შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დემონი


8-04-2015, 01:09
ავტორი sofa
ნანახია 2 527

და ისევ ისე, გამოკიდებული სადღაც ჰაერში ცასა და მიწას შორის, დაბნეული...
ერთადერთი რაც 4 წლიანი ფსიქოლოგიის ლექციებზე სიარულისგან ვისწავლე, საკუთარი თავის არ მოტყუებაა. არა და ასე რთულია ცხოვრება, ფიქრი იმაზე რაც სხვებს არ ესმით და არ სჯერათ, მილიონი პასუხგაუცემელი კითხვა და მუდამ ნატკენი გული. უნდა წავიდე, მალე! ეს ერთადერთი გზაა ყველა კითხვაზე პასუხის გაცემის.
მეშინია საკუთარი თავის, აზრების რომლებიც არსაიდან გამოანათებენ და აღარ ქრებიან, მოსვენებას მიკარგავენ. აკვიატება: ყველაფერი გაამარტივო და ამავე დროს ყველაფერში ეძებო რაღაც დიადი, მის მიღმა არსებული.
'შენი პრობლემა ისაა რომ ყველაფერს ართულებ'-ო,მართალიცაა, ამ გამარტივების მცდელობაში ყველაფერი გაცილებით უფრო რთული ხდება.
ყოველ ახალ ადამიანში ვიკარგები, მხსნელს ვეძებ, საბოლოო ჯამში საკუთარ თავსაც ვკარგავ და იმათ, ვინც მნიშვნელოვანია.
მთელი ცხოვრება ვიბრძვი რომ არ ვიყო მარტო, არა და არასდროს არ ვყოფილვარ ასეთი მარტოსული. ყველაზე მეტად საკუთარი ფიქრები, გრძნობები მაშინებს, სარკეში საკუთარი დემონის დანახვა, დემონის, რომლიც მოსვენებას მიკარგავს, მშვიდად სუნთქვის საშუალებას არ მაძლევს.
საოცარია ერთი და იგივე რამე სხვადასხვა დროს რადიკალურად განსხვავებულად აღიქვა. ჩვენი ემოციები გვმართავენ ჩვენ და არა პირიქით. დამოკიდებულები ვართ და ემოციური მდგომარეობიდან გამომდინარე აღვიქვამთ სამყაროში ყველაფერს.
...
ამ ბოლო დროს დამჩემდა საკუთარი საქციელების დანანება, იმპულსურობა დამღუპავს. ''სანამ ვინმეს გაკიცხავდე, გაიხსენე რომ მას შენსავით არ უცხოვრია ''-კოელიო, მე სულ ბოლოში მახსენდება:(



№1  offline მოდერი Mary Drey

......................

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent