შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ცოდვის ფასი გადახდილია !


16-04-2020, 02:09
ავტორი one girl lara
ნანახია 854

როცა უკვიდეგანოდ იღლები , გღლის ის რასაც წლებია უკვე ებრძვი და აი ესესაა რომ გგონია მორჩა , დაამარცხე ახლიდან , ახალ თავსატეხად ჩნდება .
თურმე ნუ იტყვი და სულ ტყილად ..... გამარჯვრბამდე ისევ გრძელი და ვიწრო გზაა გასავლელი !
გზა რომელიც ასე მგონია არასდროს დასრულდება ! გზა რომლის ბოლოს გამარჯვებაა ! უცილობლი გამარჯვრბა ! მაგრამ ეს გამარჯვრბა არაა ჩემი ....
თავადაც იცი რომ ფრთები არ გაქვს ზურგზე და ვერ გაფრინდები!
და თუ მოხდა ისე რომ ზირგზე ფრთებს ცხადად გრძნობ , ესეიგი უბრალოდ ერთი საცოდავი მწყერჩიტა ხარ და მაინც ვერ გაფრინდები !
ტკივილი, შიში, დაცინვა, შეურაცყოფა, მარტოობაში პლპობა და ცრემლი .....
სხვა რაღა გინდა ?!
ცოდვის ფასი გადახდილია !

მაგრამ ....

როცა გგონია რომ დასრულდა ტანჯვა და აი ამ ტანჯვის საზღაურად ბედნიერებას
ელი , მაგრამ უცებ აღმოჩენ რომ ისევ მწარედ შეცდი ...

ტკივილი , შიში, ვინ გითხრა რომ ყოველივე ეს კმარა ?!
ვინ გითხრა რომ ცოდვის ფასი გადახდილია?!
ვინ გითხრა რომ შეგიძლია ბრძოლის ველი დატოვო თან გამარჯვებულმა ?
ვინ გითხრა რომ თამაშიდან ასე უცებ შეგიძლია გასვლა და დანებება ?
შენ ხომ იმ უბრალო ერთთაგან ხარ რომელსაც პაიკი ჰქვია და მაშინ კვდები როცა ამას მოთამაშე თვითონ გადაწყეტს ....



№1  offline მოდერი Mary Drey

მოკლედ.
წაგიკითხე.
იყო რაღაც პატარა აღმავლობა შენს ნაწერში, თუმცა ამ აღმა სვლას საშინელი მიწასთან დანარცხება ყვებოდა. ეგ კი საშინელება იყო, როგორც მკითხველისთვის.
კომენტარს იმიტომ ვწერ, რომ ვხედავ პოტენციალი გაქვს. უბრალოდ უნდა ისწავლო როგორ უნდა გააგრძელო აღმა სვლა. ისწავლო როგორ ეთამაშო სიტყვებს. მკითხველის გულის სიმებს შეეხო. აგრძნობინო.
მოკლედ იმედი მაქვს მიმიხვდი რისი თქმაც მინდოდა. პოტენციალი გაქვს და გთხოვ ეს ნიჭი განავითარე, თორემ ისე დაიკარგება.
დროებით.

 


№2  offline წევრი one girl lara

Natsrisferi_grdznobebi
მოკლედ.
წაგიკითხე.
იყო რაღაც პატარა აღმავლობა შენს ნაწერში, თუმცა ამ აღმა სვლას საშინელი მიწასთან დანარცხება ყვებოდა. ეგ კი საშინელება იყო, როგორც მკითხველისთვის.
კომენტარს იმიტომ ვწერ, რომ ვხედავ პოტენციალი გაქვს. უბრალოდ უნდა ისწავლო როგორ უნდა გააგრძელო აღმა სვლა. ისწავლო როგორ ეთამაშო სიტყვებს. მკითხველის გულის სიმებს შეეხო. აგრძნობინო.
მოკლედ იმედი მაქვს მიმიხვდი რისი თქმაც მინდოდა. პოტენციალი გაქვს და გთხოვ ეს ნიჭი განავითარე, თორემ ისე დაიკარგება.
დროებით.

გავითვალისწინებ აუცილებლად ????მადლობა შეფასებისთვის ????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent