შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მიყვარს


9-01-2023, 00:35
ავტორი Ani Bekauri
ნანახია 9 085

მიყვარს!! ძალიან მიყვარს.
ზოგჯერ უიმედოდაც კი, ვიცი შეიძლება არაფერი გამოვიდეს. ჩემს შესახებ არც კი იცის, საერთოდ არიცის რომ ვვარსებობ, მაგრამ მაინც მიყვარს! იმ დონეზე მიყვარს, რომ შემიძლია ყველაფერი დავთმო.
უსაზღვროდ მიყვარს.
ცალმხრივად, მაგრამ მაინც.
სიყვარულიც ხომ ესაა, ის საოცარი, ენით აღუწერელი გრძნობები, რომლებიც ჩვენშია, გრძნობები, რომლებიც ყოველდღიურად ახლიდან გვბადებს, გვახარებს და გვზრდის.
შესაძლოა, ზოგჯერ გულიც გვატკინოს, შესაძლოა ცალმხრივად გვიყვარდეს, უიმედოდ, მაგრამ გვიყვარს და მორჩა.
მთავარია, გრძნობა რომელიც ჩვენ გვაბედნიერებს, ახალი დღის დაწყებას გვახარებს.
რთულ მომენტებში, იმის წარმოდგენა, რომ ,,ის" ჩვენთანაა, გვამშივდებს და ძალას გვაძლევს.
წარმოდგენა, რომ ერთად ვართ, ეს გრძნობა ხომ ძალიან მაგარია.
და ჩვენ მაინც ვიტოვებთ იმედს, რომ ოდესღაც, თუნდაც სხვა სამყაროში, ერთმანეთს გადავეკვეთებით, ვიქნებით, ისე როგორც წარმოგვედგინა.
ცხოვრება შეუცნობელია, არვიცით რამოხდება, იქნებ ოდესმე ერთადაც კი ვიყოთ.



№1 სტუმარი სტუმარი მარიამი

სრული სისულელე! ბოდვა!
არ არსებობს ცალმხრივი სიყვარული, ეს სიყვარული არაა! ასეთი გრძნობა სიცოცხლის ხალისს კი არ აძლევს, არამედ პირიქით- ანგრევს ადამიანს. ყოველგვარ ძალას აცლის და ასუსტებს. ცხოვრებისთვის უმაქნისს ხდის პიროვნებას ტოქსიკური ურთიერთობები.
ერთადერთი ხელოვანმა ადამიანმა თუ დაწერა რაღაც აბსტრაქტულ მუზებზე, თორემ მიწიერ ადამიანისთვის არაფრის მომცემია. ხშირად ასეთი ადამიანები ცხოვრებაში არარეალიზებულები არიან.
ერიდეთ მსგავს მდგომარეობებს!

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent