შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე, გიჟს მეძახიან!


19-10-2022, 12:24
ნანახია 679

მე, გიჟს მეძახიან! დილიდან დაღამებამდე, მკვდრებს ვუზივარ გვერდით. მე, თავს მარიდებენ! მარმარილოს ცივ ქვებს ვეხუტები. მე, გარიყული ვარ! უცნაურად ვიყურები, როდესაც მაშტერდებიან. მე, მანიაკი ვარ! საკუთარ შიგნეულობას ვსერავ. მე, მარტოსული ვარ! ამ სასაფლაოზე, ცოცხლებშიც “მარტო სული” ვარ. მე, შემოქმედი ვარ! დრამა, დრამა და დრამა. მე, ხელოვანი ვარ! ხელოოო ვნებააააა… მე, იდიოტი ვარ! იასამნები ჯობნიან ვარდებს. მე, ბოროტი ვარ! საკუთარ თავს, ვერ შევიყვარებ. მეე, მთვარე დამსდევს! ვერცხისფერ სხივებში სიბნელეს ახშობს. მეე, მთვარეული ვარ! ცხოვრებას, სიზმრის ფერებში ვლამობ. მე, მიწა მიხმობს. ვარსკვლავებს შორის, ციცინათელასავით ვანათებ. ვერ გავურბივარ ვერცხლისფერ სხივებს, ვერ გავურბივარ მე გაზრდას. თმაში სითეთრე სიბერემ კი არა, მთვარეზე ფიქრმა შემომაპარა. ვერ გაურბის ის, მის ნაცრისფერ სფეროს. ნაცრად ქცეული ფიქრების გუდა, მიწანაჭამი თეთრი თმის ხრწნით, ვერ გაექცევა მთვარეზე ფიქრებს. სიჩუმეს იხდი, მის ძირში ყოფნის სანაცვლოდ. იხდი სხეულს, იხდი ფიქრებს. თმები შემღება მე, მთვარის შუქმა. მე, მთვარე დამსდევს! მეე, მთვარე დამსდეეევს! მე, გიჟს მეძახიან. მთვარის შუქისგან გათეთრებულ თმაზე, ღრუბლები დამტირის მარტო სულ კუბოს. მე, ის მიზიდავს! მე, ის მაცოცხლებს! მე ჩემს გონებას ვუძღვნი რკალ მთვარეს. მე ის მიყვება, ჩუმი ჩურჩულით, სიბნელეს არღვევს ჭყვდიად ფიქრებში. მე, მთვარე დამსდევს! ჩურჩულით ყურებთან, გრძნობებით ფიქრებში, მარტოსულ მთვარეულს. “მარტო’სულ მთვარ’ეულს”!




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent