შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არ ვიცი რა ვთქვა


25-10-2019, 07:35
ავტორი Lurjtmiani
ნანახია 1 372

რას იგრძნობ რიცა საყვარელი ადამიანის მიტოვება მოგიწევს? გეტყვი.
დიდ ტკივილს იგრძნობ გულში...თითქოს და მილიონ ხანჯალს ერთად გიყრიდნენ... გტკივა საშინლად გტკივა უხილავი ხანჯლები კი მატულობს და მატულობს... ეს შენ გააკეთე შენი თავის გამო ხარ ასე... არავის დაუძალებია დაშორდიო უბრალოდ სხვა გზა არ იყო... ორ ვარიანტში ის აირჩიე რომელიც უკეთესი და უფრო ნაკლებ ტკივილიანი იყო.... ის რომლითც სწორად ივლიდი... ან ის უნდა აგერჩია ან შენი თავი...შენ კი შენი თავი აირჩიე ვერ უღალატე პრინციპებს ვერ გადადგი ბედნიერებისკენ ის ერთადერთი ნაბიჯი, რომელიც უნდა გადაგედგა. ვერ შეძელი გეთქვა "მიყვარხარ ვერ მიგატოვებ" უბრალოდ თქვი:"მიჭირს ამის თქმა, მაგრამ ჯობია დავშორდეთ. მე შენთან ვერ ვიქნები....
ეს წყეული სიტყვები მაშინ თქვი, როცა ყველაფერი შენზე იყო დამოკიდებული. მაშინ თქვი, როცა გტკიოდა...
მერე? მერე იცით რა მოხდება? წარსულის აჩრდილი თავს არ დაგანებებთ. გაივლი ქუჩაში და დაინახავ სკამს სადაც შრიგდით... გაივლი ქუჩაში და დაიანხვ ადგილებს სადაც ჯერ კიდევ გიყავრდათ ერთმანეთი სადაც მაშინ გაიარეთ, როცა ერთდ იყავით. ცრემლები მოგაწვება, მაგრმ ვერ იტირებ ერთადერთი პორობა მიეცი და ის მაინც უნდა აასრულო, არ უნდა იტირო მისთვის არასდროს. ძნელია, მაგრამ უნდა შეძლო... უნდა გაუძლო , რადგან ჯერ ბავშვი ხარ დრო გავა, მზე ჩავა და ამოვა, მთვარე ისევ ლაამზად გაანათებს ღამეს, ვარსკვლავები ისევ იკაშკაშებენ და ცას მძივებად გადაეფინებიან, დადგება დღე და ორივე ბედნიერები იქნებით... მერე ნახავთ ერთმანეთს მოიკითხავთ... გადაგეხვევა ჩგიკრავს გულში... ახლა შენ სხვა გიყვარს მასაც სხვა უყავრს ორივე ბედნიერები ხართ, მაგრამ რაღც გაკლიათ. და რა? ერთმანეთი ის ძლიერი სიყავრული რომელიც დაამსხვრიეთ და მეგობრობად აქციეთ.... ის ვერ ნათქვამი სიტყვები და მათ შორის ყველაზე ლამზი და მტკივნეული "მიყავრხარ". ის ერთად ვერ გატარებული დრო, ის ერთმანეთისთვის ვერ ასრულებული პირობა... პირობ რომ არ იტირებდი... მასსავით ხომ ვერავინ გეყავრებოდა... ის იყო მხოლოდ ის იყო ადრე შენთვის...სხვა არ გაინტერესებდა... ყველაში ის ამოარჩიე...ამდენ ადამიანშ ის შიყავრე და სამაყრომ დიდი სურპრიზი მოგიწყო... არ ენდოთ ცხოვრებას ისე მწარედ მოგატყუებთ, ისე უეცრად გადააქცევს თეთრ და ფერად სამოთხეს რომელშიც სიკეთე და ბედნიერებაა ჯოჯოხეთთან, ვერც კი გაიგებ... ისე უცებ გახუნდება გარემო ვერც შეამჩნევ და როცა შეამჩნევ გვიანი იქნება... უკვე ჯოჯოხეთის ცეცხლში იწვებოდე იქნება... იმ ცეცხლში რომელიც თავად დაანთე...ჯანდაბა ჯანდაბა ისევ გიყავრს... თუმცა გახსოვს რატომ დაშორდი და ეს ყველაფერს ცვლის მიდიხარ მიუყევბი ქუჩას და ისვე გახსენდება.... ის ღამე გახსენდება ცა რომ ვარსკვლავებით იყო მოჭედილი იჯექოთ სკამზე და უყურებდით არც ბევრი ლაპარკი და ზედმეტი სიტყვები... იჯექით და გესმოდათ ეს თითქოს და წყნარი სიჩუმე არა და რამდენს ამბობს სიჩუმე? ძალიან ძალიან ბევრს. იმაზე მეტს ვუდრე ჩენ გვგონია.იცი რომ ზუსტად ასე მოხდება მომავალში ყველაფერი...
სიყავრული ეს... ეს ყვეალზე და ყევალფერზე ლამაზი ილუზიაა... დროზე ლამაზი ილუზია და იმაზე ლამაზი ილუზია ვიდრე ბედნიერება სამოთხე და ჯოჯოხეთი...
სიყავრული არის დაავადება რომელიც არ ინკურნება და მოგკლავს დაგახრჩობს.... თავის უხილავ ხელებს ყელში წაგიჭერს და მოსვენებას დაგაკარგვინებს.... საშნელბაა როდესაც შენი საყავრელი ადამიანი უნდა უარყო... უარი თქვა მასთან ყოფნაზე მის ჩხუტებაზე.... უარი თქვა მის სიაყვრულზე... თითქოს მოგკლესო... გულშ ათასი ხანჯალი ერთდროულად გესობა... გტკივა სიკვდილზე მეტად გტკივა ... სიყავრულზე მეტად სიძულვილის გჯერა... სიცოცხლეზე მეტად სიმვდილი გახარებს... ბედნიერებაზე მეტად ცრემელბი მოგწონს.... გზას აძლევ ცრემლებს და აძლევ უფლებას უსასრულო უფსკრულში გადაიჩეხონ შენი ლამაზი თვალებიდან ... თითქოს ამ ქვეყნად მოგიწყვეს ჯოჯოხეთი... აი ეგრე გრძნობ თავს როდესაც მასზე უარს ამბობ და ეს შენი დებილური პრინციპების გამოა. იცი რომ შნი ბრალია ყველაფერი და არა მისი... არ უნდა შეგყავრებოდა თვიდანვე იცოდი არ უნდა შეგყვარებოდა... პრობლემა შენშია იყო და იქნება.... ისევ გაივლი ქუჩებში და გახსენდწბა პირველი ჩხუტება გენატრება.... ყვეალფერზე მეტად მაგრამ იცი ვერ დაბრუნდება ვერც შენ მიხვალ მასთან.... და ცდილობ ყველაფერს შეეგუო... ერთი სული გაქვს ამ ჯოჯოხეთი ქალაქიდან წახვიდე ყველაფერს იზავ ოღონდ დაივიწყო...და ყველაზე ვარესი რააა იცი? თქვენ ვერასდროს გახდებით ერთმანეთისთვის უცნობი ადამაიანები თვენ ყველაზე უკეთ იცნობთ ერთმანეთს რომ ყველ მოძრაობაზე ხვხებით რას გრძნობს. და ეს არ არის არც უცხოობა და არც მეგობრობა ესარის სიყავრული ული სიყავრული რომლის დათმობაც გიწევს... და უნდა დათმო კიდეც მანამ სანამ გვიანი არარის. სამი თე სიყავრულში სამი თვეც დიდი დროა....დრო რომელსაც მხოლოდ შენი გონება დააბრუნებს. იცი ისე ვეღარასდროს იქნებით და ყვეოაზე ცუდი ისარის რომ გიყავრს. მასაც სტკივა შენც გტკივა მაგრამ ეგარაფერია დრო გავა და ყევალფერს წარსული შთანთქავს.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent