შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მონოლოგი


21-06-2018, 14:52
ნანახია 1 723

უმიზეზოდ მინდა სიჩუმეში სიმშვიდე..????
უმიზეზოდ მინდა ქვითინი ან არა/და ღრიალი..????‍
უმიზეზოდ მინდა გზა რომელიც არ სრულდება..????
უმიზეზოდ მინდა ცას აწვდენილი ხეების ხეივანში ხეტიალი..????

უმიზეზოდ მინდა დედის კალთაში ძილი..????‍????
უმიზეზოდ მინდა დედას ყველა ნაოჭი დავუთვალო და სათითაოდ დავუკოცნო..????

უმიზეზოდ მინდა სამშობიარო ოთახს გარეთ დგომა და ბედნიერი ადამიანების ყურება, რომლებსაც თეთრ ხალათიანი ამცნობს -გილოცავთ თქვენ ულამაზეზი გოგოს&ბიჭის ან სულაც ორივეს ერთად მამა გახდით..????????‍????‍????‍????
უმიზეზოდ მინდა ყველა ბავშვთა&მოხუცთა&ცხოველთა თავშესაფრების მისამართები გაქრეს ლოკაციიდან მათი არასაჭიროების გამო..????????‍♀️????‍♂️????????
უმიზეზოდ მინდა ყველა ემიგრანტის ოჯახში იყოს სამზადისი.. ხმამაღალი დაუფარავი ემოციებით ნათქვამი "ჩქარა საცაა ის აქ იქნება!"????
უმიზეზოდ მინდა სათნო მოხუცებს დამჭკნარი ხელები დავუკოცნო

უმიზეზიდ მინდა დავთვრე და იგვლივ მყოფთ ვუთხრა რომ მიყვარს ყველა განურჩევლად სქესის&ასაკის&წარსულის&აწმყოს თუ მომავლისა..????
უმიზეზოდ მინდა თავხედურად ლამაზმა ალიონმა გამაღვიძოს..????
უმიზეზოდ მინდა მზისგულა გოგონებით სავსე მინდორში ჩავიკარგო ????????????????
უმიზეზოდ მინდა ფერადი კაბებით ???????? ვიწანწალო სიმწვანეში ჩაფლულ ტყეში და შევაჯიბრო ფერები.. ????????
უმიზეზოდ მძულს მთვარე! ???? ის ისე ახლოა ვარსკვლავებთან!
უმიზეზოდ მინდა ყველა ვარსკვლავი ისე ძლიერად ჩავიკრა გულში დაძინებისას რომ გათენებამ ვერ წამართვას! ????????
უმიზეზოდ მინდა ისე იწვიმოს თავი დავკარგო????????მინდა წვიმის ხმას სიცილი შევაჯიბრო????????
უმიზეზოდ მინდა სასწაული რომელსაც ახალი დღის გათენება ქვია ღრმად შევიგრძნო და დავაფასო
უმიზეზოდ მინდა მუსიკაში ჩავიძირო ????????
უმიზეზოდ მინდა სიყვარულზე შეყვარებულმა დავიძინო და ფერადი სურვილებით გავიღვიძო!!!



დიდი მადლობა ❣

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent