ცხოველათ ქცეული ადამიანები რომლებიც მხოლოდ სანახაობა და სხვისი ტანჯვა აინტერესებს ყოველი წმინდა დაკარგული გაღორებული არსებები...ვიცი ისევ ჩამქოლავენ ისევ მესვრიან ტალახს ჯანდაბას ამასაც ავიტან ვიცი ბოლო გამოცდა ესეც უნდა გადავლხო და მორჩა დამთავრდება ტანჯვა ჩემი ვეწევევი სულიერ სიმშვიდეს და აი ბოლო ჯერ გავხედე მზის შუქს და განაჩენიც აღსრულდა.ხალხი მალევე დაიშლა ალბათ მობეზრდათ ერთი გარდაცვილი გიჟის ყურება არადა როგორი იმედი მქონდა სიკვდილის მერე მაინც დავაინტერედებდი ვინმეს.ჩემი ცხედარი მოისროლეს სადღაც ქალქ გარეთ ჩემი სახელი და გვარიც ჩემთან ერთად დამარხეს...სიჩუმემ დაისადგურა თვალებზე არა ამ ქვეყნიური სინათლე დამნათებდა როცა თვალები გავახილე აღმოვნჩნდი გაშლილ მინდორზე ალბათ ეს სამოთხე იყო თუ ეს სამოთხე იყო ძალიან ბანალური და მოსაწყენი ყოფილა წინ გამიარა მოგონებებმა,და რაღაც მძიმე ვიგრძენი გულის სიღრმეში მერე გავითიშე და სრულიად ბნელ ოთახში გავიღვიძე ახლა კი მივხვდი ეს სიზმარი იყო სიზმარი რომელიც ძალიან მინდოდა ამხდარიყო რათა ამ სატანჯულს ისევ სიკვდილი მერჩივნა....კარების გახსნის ხმა გაისმა და შემოვიდნენ ჯალათები და გაიყვანეს პაციენტი ნომერი ექვსი სამკურნალოდ,სასცილოა ის ხალხი მკურნალობს რომელსაც აქეთ სჭირდება მკურნალობა და გამოფხიძლება...გამოფხოზლდი ეროო გამოფხიზლდი ხელი მტაცეს ჯალათებმა და ისევ წყეული ძილის წამალი გამიკეთეს დაე ისევ დამესიზმრება განაჩენის აღსრულება და ისევ გავიღვიძებ ბნელ ოთახში სადაც მხოლოდ ჩემი ერთგული მეგობარი სიჩუმე დამხვდება.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent