შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გაგაქრობ!


26-10-2018, 21:21
ავტორი ზღვა))
ნანახია 1 074

როგორ შეგიძლია ასე მატკინო? როგორ? ნუთუ ვერ ხვდები რა უბედურებად გაჩნდი ჩემთვის? ყველაზე ბედნიერ უბედურებად...ყველაზე დიდი სიყვარულით მძულხარ, ვერგიტან, ვერცერთ წამს ვერვიტან და ვერ ველევი შენთან დაკავშირებულს,როგორ ურცხვად დგახარ და მიყურებ, როგორ ურცხვად მიღიმი, ნუთუ ასეთი ხარ? ასეთი პირფერი ? ამოიღე ხმა! თქვი რა თქვი! კმარა! გეყო! ნუ მაწამებ მაინც! ყოველ დღეს ნუ მიქცევ მაინც ტკივილად, გეხვეწები,მიშველე,შენგარდა ჰოიცი რო ვერავინ დამეხმარება? რატო მკლავ ტოველი ღიმილით? რატო აღვივებ ეჭვს ჩემში? არიცი,ყოველი შენი სმს რო მაბედნიერებს? ყოველი მოკითხვის მერე რო დამყვება პოზიტივი? და მერე რაა ? იმედის ნაპერწკალს აჩენ და ქრები...გეყოს რაა...დაამთავრე გთხოვ....მოდი....ან.....წადი,გადამარჩინე ან მომკალი,შენ ვერ წარმოიდგენ როგორია მოწერაც რო არ შემიძლია იმის შიშით ვაი და არ დაგკარგო,არცვიცი როგორ დავიცალო, განა გამიგებს ვინმე? განა მომისმენს ვინმე? არა და არც ვაპირებ თქმას, არ მინდა ტკივილით შეგაწუხო მაგრამ,აღარ შემილია,გააკეთე რა რამე,უკვე მერამდენე ღამეს ვათევ შენით იცი? როგორ ჩამარხული მყავდი გულშ ღრმად,როგორ მეუბრალოებოდი და უეცრად რატო ამოხეთქე? თუ უნდა გეთანჯე ისევ რაღას გამახსენე? ო, რა ღემად გაქ გადგმული ფესვები ჩემში,მაგრამ,ამოგკვეთ,სათითაოდ გადავჭრი ყვველა ძირს,მტკენ გესმის და დავასრულებ ამას,გაგაქრობ! გეფიცები გაგაქრობ ჩემგან! ჰო ვიფიცებ რადგან არმინდა არარეალურს შევნატროდე,არც შენ მინდა გატკინო,ამიტო აუცლებლად გაგაქრობ,გპირდები! გპირდება შენზე პლატონურად შეყვარებული ადამიანი! დაგასრულებ! დაგამთავრებ ჩემში!



№1  offline წევრი ზღვა))

eremar
ნამდვილი მასხარა!

დამთავრდი, ამოიწურე...აღარ ხარ ჩემში!
კი არ გაგაქრობ,შენ გაქრი უკვე!
კი არ დაგასრულებ, დასრულდი უკვე!
არ გჯერა? დაგაჯერებ უცებ!

❤❤????

 


№2  offline წევრი teengirllove

ჩემი სიამაყე ხარ შენ ..ვიზიარებ შენს ტკივილს , სიყვარულს და ყველაფერს

 


№3  offline წევრი ზღვა))

teengirllove
ჩემი სიამაყე ხარ შენ ..ვიზიარებ შენს ტკივილს , სიყვარულს და ყველაფერს

მაინც ვერ შევძელი,ვერ დავასრულე,მაინც ყვავდება ჩემში

 


№4  offline წევრი Magnitomania

ძალიან ემოციური და ამავდროულიად ბევრის მთქმელი ჩანახატია, კარგად გაქვს ყველაფერი გადმოცემული, აშკარად იგრძნობა ტკივილიც და ყველა იმ ემოციების გაზიარება რასაც გრძნობ.

 


№5  offline წევრი ზღვა))

Magnitomania
ძალიან ემოციური და ამავდროულიად ბევრის მთქმელი ჩანახატია, კარგად გაქვს ყველაფერი გადმოცემული, აშკარად იგრძნობა ტკივილიც და ყველა იმ ემოციების გაზიარება რასაც გრძნობ.

მადლობა <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent