შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თავისუფლებაა ...ჰმ...


16-03-2015, 22:39
ავტორი IZABELA...
ნანახია 2 083

ყველა ისწრაფვის თავისუფლებისკენ მაგრამ ცოტამ თუ იცის რა არის თავისუფლება... სიტყვა თავისუფლება, საკუთარ თავის ფლობის შესაძლებლობას ნიშნავს ,როდესაც შეგიძლია რაღაც გადაწყვეტილებები შენ თვითონ დამოუკიდებლად მიიღო და საკუთარ თავს დაუწესო შეზღუდვები..თავისუფალი ადამიანი ამ ქვეყნად არ არსებობს.. ყველა სურვილების და მისწრაფებების მონები ვართ..თუნდაც ავიღოთ ელემენტარული როდესაც რაღაც გინდა რომ გააკეთო შენ დგები და აეკეთბ. მაგრამ შენ შეგიძლია ამაზე უარი თქვა?! არა რა თქმა უნდა ..შენ ხდები საკუთარივე სურვილების მონა.. "გიჟი თავისუფალია" ყველას გაუგონია ეს ტერმინი მაგრამ ცოტამ თუ იცის რატომ არის ასე... გიჟებს ზოგადად ,რომ ვთქვათ არ (აღარ) გააჩნიათ სურვილები ისინი თავისუფლდებიან ამ მანკიერებებისგან და არ უშვებენ გააზრებულ შეცდომებს. აქ ხშირად ვკითხულობ თუ როგორ იყენებენ ავტორები სიტყვა თავისუფლებას...მე ვფიქრობ თქვენი არც ერთი პერსონაჟი თავისუფალი არაა რადგან ისინი ყველაზე მთავარის სიყვარულის "მონები" არიან....დანარჩენს ,რომ თავი დავანებოთ....ადამიანი როცა სექსზე საუბრობს იქ თავისუფლება სრულიად არაა კავშირში ის ყველაზე დიდი მონაა..... ცუდად არავინ მიიღოთ მე უბრალოდ ეს დავწერე იმისთვის რომ გთხოვოთ ნუ დაწერთ იქ იმას რაც ამ შემთხვევაში სრული აბსურდიააა.......... არავის გეწყინოთ ეს ზოგადად.......



№1 სტუმარი sad heart

yvelas taviseburad esmis tavisufleba da misi arsic. verc me da verc shen ver ganvusazgvravt sxvas tu rogori iyos mistvis tavisuflebis agqma an shegrdzneba, ase rom... :)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent