შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სოფლიდან თბილისში


2-10-2019, 03:32
ავტორი ანნა-მარიკო
ნანახია 9 604

მოკლედ 6 წელია თბილისში ვცხოვრობ .სიმართლე გთხრათ ადრე უფრო მომწონდა.საინტერესო იყო ახალი გამოწვევებით ,ახალი სახლით ,პრობლემებით .ყოველთვის მეგონა რომ რომელიმე ფილმის პერსონაჟი ვიყავი .მერე იყო თვით დამკვიდრების სურვილი , უნივერსიტეტი და სტიპენდიაზე დაკლებული 3 ქულა .მერე იყო ბევრი სახლი ,ბევრი სხვისი სახლი და მონატრებული სიმყუდროვე. მონატრებული წვიმა და ის გზები ,რომელსაც მხოლოდ შაენს სახლთან მიჰყავხარ.იცით რას ნიშნავს საკუთარი სახლი?ეს ნიშნავს მუსიკის ჩართვას და სიმღერას ,ოთახებს შორის ცეკვას,ეს ნიშნავს ხალიჩაზე ფეხშიშველ სირბილს,შენი სახლი ნიშნავს სითბოს,.აქვერ ვნახე ... ა ქ მხოლოდ უმადური "ხაზეიკები" და მეზობლები ვნახე .აქ ყველას ჰგონია რომ უსახლკარო ხარ.ჩემს სოფელში უთბილესი გამარჯობა იციან ... ბოლო 3 წელია 1 სახლში ვცხოვრობ (ნუ სახლი პირობითად) ყვეაზე მიტად ის არ მომწონს რომ გამარჯობა არ იციან.გაგიკვირდებათ და ვერ ვასწავლე (ვეცადე).
თბილისს შევეჩვიე , მაინ არის კორუსებს შორის დატოვებული ბუნების კვალი.
ყოველთვის ვფიქრობ ,შეძლებს ბუნება გადარჩენას? ... და ვხვდები რომ ჩვენ ყველაფერს გავუძლებთ ,ჩვენ სოფლის 2 სართულიანი დიდი სახლიდან სხვის 1 ოთახში გადმოვალთ ,ჩვენ ხეებს და ყვავილებს გავცვლით ჩაბეტონებულ კორპუსებში.ჩვენ შევძლებთ ადაპტირებას ,მაგრამ ბუნება ?




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent